Forum

Juletilbud 2014

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Juletilbud 2014

Indlægaf runni1399 » tirs 23 dec 2014 15:12

courchaine skrev:Har lige købt Little Big Planet 3 til ps4 på boxeddeal.com for 180kr, email levering efter 30 sek og igang med at downloade nu, fantastisk side =)


Tror sgu også jeg napper det til den pris. :D

Edit: Det er virkelig en fantastisk side. Fik min kode efter 10 sekunder :D
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Juletilbud 2014

Indlægaf vussen » tirs 23 dec 2014 16:37

Til dem der har købt LBP på boxeddeal - hvordan ser det ud med at bruger online funktionerne med EU profilen efter installeret på US profile?
Billede
vussen
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: København NV


Re: Juletilbud 2014

Indlægaf Erroneus » tirs 23 dec 2014 21:11

Peggle 2 for $4.80 på US
Metal Gear Solid: Ground Zeroes for $6.80 på US

Taget fra http://blog.us.playstation.com/2014/12/ ... iscounted/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Juletilbud 2014

Indlægaf hazsdk » ons 24 dec 2014 01:32

vussen skrev:Til dem der har købt LBP på boxeddeal - hvordan ser det ud med at bruger online funktionerne med EU profilen efter installeret på US profile?


Jeg kan slet ikke komme online, men tror ikke det er US kontoens skyld. Der er andre med samme problem.

Det største problem er at når man skal hente dlc skal man hente fra US store - så det er lidt mere besværligt
hazsdk
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Odense


Re: Juletilbud 2014

Indlægaf Stricker » ons 24 dec 2014 01:50

Erroneus skrev:Metal Gear Solid: Ground Zeroes for $6.80 på US


Jeg spillede det over weekenden, det er altså meget bedre end jeg havde forventet. Jeg voksede op med Nintendo som barn, så jeg blev aldrig rigtigt introduceret til MGS serien, men jeg fik dog muligheden for at spille Splinter Cell serien senere på PC som teenager og voksen. Dét og Thief gjorde mig mæt på stealth spil, så jeg afslog overhovedet at sætte mig ind i hvad MGS var for noget og fejede det væk som noget, som Splinter Cell sandsynligvis formåede at gøre forældet - lidt ligesom hvordan skate. gjorde næsten hele THPS serien til grin da det udkom.

Jeg kan dog se nu, at jeg nok har været lidt fordomsfuld ang MGS, og glæder mig super meget til Phantom Pain. Jeg overvejer, om jeg ikke bør spille Guns of Patriots, men jeg tror ikke, at man kan få en 60FPS oplevelse med det, og det er desværre blevet lidt af en dealbreaker for mig, især i denne type spil.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster