Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2015 12:34

Endelig. Nye baner der ikke bare er en "firkant"
http://gearnuke.com/rocket-league-getti ... -dlc-soon/

Det der gjorde SARPBC fedt, var de tossede baner.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » søn 09 aug 2015 13:01

Rytteren skrev:Endelig. Nye baner der ikke bare er en "firkant"
http://gearnuke.com/rocket-league-getti ... -dlc-soon/

Det der gjorde SARPBC fedt, var de tossede baner.

Men jeg tror faktisk det var godt de lancerede Rocket League uden de her tosset baner til starte med, fordi det er mere simpelt for folk at lære.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Rocket League

Indlægaf Jb » søn 09 aug 2015 13:26

Enig, men dejligt de kommer :) de tossede baner.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » søn 09 aug 2015 13:55

Erroneus skrev:
Rytteren skrev:Endelig. Nye baner der ikke bare er en "firkant"
http://gearnuke.com/rocket-league-getti ... -dlc-soon/

Det der gjorde SARPBC fedt, var de tossede baner.

Men jeg tror faktisk det var godt de lancerede Rocket League uden de her tosset baner til starte med, fordi det er mere simpelt for folk at lære.


Hvilket jo også er det han siger.
For gamle SARPBC spillere har det dog været en træls ting. Selv kan jeg ikke komme godt i gang med spillet. Det mangler det "wild" aspekt der var i SARPBC. Utopia var bare et fantastisk map!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » man 10 aug 2015 14:52

Da Senzai skrev:Jeg har fået spillet en masse 2v2 her til aften og jeg må give jer ret i, at det er ret fedt! - Bortset fra, at det var lige før, at vi tabte en kamp, men så lavede vi heldigvis bare et comeback! :D

[youtube*]https://www.youtube.com/watch?v=p9FmYQcy9hE[/youtube]


Hvad ligger din skill rating på? For det ser da ud til, at I godt kan finde ud af det! Fed video! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf ddelysid420 » man 10 aug 2015 16:18

Schmidty skrev:
Da Senzai skrev:Jeg har fået spillet en masse 2v2 her til aften og jeg må give jer ret i, at det er ret fedt! - Bortset fra, at det var lige før, at vi tabte en kamp, men så lavede vi heldigvis bare et comeback! :D

[youtube*]https://www.youtube.com/watch?v=p9FmYQcy9hE[/youtube]


Hvad ligger din skill rating på? For det ser da ud til, at I godt kan finde ud af det! Fed video! :)


Tak for det :)
Min skill rating i 2v2 ligger på 525
Og min rating i SOLO DUO 3v3 er 648
Senest rettet af ddelysid420 man 10 aug 2015 18:11, rettet i alt 1 gang.
ddelysid420
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aalborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 10 aug 2015 17:51

Schmidty skrev:Hvad ligger din skill rating på? For det ser da ud til, at I godt kan finde ud af det! Fed video! :)


Haha, tak! - Jeg gør mit bedste! Det er også svært at tabe, når man har ddelysid420 på holdet! :mrgreen:

Min Skillrating er pt.

1v1: 387
2v2: 442
3v3: 311
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » man 10 aug 2015 22:09

Det er sgu nogle fine ratings! Hvordan fungerer det med ratingen egentlig helt præcis? Stiger den noget bestemt hver gang man vinder eller er det afhængig af fx hvor mange mål man scorer/point man laver?? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf laursenchamp » ons 12 aug 2015 14:02

Nogen der kunne være friske på at spille lidt? Det er begyndt at være lidt essentielt at kunne snakke med mine medspillere. Har ikke spillet så meget det sidste stykke tid, men er klar på at blive bedre. Lige pt går meget af tiden in-game med at øve mit spil i luften, hvor jeg kan ramme den ofte, men ofte er det ikke skide brugbart :D

Min skill rating er:
1v1 642
2v2 845
3v3 948
laursenchamp
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rocket League

Indlægaf laursenchamp » ons 12 aug 2015 14:03

Schmidty skrev:Det er sgu nogle fine ratings! Hvordan fungerer det med ratingen egentlig helt præcis? Stiger den noget bestemt hver gang man vinder eller er det afhængig af fx hvor mange mål man scorer/point man laver?? :)


Hvis man møder nogle med højere skill rating end en selv, så får man mange point, møder man nogle med lavere, så får man næsten ikke nogen... Men ja, når du vinder så stiger din rating - hvor meget den gør afhænger så af hvor gode dine modstandere har været. :)
laursenchamp
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rocket League

Indlægaf ddelysid420 » ons 12 aug 2015 17:03

laursenchamp du kan bare tilføje mig på PSN: Ddelysid420
Jeg er dog for det meste på i weekenden og om natten i hverdagene.
ddelysid420
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Aalborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 12 aug 2015 23:28

AhaahahAhahah1!!

Dagens update er både det dummeste og fedeste, jeg nogensinde har set! De retter også en helt masse essentielle.

Jeg elsker, fucking ELSKER, at når man trykker på trekant for at skifte Ball-Cam, så laver kontrolleren en lyd, og man kan ikke umiddelbart slå det fra inde i Options! Det er så dumt! Jeg elsker også gladiator-fanfaren, når man scorer på den nye bane, og så er det fedt, at man kan se alle partymedlemmernes biler i menuen.

Disconnect Antennaen er også god humor og selv-irony, når spillet havde så mange problemer på release. De har også rettet gode ting som at, man nu kan spille Party i 3v3 ranked og at spillet ikke længere (for det meste) kan starte en 2v3 kam p.

Alt for fed update med mange åndssvagt dumme ting - glæder mig til mere gøgl i fremtiden. Elsker, at der tilsyneladende ikke er nogen hos Psyonix, der har en stop-knap! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » tors 13 aug 2015 01:29

Controllerens lyde kan skrues op og ned inde i menuen der hedder noget i retning af Devices and Sound (kan sgu'ette lige huske hvad det præcist hedder) når man holder PS-knappen nede i et par sekunder.

Og undskyld at jeg gled nærmest helt ud af chatten til sidst, men der lå lige pludseligt et par stykker rundt om mig og sov som jeg ikke ville vække...

Ellers pissehyggeligt og sjovt selvom vi vist fik en del mere klø end sejre i land.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 13 aug 2015 23:08

Ja, jeg tror aldrig, at jeg har fået så mange tæsk, som vi gjorde der. Jeg synes ellers, at vi lavede mange gode skud, men desværre var der "what a save!"s for days fra alle modstanderholdene.

Min officielle holdning er selvfølgelig stadig, at det kun er n00bs, der spiller med målmænd! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 13 aug 2015 23:14

Krede1972 skrev:Controllerens lyde kan skrues op og ned inde i menuen der hedder noget i retning af Devices and Sound (kan sgu'ette lige huske hvad det præcist hedder) når man holder PS-knappen nede i et par sekunder.



Haha, ja - men det er stadig sygt, at man ikke kan vælge inde i selve spillet om, man vil have det slået til eller ej og derfor er nødt til at gå andre veje, hvis man ikke vil høre på det :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster