Forum

Project cars

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Project cars

Indlægaf Cena » ons 06 maj 2015 20:12

Volpi skrev:Samme her og fatter ikke hvorfor jeg går op i det alligevel:). Kan først spille imorgen ved 20 anyways:)

Men hvad, en barnlig sjæl vil alle dage være søvnløs lillejule aften. Så sår'n er de' bar


hehehe præcis det samme her. Overvejer lige at tage en enkelt runde i aften efter CL. Men burde jo bare gå i seng :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » ons 06 maj 2015 20:40

Jeg har for meget at skulle have "på plads" inden jeg sætter mig i mit hotseat:).
Skal have bygget en ramme omkring min chaiselong så det hele står bundsolidt. I sidste ende tror jeg det ender med et playseat.

Btw smæk på dl nu. 8mbit og 2 minutter tilbage
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf schreiber77 » ons 06 maj 2015 20:50

Mit er fædig dowloadet om 46 timer, det sutter jo for meget!!!

Er der nogen måde man kan sætte farten op?
schreiber77
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Project cars

Indlægaf Cena » ons 06 maj 2015 20:59

Volpi skrev:Jeg har for meget at skulle have "på plads" inden jeg sætter mig i mit hotseat:).
Skal have bygget en ramme omkring min chaiselong så det hele står bundsolidt. I sidste ende tror jeg det ender med et playseat.

Btw smæk på dl nu. 8mbit og 2 minutter tilbage


Fik også lige power på. Done nu :) Så skal jeg sku nok lige have en omgang inden sengetid i aften :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 21:41

Stricker skrev:Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige. Informationen er tilgængelig, men det interessere dig ikke. Dog gør videoer og billeder, men åbenbart ikke hvad videoerne og billederne repræsentere.

Nå.

:-s


For mig repræsenterer billeder og videoer af spil der ikke er released som værende "not final / work in progress". Et review af et spil betyder at det de ser og tester er også det jeg får med hjem hvis jeg køber det, det vil sige final. længere er den ikke.

Jeg kan jo på ingen måder vide at det spil der frigives nu og laves reviews på, er næsten magen til det andre har fået fingerne i for 2 måneder siden, slet ikke når spillet er blevet udskudt adskillige gange og at der for 14 dage siden blev fjernet en "analyse video" fra Eurogamer, netop fordi det de testede ikke var final.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf Stricker » ons 06 maj 2015 22:33

Jamen, for pokker da, de billeder og videoer du ser, de repræsentere jo seneste builds af spillet. Det er jo ikke bare håndplukket fra udvikleren der forsøger at sætte spillet i så godt lys som muligt: Spillet bliver vist fra af købere der ikke har en agenda om at sælge dig en vare! Og du forventer vel ikke, at spillet bliver væsentligt anderledes i en periode på hverken 2 uger eller 2 måneder op til dets udgivelse!

Vedr Eurogamers Digital Foundry stykke om spillet, så er indholdet jo kun om ydelsen og udseendet af spillet og ikke dets egentlige indhold. Det har da altid været Digital Foundrys mål. Man udleder ikke rigtigt nogen meninger om spillene de behandler i deres artikler.
Du har da roligt kunne læse previews fra spilsider eller bare anedokter fra dem der allerede havde købt spillet i early access. Men du synes åbenbart at en teknisk analyse af spillet var vigtigere end at læse om dets egentlige indhold!? :roll:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Project cars

Indlægaf Slimjay DK » ons 06 maj 2015 23:45

Det er fint med mig hvis du mener at indtryk af spillets kvalitet via early access eller et preview kan erstatte et review.

Men det er heldigvis ikke noget vi behøver at være enige om.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » tors 07 maj 2015 06:43

Nå - nogen der har prøvet kræfter med pc i nat?
Forbandet arbejde, det tager al min fritid jo:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Cena » tors 07 maj 2015 06:56

Volpi skrev:Nå - nogen der har prøvet kræfter med pc i nat?
Forbandet arbejde, det tager al min fritid jo:)


Jeg fik prøvet et par runder på PS4. Hold kæft det ser bare godt ud og styringen er god. Det er svært at køre i regn :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » tors 07 maj 2015 07:00

Hehe slet ikke i tvivl;). Har læst en del reviews og stort set alle giver kritik på controllerstyringen. Du må simpelthen have fat i rat cena:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Cena » tors 07 maj 2015 07:03

Volpi skrev:Hehe slet ikke i tvivl;). Har læst en del reviews og stort set alle giver kritik på controllerstyringen. Du må simpelthen have fat i rat cena:)


Jeg fik kun lige spillet en halv time men der er ingen tvivl om det skal spilles med rat for at få den optimale oplevelse. Det er ikke arcade styring. Det er helt sikkert!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » tors 07 maj 2015 07:06

Det er også det de siger, uanset mængden af assist
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf Kimosabe » tors 07 maj 2015 08:36

Aaargh ville fanme gøre meget for at mit logitech wheel virkede med PS4. Kan simpelthen ikke få mig selv til at smide 2.300,- efter et nyt rat, men mit racing seat skriger på det her spil....
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Project cars

Indlægaf Volpi » tors 07 maj 2015 08:53

I hear you:). Jeg solgte mit Logitech ret tidligt, da jeg ikke troede på Logitech support. Så jeg solgte ret godt faktisk.

Hvis det kan hjælpe kan jeg komme med mine argumenter der overbeviste mig;) - Thrustmaster´s t300rs er et dedikeret PS4 wheelset og må derfor forventes at virke hele PS4´erens levetid.
Project Cars som du nævner fortjener i den grad et wheelset. Jeg føler mig også ret overbevist om at genren for et boost af project cars, så GT og Forza også bliver bedre
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Project cars

Indlægaf schreiber77 » tors 07 maj 2015 09:48

Nu vi er inde på rat, er det så nogen der kender et alternativ til wheelstand Pro?
Jeg ville rigtig gerne have mig et rat men skal bruge en stand til det, hvis jeg får det.
Men jeg synes det ender i en noget pebret pris, med det jeg har kigget på.

Venlig hilsen.
schreiber77
Niveau 0
 
Indlæg: 42


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron