Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » lør 17 okt 2015 23:06

Haha det er godt nok kikset.

Meget fedt de skriver på deres facebook til spørgsmål ang. Stream "Nej desværre ikke. Vores net er lidt begrænset på venuet så vi kan ikke trække det. Det går heldigvis ikke udover selve turneringen da vi kører LAN"

Så i kører turneringen på LAN? Det er meget godt klaret, når spillet ikke har en LAN mode, ja ud over lokal splitscreen og det var det vel næppe.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 17 okt 2015 23:20

Nej, det var ikke på lan. Det hele foregik online og vi sad ved hver vores maskine. Problemet var blandt andet, at forbindelsen slet ikke kunne trække, at vi spillede så mange samtidigt. Geekcore er et stort nørd-konvention, så lur mig om der ikke også, var andre end os, der sad på linien.

Og så irriterer det mig grænseløst, at det kun var Bedst ud af en. Især, når jeg skulle skifte kontroller undervejs og at jeg (Det er så ikke deres problem) ikke er vant til at spille på PC og med Xbox/PS3 kontroller. Jeg nåede slet ikke at blive varm eller klar før en kamp var overstået. Det skal ikke lyde som en undskyldning, da jeg og min lillebror godt vidste på forhånd, at vi ikke kunne vinde over et "rigtigt" hold.

Det kørte jo lige dårligt for alle. Jeg synes bare ikke,at det er iorden. Især det loss, hvor Bolden laggede hele vejen ud af deres mål og ned i den anden ende af banen og ind i vores - og det fik de andre noteret sejren for og vi fik et loss. Jeg er overbevist om, at vi vandt den kamp, men altså.

Geekcore er sådan set fedt nok, men når man som jeg gav 240 bare for at spille Rocket League...såeehh :P

Det er den mest Non-legit turnering, jeg nogensinde har spillet.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 31 okt 2015 12:11

Omg! Det her kan umuligt være godt for min Rocket League karriere! ](*,)

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » lør 31 okt 2015 13:30

Det skal løbes væk! ;)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 31 okt 2015 19:30

Haha!, Må nok hellere lige give den et par dage! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 03 nov 2015 11:30

Billed- og lydkvaliteten er helt væk, da man åbenbart skal formaterer videoerne 2 gange for at klippe dem sammen og uploade via shareplay, men ikke destomindre;

Det her er everyfucking time, jeg møder folk, der spiller Sweet Tooth! Det slår aldrig fejl! :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » tirs 03 nov 2015 15:14

Da Senzai skrev:Billed- og lydkvaliteten er helt væk, da man åbenbart skal formaterer videoerne 2 gange for at klippe dem sammen og uploade via shareplay, men ikke destomindre;

Det her er everyfucking time, jeg møder folk, der spiller Sweet Tooth! Det slår aldrig fejl! :mrgreen:



Haha, ret sjovt at se på. Man må tage hatten af for dedikationen :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 03 nov 2015 21:59

Haha, ja! :D

Ja, det sjoveste var, at da jeg gennemså videoerne for at lave klippet, så lagde jeg mærke, at HawaiaanSnow konstant var ude i periferien af mit field of vision med fuld fart på vej mod mig! Jeg har dog mest kun gemt de gange han rammer mig for ellers kunne jeg ligeså godt bare have uploadet hele kampen!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 04 nov 2015 23:38

I får altså lige et clear her - Jeg synes, at den var god! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 20 dec 2015 12:29

Jeg fik lige spillet lidt Hockey igår aftes og det er faktisk rigtigt godt! :D

Jeg brød mig ikke rigtigt om Hockey i starten - nok mest fordi, at jeg havde spillet så meget fodbold og vænnet mig til, hvordan bolden opfører sig der.

Vi fik taget et par hygge-spil, da min kammerat gerne ville prøve det og jeg Hockey en chance til. Det er jeg glad for at jeg gjorde! Det er faktisk superfedt, når man lige vender sig til fysikken. Det er en del anderledes end Normal Rocket League. Pucken klistrer sig gerne vil til væggen, så Wall-Game bliver langt vigtigere. Det er også nemmere at dribble med Pucken - og der bliver lavet langt færre Aerials.

Det er faktisk superfedt, og jeg håber at vi får lov til at beholde Hockey efter vi går ud af December :D.

Tjek lige målet ved 1:37! :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » søn 20 dec 2015 12:55

Det ser fedt ud.

Kan være man skal begynde at spille det lidt igen.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 11 jan 2016 19:18

Det var sgu sjovt at få spillet noget Rocket League igen og det er endnu bedre, når man spiller sammen med andre Danskere istedet for bare med Randoms! :D

Når jeg spiller alene plejer det bare at være i Unranked. Jeg havde helt glemt, at så snart man spiller RANKED, så bliver dine modstandere bare forvandlet til de største idioter. Det er især slemt, hvis man vinder. Så bliver der kastet om sig med alle klassikerne som "Fucking Noob" og "Fucking Faggot". Folk er så originale :roll:

Denne her var dog lidt god "Have you finished a Life goal?" - Den havde jeg ikke hørt før xD.

Billede

VI mødte også et andet danskerhold. De sad også og trashtalkede. Vi vandt heldigvis. Fatter ikke at folk har tid til at skrive så meget crap under kampen - det kan være, at det er derfor, de taber :D

Jeg lavede iøvrigt også et mål, jeg selv synes var godt! :D.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » man 11 jan 2016 20:05

Da Senzai skrev:Det var sgu sjovt at få spillet noget Rocket League igen og det er endnu bedre, når man spiller sammen med andre Danskere istedet for bare med Randoms! :D

Når jeg spiller alene plejer det bare at være i Unranked. Jeg havde helt glemt, at så snart man spiller RANKED, så bliver dine modstandere bare forvandlet til de største idioter. Det er især slemt, hvis man vinder. Så bliver der kastet om sig med alle klassikerne som "Fucking Noob" og "Fucking Faggot". Folk er så originale :roll:

Denne her var dog lidt god "Have you finished a Life goal?" - Den havde jeg ikke hørt før xD.

Billede

VI mødte også et andet danskerhold. De sad også og trashtalkede. Vi vandt heldigvis. Fatter ikke at folk har tid til at skrive så meget crap under kampen - det kan være, at det er derfor, de taber :D

Jeg lavede iøvrigt også et mål, jeg selv synes var godt! :D.


Stun palm of doom lignende mål :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Kimosabe » man 11 jan 2016 20:35

Fanme et godt mål Da Senzai !
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 12 jan 2016 11:29

Haha, mange tak! :D Synes også, at det var sjovt, at jeg fik lov til at bande hele vejen fra den ene ende af banen til den anden :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster