Forum

Rainbow Six : Siege - Squad

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf mrlenniboy » tors 11 feb 2016 19:13

Er der andre der ikke kan komme på
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf glyr » tors 11 feb 2016 20:20

Ja heller ikke mig :(
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Nergh » tors 11 feb 2016 20:21

Ja. Og Twitter flyder over med folk der har problemer med server connection. ETA på fix er ukendt jf. Ubisoft support
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » fre 12 feb 2016 01:44

hansen_acm skrev:Så ser det ud til der kommer en patch mere til spillet. Ifølge patch notes skulle den rette mange af de bugs, der er kommet med DLC.

http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... y-11th-(PC)-amp-February-16th-(Console)


Det ser da ud til at fixe de mest udbredte og mest irriterende bugs og glitches.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » tirs 16 feb 2016 12:35

Endnu et klip, som viser hvor vigtig en del lyden er i dette spil. Jeg elsker simpelthen at man kan få så meget information omkring modstanderne ved at slå lyttebøfferne ud.

Klippet starter med at jeg sprinter forbi trappenedgangen. Idet jeg passerer trappen kan jeg høre at der er nogen der bevæger sig til højre for mig på trappen - og det er derfor jeg vender mig om efter at have passeret trappen.

Dernæst bliver der smidt ting og sager ned fra trappen. Bl.a en granat som Jägers anti-granat-gadget absorberer og dernæst en drone som jeg skyder. Jeg fortæller Allan at der er en fjende mere på trappen mellem os.
Imidlertid kan jeg nu høre at der står en til højre for mig og slår i noget BarbWire. Han får en C4.
Den sidste ved jeg er ovenpå da Hanseis fortæller mig at han er blevet skudt ned gennem en åbning i loftet. Hvad gør man så? Venter. Igen er lyden afgørende. Jeg hører nemlig da sidste modstander hopper ned og lander på gulvet. Igen er lyden med til at hjælpe med at time og informere omkring hvornår man skal slå til. Jeg elsker dette spil :mrgreen:


Senest rettet af Krede1972 tirs 16 feb 2016 13:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » tirs 16 feb 2016 12:54

Krede1972 skrev:Endnu et klip, som viser hvor vigtig en del lyden er i dette spil. Jeg elsker simpelthen at man kan få så meget information omkring modstanderne ved at slå lyttebøfferne ud.

I klippet starter med at jeg sprinter forbi trappenedgangen. Idet jeg passerer trappen kan jeg høre at der er nogen der bevæger sig til højre for mig på trappen - og det er derfor jeg vender mig om efter at have passeret trappen.

Dernæst bliver der smidt ting og sager ned fra trappen. Bl.a en granat som Jägers anti-granat-gadget absorberer og dernæst en drone som jeg skyder. Jeg fortæller Allan at der er en fjende mere på trappen mellem os.
Imidlertid kan jeg nu høre at der står en til højre for mig og slår i noget BarbWire. Han får en C4.
Den sidste ved jeg er ovenpå da Hanseis fortæller mig at han er blevet skudt ned gennem en åbning i loftet. Hvad gør man så? Venter. Igen er lyden afgørende. Jeg hører nemlig da sidste modstander hopper ned og lander på gulvet. Igen er lyden med til at hjælpe med at time og informere omkring hvornår man skal slå til. Jeg elsker dette spil :mrgreen:




Men hvorfor skal vi se klippet krede? Du har jo selv lige fortalt hele forløbet i klippet :D

Spøg til side. Hvilke headset kører du med? Jeg kører selv med dette http://www.wupti.com/produkter/spil-og- ... 0201a40000 kan sagtens høre fjenderne men nogle gange er jeg lidt i tvivl om hvor de præcis er. Er i tvivl om det er fordi den køre stereo lyd.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » tirs 16 feb 2016 13:16

For at gøre det mere interessant at se - og for at forstå hvad der sker inde i mit hoved i situationen. Det synes jeg gør klippet mere interessant at se. Og så skal man se det for at blive lokket ind i dette herlige spilunivers - hvis ikke man allerede har spillet. Jeg forsøger med andre ord at gøre reklame for spillet, som jo ikke er som de andre, efterhånden, dybt kedelige skydespil som CoD og BF.

Jeg ved ikke noget værre end 20-minutters videoer med sammenklippede headshot og vanvittig musik tilsat - det er i hvert fald ikke noget jeg gider se eller bruge min tid på.

Jeg bruger Sonys PlayStation Headset 2.0. Men jeg har fundet ud af at jeg synes lyden er meget bedre ved at plugge headsettet direkte i controlleren i stedet for at køre med den trådløse dongle-forbindelse. Lyden er højere/ikke så mudret og mere tydelig når den kommer gennem controller-forbindelsen - synes jeg.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » tirs 16 feb 2016 13:53

Her følger 2 klip mere. Det første er et hvor jeg spiller aggressivt som forsvarer - hvilket jeg ikke gør så ofte - da jeg kan se på point-interfacet at der er røget en rotte i fælden :mrgreen:



Det andet klip viser sniger-taktikken som forsvarer på yacht'en som er et godt map til denne taktik. Igen må jeg fremhæve lyden. Den sidste jeg får er udelukkende baseret på et gæt ud fra lyden kombineret med at jeg kan regne ud at han ikke er under mig da Allan netop kommer op nede fra trappen.



Der er jo ingen grundet til at lægge videoer op af de 1339 gange hvor jeg er blevet skudt som den første og inden for de første 30 sekunder ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » tirs 16 feb 2016 14:28

Det sidste klip hvor du kaster bomben op. Det er et virkelig fedt kill :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » tirs 16 feb 2016 16:48

Jeg har 14 dages ferie, så jeg er næsten ustoppelig hvad klip angår lige p.t.

Her kommer et klip mere hvor der ikke sker alverden i det meste af de små 5 minutter en runde varer. Det er på sin vis temmelig kedeligt, men situationen er sjov; angriberne skal sprænge sig ud. Jeg har dog speedet det lidt op i intervaller og på den måde fået kogt det ned til ca. 3 minutter.

Vi er 3 vs 5 fra rundens begyndelse, men runden og kampen ender med at der er 1 vs 1 i de sidste 2 minutter. Angriberne er hoppet ned gennem loftet og har dermed adgang til at få nappet gidslet. Men der er kun 2 muligheder for at komme ud igen, nemlig gennem en af de 2 forstærkede døre.

Lige i det øjeblik jeg hører at angriberne har gidslet aner jeg ikke at dørene stadigt er lukkede. Jeg tror i første omgang at de allerede er løbet ud af den smalle dør og er på vej op ad stigen med gidslet, men finder til min lettelse ud af at begge døre stadigt er intakte.
Jeg har kun 39 tilbage i liv og det er sniperen Glaz som er tilbage, så jeg vil på ingen måde risikere at blive ramt af bare et enkelt skud som vil resultere i at jeg går i brædderne. Så derfor er det bare at vente... i 2 minutter uden der sker noget. The Waiting Game is on :roll:

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Kimosabe » ons 17 feb 2016 14:19

Hmmmm, det kostede mig lige 299,- at se Kredes videoer.. Det måtte jeg sgu have.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » ons 17 feb 2016 14:22

Kimosabe skrev:Hmmmm, det kostede mig lige 299,- at se Kredes videoer.. Det måtte jeg sgu have.


Du fortryder det ikke. Det er et godt spil :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Kimosabe » ons 17 feb 2016 14:30

Dummiz skrev:
Kimosabe skrev:Hmmmm, det kostede mig lige 299,- at se Kredes videoer.. Det måtte jeg sgu have.


Du fortryder det ikke. Det er et godt spil :)


Fedt ! Jeg er gerne med på noget coop hvis I har plads en aften, men af gode grunde er jeg all noob.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » ons 17 feb 2016 15:50

Kimosabe skrev:Hmmmm, det kostede mig lige 299,- at se Kredes videoer.. Det måtte jeg sgu have.


Tak, så virker reklame-fiffet jo :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Nergh » tors 18 feb 2016 09:10

Jeg kan også lidt ananas! C4-kills er noget så tilfredsstillende

Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster