Forum

Rainbow Six : Siege - Squad

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Sethos » ons 20 jan 2016 17:23

Ja, bliver spændende at se hvordan den kommer til berøre de taktisk opsæt.

Her er også deres våben + stats: http://imgur.com/a/0HyZO#LIWWvJ5

Den nye intro skærm: http://i.imgur.com/rJlnefj.jpg

og lidt insider info;
Buck isn't that great, his under barrel shotgun attachment doesn't provide a whole lot to me. I could be wrong and others may like him, but I didn't really at all. Frost on the other hand is pretty great. She lays down bear traps and if someone walks over them their leg gets stuck and they go down. They aren't that easy to notice either, especially in wire. Since I never got stuck in one myself I am unsure if you eventually bleed out or not, but I do know that you can be picked up by a team mate if you get stuck. There's also a new map, Yacht. It's a luxury ship that is stuck in ice. It looks really nice but I didn't get to play it very much so I can't say much as to the layout and such
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » ons 20 jan 2016 19:18

Ja, det bliver hyl :-D

At bjørnefælden er mekanisk må også betyde at den ikke uskadeliggøres af Thatchers EMP-granat på samme måde som Lasertraps og Barbwire med strøm.

Jeg tænker allerede nu at man kan skjule en bjørnefælde bag et skjold placeret i en døråbning som attackerne er tvunget til at vaulte over, hvorefter det siger haps. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan bjørnefælden virker og hvor og hvordan den kan placeres, men jeg skal da helt sikker afprøve om ikke kombination af dør, skjold og bjørnefælde kunne gå hen og blive et hit :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Nergh » ons 20 jan 2016 19:31

Krede1972 skrev:Ja, det bliver hyl :-D

At bjørnefælden er mekanisk må også betyde at den ikke uskadeliggøres af Thatchers EMP-granat på samme måde som Lasertraps og Barbwire med strøm.

Jeg tænker allerede nu at man kan skjule en bjørnefælde bag et skjold placeret i en døråbning som attackerne er tvunget til at vaulte over, hvorefter det siger haps. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan bjørnefælden virker og hvor og hvordan den kan placeres, men jeg skal da helt sikker afprøve om ikke kombination af dør, skjold og bjørnefælde kunne gå hen og blive et hit :mrgreen:



Og ved infiltration from above :-)
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf hansen_acm » ons 20 jan 2016 19:36

De ser virkelig interessante ud. :) Ideen med en shotgun som specialvåben er god, da det jo er perfekt til close-quarter combat. En skam hvis ikke det virker i praksis. :)

Glæder mig dog mest af alt til et nyt map, så man kan få lidt afveksling fra de nuværende. Også hvis universitetet kommer i samme omgang. Håber dog det bliver uden den gule gas.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » ons 20 jan 2016 23:58

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » tors 21 jan 2016 22:31

Krede1972 skrev:Serverne er nede lige nu, så det må være tid til en Ananas i Egen Juice :mrgreen:

Klippet begynder med at jeg laver et nervøst refleks-teamkill... Det er også tæt på at jeg trykker på aftrækkeren da teammate nr. 2 pludselig står foran mig, da han hopper ned igennem loften efter min teammate der står i døren foran mig er blevet skudt fra et ukendt sted/retning.

Klippet kunne godt have været kortere, da det nok egentligt er de sidste ca. 60 sekunder som er "interessante", men synes også jeg ville have mit sjældne teamkill med ;-) Det er også et godt og hurtigt kill :lol:



DAMN YOU krede. De klip fik mig til at anskaffe mig spillet igen :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » fre 22 jan 2016 01:04

Syntes jeg nu oplever en lille smule lag fra tid til anden. Da jeg købte det på release kørte det helt smooth men det syntes jeg ikke helt det gør mere. Andre der oplever det?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » fre 22 jan 2016 03:08

Nej, synes det kører som det har gjort fra start.
En sjælden gang i mellem kan man komme ind i et spil hvor det lagger afsindigt så man slet ikke kan spille eller hvor enkelte spillere har afsindig høj ping.

Men overall så synes jeg det kører fint.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf hansen_acm » fre 22 jan 2016 10:41

Dummiz skrev:Syntes jeg nu oplever en lille smule lag fra tid til anden. Da jeg købte det på release kørte det helt smooth men det syntes jeg ikke helt det gør mere. Andre der oplever det?


Jeg synes nu faktisk det er modsat, synes de seneste patches har gjort at det sker langt sjældnere, end i starten. :) Men det sker da stadig at man render en i en spiller, men en absurd høj ping, og det går så ud over hele kampen. :)
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » lør 23 jan 2016 12:26

Gårsdagens 2 funny-klip.

Colossos på rulleskøjter forklædt som hobbit:


En modstander der stresses af camera-spotting og dermed et nemt kill til Hansen_acm, som man sjældent fanger på skærmen:

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » man 25 jan 2016 18:12

2 minutters intenst forsvar, hvor der bliver presset fra flere sider på en gang. Hvor kan man stå i sikkerhed og hvor kan man ikke, når der bliver sprængt vinduer/døre, åbnet vægge, smidt clusterbombs, granater, og flashbangs her der og alle vegne?

Og ja, så også lige et par skud fra Ash's Remote-Breach oveni i hatten. En intens omgang, hvor man konstant bliver nødt til at skifte position for at overleve og holde angriberne ude af rummet.

Det er desuden svært eller stort set umuligt at se modstanderne i mørket udenfor, så man bliver nødt til at skyde ud i mørket på sin fornemmelse.


Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Nergh » man 25 jan 2016 18:32

fik fanget de to her på video i går eller forgårs, kan ikke huske det. Synes selv den er lidt sjov



EDIT: Nu med video
Senest rettet af Nergh tirs 26 jan 2016 08:58, rettet i alt 1 gang.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » man 25 jan 2016 18:47

Nergh skrev:fik fanget de to her på video i går eller forgårs, kan ikke huske det. Synes selv den er lidt sjov

[youtube]http://youtu.be/HA2oK8WE_Zs[/youtube]

Edit: embedding af video virker ikke hvis indlæg er oprettet via iOS/Safari?

http://youtu.be/HA2oK8WE_Zs


Jo, jeg sidder med en iPad og det virker fint.

Men LOL ja, den er sgu sjovt. Det er næsten synd, de fatter jo intet af hvad der foregår :lol:
Senest rettet af Krede1972 man 25 jan 2016 19:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » man 25 jan 2016 18:54

Mit link ser dog sådan ud (mangler [ i begyndelsen så du kan se):

youtube]https://m.youtube.com/watch?v=7KFpwZrnaWk[/youtube]

Men der er selvfølgelig også forskel på m.youtube og youtu.be ???

Jeg er ikke nørdet nok til at kunne udrede den tekniske forskel, men det virker som sagt fint for mig med Safari/iOS.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege

Indlægaf Krede1972 » tirs 26 jan 2016 00:35

Her opstår en pudsig situation, men det må jo være fordi Dupont og Dupont er gået baglæns op ad trappen med øjene mod Hanseis. Jeg blev i hvert fald pænt overrasket over pludselig at stå så tæt på - og i et kort splitsekund er jeg stærkt i tvivl om det er venner eller fjender der står på trappen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron