Forum

solgt: Wolf Among Us til Vita

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

solgt: Wolf Among Us til Vita

Indlægaf Twinkling » fre 06 feb 2015 23:24

solgt.
Senest rettet af Twinkling tors 05 mar 2015 15:21, rettet i alt 1 gang.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: Sælges: Wolf Among Us til Vita

Indlægaf Jb » fre 06 feb 2015 23:38

Nu er jeg måske lidt sær. Men er det ikke meget arbejde for at få et spil som i mine øjne ville være nemmere at bestille et enkelt af US udgaven selv hos videogamesplus.ca hvis man ikke kan leve med den digitale version?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

Handelskarakterer:
400
Skriv handelskommentar

Re: Sælges: Wolf Among Us til Vita

Indlægaf Twinkling » tors 05 mar 2015 15:21

Hej JB, nu var det sådan at jeg meget gerne ville have retail udgaven til samlingen (alle ikke-JRPG spil udgivet til vita minus nogle få) og køb fra usa ville løbe op i 350 kr. Jeg fandt lige en i UK som jeg lige har modtaget idag, so colour me happy!
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: Sælges: Wolf Among Us til Vita

Indlægaf Jb » tors 05 mar 2015 16:19

Twinkling skrev:Hej JB, nu var det sådan at jeg meget gerne ville have retail udgaven til samlingen (alle ikke-JRPG spil udgivet til vita minus nogle få) og køb fra usa ville løbe op i 350 kr. Jeg fandt lige en i UK som jeg lige har modtaget idag, so colour me happy!


det var nu også mere i relation til dette:

**UPDATE**
Jeg tænker at hvis vi kan samle 10 personer der gerne vil købe wolf among us til vita (retail), så er der en vis chance for at vi kan overtale en gamestop her i dk til at få tilsendt en kasse kopier. Skriv i denne tråd hvis i selv leder efter en kopi.

At det måske var rimelig meget arbejde for 1 spil, at samle 10 personer og hive fat i gamestop..
men fedt du fandt det til en overkommelig pris :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

Handelskarakterer:
400
Skriv handelskommentar

Re: solgt: Wolf Among Us til Vita

Indlægaf Twinkling » tors 05 mar 2015 16:22

Ja, planen var som skrevet at samle 10+ mennesker og overbevise GS om at importere et par kopier.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: solgt: Wolf Among Us til Vita

Indlægaf Jb » tors 05 mar 2015 16:26

Som jeg synes virkede som meget arbejde og tid at bruge, på 1 spil.. lad os bare lukke den, det var bare en bemærkning.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

Handelskarakterer:
400
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 21 gæster

cron