Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf OmenZetanic » lør 15 aug 2015 16:50

Nogen der er frisk på at add mig ? Spiller 3v3 ranked og har nok vidst skill Rating på 600. Er mest en defensiv spiller :D Købte PS4 for 4 dage siden og det er en fornøjelse ! :) GT: Omenade
Billede
OmenZetanic
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: Hornbæk


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 15 aug 2015 18:51

Du er velkommen til at være med, når jeg og min makker spiller (1 til 2 gange om ugen). Vores Ranked Win-Ratio svinger mellem 30-50%, så du skal nok ikke spille med os, hvis du går op i Rating. Vi er ikke så gode på def. TIlgengæld, så laver vi mange Aerials! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 16 aug 2015 12:39

Å G!

De må meget snart gerne få fikset, at det ikke er sådan, at når man sender en besked, så nogle gange, så kan du ikke bevæge dig i flere sekunder!

Det har lige kostet os en kamp! Nøj, det er dumt!

Ved 2:41.


Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf OmenZetanic » søn 16 aug 2015 13:49

Da Senzai skrev:Du er velkommen til at være med, når jeg og min makker spiller (1 til 2 gange om ugen). Vores Ranked Win-Ratio svinger mellem 30-50%, så du skal nok ikke spille med os, hvis du går op i Rating. Vi er ikke så gode på def. TIlgengæld, så laver vi mange Aerials! :P


Det må jeg sige. Det var en fornøjelse at team-up ! Kanon spil hvis man bare vil more sig :D
Billede
OmenZetanic
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: Hornbæk


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 16 aug 2015 14:38

Ja, selv tak! - Vi syntes også, at det var sjovt! :D

Du er ret god iøvrigt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Morten Skou » søn 16 aug 2015 14:55

Det ser fandme sjovt ud :D Hvad gør de der "gule knaper" som man kan køre over?
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » søn 16 aug 2015 15:01

Morten Skou skrev:Det ser fandme sjovt ud :D Hvad gør de der "gule knaper" som man kan køre over?


Det er boost-points så man kan køre lidt hurtigere i nogle sekunder eller til tanken er tom. Et vigtigt taktisk element at sørge for at være fyldt op hele tiden, så man kan accelerere når situationen kræver det. Man bruger også boost hvis man vil "flyve".

Det er boost-tanken du kan se som et tal nede i højre hjørne.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Morten Skou » søn 16 aug 2015 15:14

Krede1972 skrev:
Morten Skou skrev:Det ser fandme sjovt ud :D Hvad gør de der "gule knaper" som man kan køre over?


Det er boost-points så man kan køre lidt hurtigere i nogle sekunder eller til tanken er tom. Et vigtigt taktisk element at sørge for at være fyldt op hele tiden, så man kan accelerere når situationen kræver det. Man bruger også boost hvis man vil "flyve".

Det er boost-tanken du kan se som et tal nede i højre hjørne.


Kunne være at jeg skulle hente det, det ser sgu meget underholdende ud og min PS4 har samlet støv lidt for længe.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Rocket League

Indlægaf OmenZetanic » søn 16 aug 2015 16:36

Morten Skou skrev:
Krede1972 skrev:
Morten Skou skrev:Det ser fandme sjovt ud :D Hvad gør de der "gule knaper" som man kan køre over?


Det er boost-points så man kan køre lidt hurtigere i nogle sekunder eller til tanken er tom. Et vigtigt taktisk element at sørge for at være fyldt op hele tiden, så man kan accelerere når situationen kræver det. Man bruger også boost hvis man vil "flyve".

Det er boost-tanken du kan se som et tal nede i højre hjørne.


Kunne være at jeg skulle hente det, det ser sgu meget underholdende ud og min PS4 har samlet støv lidt for længe.


Jeg vil gerne stå inde for, skou, alene det her spil er værd at spille med vennerne eller andre der bare er generelt alt for cool at game med :)

Er det muligt at evt se dig prøve COD beta af her på tirsdag ? ;) længe siden jeg har set dig online i en COD titel siden BO2 :)
Billede
OmenZetanic
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: Hornbæk


Re: Rocket League

Indlægaf Morten Skou » søn 16 aug 2015 16:58

OmenZetanic skrev:Er det muligt at evt se dig prøve COD beta af her på tirsdag ? ;) længe siden jeg har set dig online i en COD titel siden BO2 :)


Ja mon ikke jeg kommer til at prøve betaen, skal da se om det er værd at købe. Du kan bare tilføje mig, samme gamertag som altid :D

Henter Rocket League en af dagene.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 16 aug 2015 20:51

OMFG!

Har netop lige set dagens Europæiske ESL finale og det var fucking nuts! Rocket League er en Legit sport! Der var outrageous shots for days og endnu mere ridiculous saves,

High level Rocket League er altså det fedeste! Nøj, det er vanvittigt at se! "Kuxir97" er min nye helt! :mrgreen: Er du gal et bæst!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » man 17 aug 2015 19:07

Da Senzai skrev:OMFG!

Har netop lige set dagens Europæiske ESL finale og det var fucking nuts! Rocket League er en Legit sport! Der var outrageous shots for days og endnu mere ridiculous saves,

High level Rocket League er altså det fedeste! Nøj, det er vanvittigt at se! "Kuxir97" er min nye helt! :mrgreen: Er du gal et bæst!

Ja, de er vilde. Jo bedre til Rocketleauge jo højere oppe foregår spillet :-) Nuts så gode de er til at time de jumps og boosts
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 20 aug 2015 10:20

Hvornår er der DM i det her?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » tors 20 aug 2015 12:12

Da Senzai skrev:Hvornår er der DM i det her?


Vel når du skaber det?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 20 aug 2015 14:38

Hvis det afhænger af mig, så ser det da ud til at have dystre udsigter! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster