Forum

ESO noget ved/værd?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » ons 25 nov 2015 20:46

Jeg har godt nok fallout 4 men syntes hurtig spiller bliver gråt og kedelig at se på med det landskab man befinder sig i. Så har kigget lidt på ESO i stedet for da jeg tror det tema bedre tiltaler mig. Er der nogle der spiller det herinde som kan sige om spillet er noget værd at investere i? Og om det er godt :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Hasani94 » ons 25 nov 2015 21:20

Dummiz skrev:Jeg har godt nok fallout 4 men syntes hurtig spiller bliver gråt og kedelig at se på med det landskab man befinder sig i. Så har kigget lidt på ESO i stedet for da jeg tror det tema bedre tiltaler mig. Er der nogle der spiller det herinde som kan sige om spillet er noget værd at investere i? Og om det er godt :)

Spillede det lidt på launch, og der virkede det til at være udmærket! Du skal dog tænke på at spillet er et MMO - Bare så du er sikker på, at det sikkert indebære en masse grind, men jeg ved at du spillede Destiny på et tidspunkt, så det er nok ikke et problem for dit vedkommende! :D
Det eneste jeg ville være bekymret over når det angår PS4 versionen er spillerbasen... Man spiller jo ikke i samme servere med pc-spillere osv... Der kunne de lære noget af FFXIV! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » ons 25 nov 2015 22:00

Det ser fedt ud så tror jeg skal kigge efter det :)

Andre der har erfaring med spillet?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Whoa » ons 25 nov 2015 22:57

Elsker det! Har aldrig gidet mmo før! Tætteste var Diablo! Men spiller det hele tiden! At man kan veksle mellem områder med pvp eller pve eller blandet er super fedt! Og at angribe en borg med 40+ andre som bliver holdt af lige så mange, katapulterne der skyder, rambukke, olie der ryger ned fra borgen hul i murene og så blive angrebet af en lige så stor styrke fra den 3 fraktion.. Det er vold fedt imo
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » ons 25 nov 2015 23:20

Whoa skrev:Elsker det! Har aldrig gidet mmo før! Tætteste var Diablo! Men spiller det hele tiden! At man kan veksle mellem områder med pvp eller pve eller blandet er super fedt! Og at angribe en borg med 40+ andre som bliver holdt af lige så mange, katapulterne der skyder, rambukke, olie der ryger ned fra borgen hul i murene og så blive angrebet af en lige så stor styrke fra den 3 fraktion.. Det er vold fedt imo


Hvor langt er du i spillet? (Lyder til du er rimelig langt) sådan lvl mæssigt.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » tors 26 nov 2015 02:02

Jeg ender ALTID de at tage en tank i disse spil men vil gerne prøve noget range damage. Har overvejet en sorcherer (staves) storm caller (primær fordi jeg har læst de kan give meget damage på afstand) er det en ok class at starte med?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Whoa » tors 26 nov 2015 21:13

Jeg har en veteran 2 og en vet 6 på gul og blå side, og så lidt forskellige low levels!
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » fre 27 nov 2015 00:29

Whoa skrev:Jeg har en veteran 2 og en vet 6 på gul og blå side, og så lidt forskellige low levels!


Vent...What hvad? Volapyk du lige fyrede af der :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Whoa » fre 27 nov 2015 12:29

Dummiz skrev:
Whoa skrev:Jeg har en veteran 2 og en vet 6 på gul og blå side, og så lidt forskellige low levels!


Vent...What hvad? Volapyk du lige fyrede af der :D

Ah ja okay, bare for at skrive veteran lidt kort :-D du bliver level 49 og springer så til veteran 1 når du når 50! Og så op til veteran 16! Det åbner for nogle sværere muligheder osv når du bliver veteran 1 :-)
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Whoa » fre 27 nov 2015 12:30

Og farverne er bare de 3 fraktioner (sider) der er.. Rød, gul og blå :-)
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » fre 27 nov 2015 12:41

Ahh okay :D nu har jeg hentet det så glæder mig til at game det i aften :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Whoa » fre 27 nov 2015 14:04

Dummiz skrev:Ahh okay :D nu har jeg hentet det så glæder mig til at game det i aften :D

Du kan adde mig, så kan det være vi kan spille lidt :-) evt lav en char i Daggerfall Covenant alliancen :-):-)
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » fre 27 nov 2015 22:19

Det var noget af en voksen opdatering der venter mig. 24,1 GB :O kommer først til at spille det i morgen.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Whoa » fre 27 nov 2015 22:33

Haha ja hvis du er heldig ;-)
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO noget ved/værd?

Indlægaf Dummiz » søn 29 nov 2015 00:26

Nu er jeg helt ny i dette spil. Er der en decideret rød tråd i spillet? (Quest Line) eller er det bare tage de Quest man vil og så bare lvl op?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron