Forum

Black Friday Tilbud (28.11.14)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Diz- » tirs 25 nov 2014 08:19

glyr skrev:Jeg vil prøve at finde Phillips Hue til en ordentlig pris. gad godt.
http://www.philips.dk/c-p/8718291241737 ... -belysning



Den er jeg med på. Håber der kommer noget :)
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Major Oblivious » tirs 25 nov 2014 10:29

glyr skrev:Jeg vil prøve at finde Phillips Hue til en ordentlig pris. gad godt.
http://www.philips.dk/c-p/8718291241737 ... -belysning

Hvis det lykkes så smid et link :D
Har allerede en hub + lys, men det kan kun række 1 salen, og vil gerne have én til stuen. Det er max smart, og med de seneste opdateringer, så kan man så meget med dem :)
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf glyr » tirs 25 nov 2014 10:37

Major Oblivious skrev:
glyr skrev:Jeg vil prøve at finde Phillips Hue til en ordentlig pris. gad godt.
http://www.philips.dk/c-p/8718291241737 ... -belysning

Hvis det lykkes så smid et link :D
Har allerede en hub + lys, men det kan kun række 1 salen, og vil gerne have én til stuen. Det er max smart, og med de seneste opdateringer, så kan man så meget med dem :)


Så er vi 3 der kan kikke.... Er de med stor eller lille fatning ?
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Rytteren » tirs 25 nov 2014 10:41

hvad er pointen i de pære.. ? har set en del snakke om dem/købt dem.. men forstår ikke funktionen..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf tue69 » tirs 25 nov 2014 10:57

Rytteren skrev:hvad er pointen i de pære.. ? har set en del snakke om dem/købt dem.. men forstår ikke funktionen..


Jeg lytter med her - har det på samme måde.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Major Oblivious » tirs 25 nov 2014 11:48

glyr skrev:
Så er vi 3 der kan kikke.... Er de med stor eller lille fatning ?


Jeg mener, at det er stor fatning. De passer i alm. stuelamper og er rigtig fede i de kugle-lamper som IKEA sælger :D

Rytteren skrev:hvad er pointen i de pære.. ? har set en del snakke om dem/købt dem.. men forstår ikke funktionen..


tue69 skrev:
Rytteren skrev:hvad er pointen i de pære.. ? har set en del snakke om dem/købt dem.. men forstår ikke funktionen..


Jeg lytter med her - har det på samme måde.


I princippet er det blot ændring af farve og lysstyrke via WI-FI. Jeg bruger dem mest til at indstille TV-stuen til hyggebelysning, eller når vi skal se film, så det bliver mindre anstrengt for øjnene. Selv deres "hvid" er rigtig god og behagelig for en sparepære + de brænder minimum 25.000 timer

Herudover kan man 1 million ting med appen IFTTT - eksempelvis få en lampe til at blinke/tænde & slukke hvis du modtager en sms eller e-mail, lyse en bestemt farve, hvis du bliver tagget på Facebook, eller hvis vejret er på en bestemt måde udenfor osv.
Bruge telefonens mikrofon til at skife farve i takt til musik osv.

Der findes også forskellige stemnings-apps, hvor lamperne skifter farve og lysstyrke efter et bestemt mønster.
Havde i en overgang sat én i køkkenlampen, som tændte samtidig med, at jeg stod op, og slukkede når jeg tog på arbejde, hvilket er lidt praktisk om vinteren.
Langt hen ad vejen så er det efterhånden fantasien som sætter grænserne.

Man kan indstille dem til at slukke/tænde på forskellige tidspunkter, eller når den registrerer telefonen i nærheden. Man kan gennem appen IFTTDerudover har Philips released API´en for længe siden, hvilket betyder at der findes en væld af apps og funktioner
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Slimjay DK » tirs 25 nov 2014 11:59

Lyder lidt som en egoist pære .. Er man en familie på 3 eller flere, bliver det til ren diskolys, hvis man skal benytte de smarte ting man kan :)

Hue-pærerne kan desuden programmeres til at tænde lyset, når du går ind ad døren og slukke det igen, når du forlader boligen. Det er vist kun smart hvis man bor alene :lol:



Men 1490 kr for 2 stks pærer samt en sender/modtager .... :shock:

Med Philips Hue kan du styre lyset i din bolig ned til mindste detalje. Det hele foregår fra din smartphone, som kobles til LED-pærerne via hjemmets WiFi-netværk. Med den gratis app, som fås til både iPhone og Android, kan du styre lysstyrke og farve eller vælge blandt en række forindstillede programmer designet til at give den rette stemning i boligen til forskellige lejligheder. Du kan også tidsindstille lyset, så det tænder og slukker af sig selv på et angivet tidspunkt - det kan være smart, hvis du vil have det til at se ud, som om du er hjemme, når du er væk fra din bolig. Hue-pærerne kan desuden programmeres til at tænde lyset, når du går ind ad døren og slukke det igen, når du forlader boligen.
Du kan også indstille dem til at reagere på mails, Facebook-beskeder, sportsbegivenheder, vejr og andre hændelser på computeren. Via en webtjeneste er det ligeledes muligt at styre lyset over internettet, hvor end du er i verden.
Da der er tale om LED-pærer, bruger de meget lidt energi.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Major Oblivious » tirs 25 nov 2014 12:05

Slimjay DK skrev:Lyder lidt som en egoist pære .. Er man en familie på 3 eller flere, bliver det til ren diskolys, hvis man skal benytte de smarte ting man kan :)


Man kan i den grad irriter andre. Sad og legede med dem den anden dag, da vi så TV, og er egentlig overrasket over, at kæresten ikke gik.. Jeg fik gjort lamperne både blå, røde og grønne :lol:

Kan man få alle med på vognen, så kan man rigtig meget med dem
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Slimjay DK » tirs 25 nov 2014 12:12

Kan se deres findes nogle pære der hedder LIFX hvor hele wifi delen er indbygget i pæren og som kan nogle af de samme ting. Men de ser ikke ud til at være billigere, da en enkelt pære koster lige under 800 kr ...

Vi må hellere holde os til emnet .. nemlig Black Friday :D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Xeth » tirs 25 nov 2014 18:14

**Opdateret med rigtig tid**

Amazon.co.uk har watchdog (PS4) kl.20:30 i aften.


De havde Shadow of Mordor(PS4) til £23 i går (£35 normalt).

Det var solgt i løbet af 10sek.
Senest rettet af Xeth tirs 25 nov 2014 20:37, rettet i alt 1 gang.
Xeth
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: Slagelse


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Krede1972 » tirs 25 nov 2014 18:38

glyr skrev:Jeg vil prøve at finde Phillips Hue til en ordentlig pris. gad godt.
http://www.philips.dk/c-p/8718291241737 ... -belysning


Den perfekte gave til manden, der-har-alt-og-ikke-ved-hvad-han-ellers-skal-ønske-sig :mrgreen:

Det er dæleme dyrt for et par lyspærer. Men sikkert også noget legetøj man kan få forholdsvis meget tid til at gå med.

Her en, synes jeg, meget god lille videoanmeldelse: https://www.livingsmarttv.dk/philips-hue-anmeldelse/
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Askinas » ons 26 nov 2014 19:23

Giv mig Wolfenstein til PS4 :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Xeth » ons 26 nov 2014 19:43

Askinas skrev:Giv mig Wolfenstein til PS4 :)


20:45 på amazon.de
22:30 på amazon.co.uk
Senest rettet af Xeth ons 26 nov 2014 21:14, rettet i alt 1 gang.
Xeth
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: Slagelse


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf HrDanish » ons 26 nov 2014 21:02

Holder øjnene på siden i håbet om nogle fede tilbud!
Håber meget på at Wii U ender på tilbud et sted smash + Mario kart skriger sådan på mig ;)
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf palawan » ons 26 nov 2014 23:16

Mario Kart 8 er GOTY 2014 for mig hands down, så skulle det komme på tilbud et eller andet sted i forbindelse med Black Friday, så kan jeg kun på det kraftigste anbefale det til kommende eller allerede eksisterende Wii U ejere !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron