Forum

T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Hypochondriac Jack » fre 31 okt 2014 18:27

Fås også til PC og Xbox til samme pris. Jeg har selv benyttet mig af tilbuddet, og jeg fik af vide i butikken at det muligvis kun gælder henover weekenden.

http://www.webhallen.com/dk-da/spil/playstation_4/191430-shadow_of_mordor&atcl=search:result
Hypochondriac Jack
Niveau 1
 
Indlæg: 77

Brugeravatar

Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf spawnster » fre 31 okt 2014 18:31

tak for tippet :D
spawnster
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Morten Rask » fre 31 okt 2014 18:33

50 kroner i fragt uden omdeling? Hold da fast.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf S3 Synaptic » fre 31 okt 2014 22:01

DET er pengene værd! Klart en af årets perler.
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Rechain » lør 01 nov 2014 14:09

Tak for tippet! :) og ja, syntes det er dumt de ikke har omdeling til de fragtpriser. Men det er stadig en billig pris, og hvis folk siger det er pengene værd så tager jeg chancen..havde kigget på det i længere tid :D nu skulle det være!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Reinke » søn 02 nov 2014 13:27

Jeg er lidt i tvivl om de har det på lager? Kan jeg forvente det til senest onsdag? :)
Reinke
Niveau 0
 
Indlæg: 30
By: Odense


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Rytteren » søn 02 nov 2014 13:35

350 virker lidt dyrt. Dette spil tror jeg nemt kan findes til 199 i amerikanske webshops under Black Friday. tilbudene. Men kan man ikke vente, så er det et udmærket tilbud
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf atomalf » man 03 nov 2014 08:05

@Rytteren - Nu skal du huske at Black Friday er i USA (Ved godt det kommer mere og mere herhjemme, men det er ikke så vildt endnu imo) = der kommer told på hvis du køber for over 80 kr.

Eksempel:
Billede

og der er ikke inkluderet porto.
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Nergh » man 03 nov 2014 08:48

Rytteren skrev:350 virker lidt dyrt. Dette spil tror jeg nemt kan findes til 199 i amerikanske webshops under Black Friday. tilbudene. Men kan man ikke vente, så er det et udmærket tilbud


Ja, 350kr for et næsten helt nyt spil til PS4. Tror også bare jeg venter til PS5 udkommer, så er prisen nok noooget lavere
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Rytteren » man 03 nov 2014 09:49

Atomaf. Bare rolig, har endnu ikke betalt told af mine indkøb fra usa, og det med 500+ køb. Tager gerne chancen under Black Friday.

Norge, ja jeg plejer nu at købe spil til 350 på udgivelsesdagen, også derfor jeg syntes det er dyrt nu. Ved det kan købes til billige penge, og i november tænker jeg det bliver billigere. Så jeg venter under en måned mere. Som nævnt, for dem der ikke kan vente et par uger, ja så er 350 sikkert en fin pris.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Nergh » man 03 nov 2014 10:13

Rytteren skrev:Atomaf. Bare rolig, har endnu ikke betalt told af mine indkøb fra usa, og det med 500+ køb. Tager gerne chancen under Black Friday.

Norge, ja jeg plejer nu at købe spil til 350 på udgivelsesdagen, også derfor jeg syntes det er dyrt nu. Ved det kan købes til billige penge, og i november tænker jeg det bliver billigere. Så jeg venter under en måned mere. Som nævnt, for dem der ikke kan vente et par uger, ja så er 350 sikkert en fin pris.


Jeg prikkede nu også bare til dig - Jo længere tid man venter, jo mere vil prisen falde, det er klart. Det er fint nok hvis du kan vente til Black Friday - og at du "tør tage chancen" med tolden. Jeg har flere gange brændt nalderne på plade-indkøb fra USA, og det er vitterligt ikke særligt sjovt at smide +25% + 160kr i gebyr. Måske har du været heldig 500+ gange - men det virker dog ret imponerende..
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: T: Shadow of Mordor, 299 kr. til PS4

Indlægaf Rechain » ons 05 nov 2014 16:40

Morten Rask skrev:50 kroner i fragt uden omdeling? Hold da fast.

Vil så lige nævne at mit lå i postkassen efter arbejde :) så jeg fik da med omdeling, ellers er det sku dyrt! Forresten så er jeg irriteret over at spillet flød rundt inde i coveret. Heldigvis ingen ridser, men det er ikke rart at åbne sådan ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster