Forum

Firewatch

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Firewatch

Indlægaf weissmuller » fre 19 feb 2016 11:32

Dummiz skrev:Jeg kan ikke hente denne patch. Den skriver bare at den ikke kan hentes. Aner ikke hvordan jeg skal hente den :D

den tog en del tid for mig at hente. Deres servere er nok bare rødglødende ligenu :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Firewatch

Indlægaf Erroneus » søn 21 feb 2016 01:13

Så fik jeg det gennemført og det var jo en fantastisk oplevelse. Der er lidt små hakkeri og nogle enkelte scener den overhovedet ikke kan lide, men med 1.02 patch er den helt igennem spilbar.

Stemmeskuespillet er super godt og historien er fængende hele vejen igennem, med mystik, overraskelser og at nogle føler den falder sammen til sidst, det fatter jeg overhovedet ikke, så har man misset omdrejningspunkterne i historien og personernes baggrundshistorie. Det er ikke et spil, hvor der er voldsomt meget gameplay, ud over den udforskning man skal lave, men det gør ikke noget, fordi det er historien som bærer spillet. Det kan sammenlignes med spil som Life is Strange og naturligvis Telltale Games forskellige lign. spil, ala. The Walking Dead og The Wolf Among Us, bortset fra at Firewatch er 100 gange flottere at se på.

Jeg giver gerne 135 kr. igen for sådan en oplevelse, også selv om det kan gennemføres på 4 timer, men jeg giver også gerne 100 kr for en 2 timers film i biografen :) Jeg holder et skarpt øje med udvikleren Campo Santo. Men alt respekt for hvis man ikke føler det er nok spilletid for 135 kr, men jeg kan så kun opfordre til man overvejer det igen, når det er faldet i pris på et senere tidspunkt.

8,5/10 :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10989
By: Nyborg


Re: Firewatch

Indlægaf weissmuller » man 22 feb 2016 16:15

Noget af det bedste og mest naturlige stemmeskuespil. Ok spændende historie. Meget flot visuelt. Nok sidste "walking simulator" jeg spiller i et stykketid.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster