Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 28 mar 2016 14:23

Jeg mangler også 3 echoes og har samlet alt. Pisse irriterende.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 29 mar 2016 00:01

Endelig platin i The Division

Tilbage til min uendelige kamp om at få meatwall i Siege.......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BenjaminKjaer » tirs 29 mar 2016 00:22

Platin i Fallout 4

Nu tror jeg at jeg skal have investeret i Witcher 3 snart :-)
BenjaminKjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Krede1972 » fre 01 apr 2016 12:15

glyr skrev:
Krede1972 skrev:
glyr skrev:
Godt gået... =D>
Jeg har ind til nu 3 trofæer der er glitch'et for mig... Både "Shadows of the Past" - "Droning on…" & "Skillz" !
Bare så trættende. Har været sjovt og har brugt en del timer på det så lidt surt med de mange glitch.
Tvivler på at de bliver rettet.


Er du sikker på at de virkelig er glitch'et?

Eksempelvis kan man kun collecte nogle af ECHOerne når man har aktiveret eller gennemført bestemte missioner - man kan således se dem på kortet før de er mulige at collecte.


Jeg har gennemført alle missioner og side missioner. De 2 ECHO's jeg mangler ses tydeligt på mit map og kan godt aktivere dem men ikke collecte. Har læst lidt om at de kan skaffes hvis en ven der har det trofæ opretter en ny spiller og invitere dig med på de missioner der kræves ! Mildest talt meget besværligt !

I følge spillet mangler jeg stadig en drone, men jeg kan ingen se på mit map... (og jeg har kikket meget og flere gange)

Selvfølgelig har jeg op låst alle skills og spillet med flere end 10 forskellige..... Træææls :roll:


Følgende hjalp mig, så jeg kunne få det sidste ECHO som var glitch'et for mig. Det virkede perfekt.

"I have found a way to collect the Echo!

As I was collecting the last of the missing pieces. I ran into the Michael Dufrane Part 2 and Part 3 echo and noticed I couldn't collect them. They were my only two left. I tried everything to get it, even going back to the original echo to see if it would work but, it's a side mission.

The Divisions has a Personal Progress and a Multiplayer Progress in which you can replay side missions in the latter.

So what you do is, go to the Safe House in which the side mission is located and use the laptop to find agents for roam play – join a match once it tells you. Once that is done, all missions are available for replay. Speak with the JTF Officer inside of that safe house to spark up the side missions in that location. The Missing Person: Michael Dufrane Part 1 will appear in your map. Start the mission as normal and proceed to complete it as if you were replaying it and you will then be able to collect the missing echoes.

Hope this helps! :)"
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Tubbe4200 » fre 01 apr 2016 14:00

BenjaminKjaer skrev:Platin i Fallout 4

Nu tror jeg at jeg skal have investeret i Witcher 3 snart :-)


Det er også værd at investere i! ;) pt på tilbud på storen
1986
Tubbe4200
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Slagelse, Vestsjælland


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » fre 01 apr 2016 15:11

Super Krede. Tak !
Det vil jeg prøve næste gang jeg sætter spillet i. Må flovt erkende at jeg selv havde overset den sidste drone, så den er også i hus. Talte med Morfar i går om "skillz" og der fik jeg også lige et fif der er værd at prøve....

Om alt er så håber jeg meget på et platin i dette spil, især efter alle de timer jeg har lagt i det :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » fre 01 apr 2016 17:21

Så fik jeg extracted fra den sidste zone, så Platin i the division :D fantastisk spil, uden tvivl det fedeste spil på ps4 so far
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Abildtrup » lør 02 apr 2016 12:24

Platin i DriveClub.

Så er næste punkt, at få de flashbang kills i Rainbow Six, så den også kan blive færdig.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Volbass » lør 02 apr 2016 12:31

Abildtrup skrev:Platin i DriveClub.

Så er næste punkt, at få de flashbang kills i Rainbow Six, så den også kan blive færdig.


Tillykke :-D

Jeg kæmper stadig lidt med den med hvor man skal have lvl 6 i de forskellige ting, hvor kun lidt mange at køre 115+ løbs events så er den hjemme :-D

Havde ellers håbet jeg kunne nu at få det platin før dig, men så var der lige et par dage med GTA :-D
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Abildtrup » lør 02 apr 2016 13:07

Hehe...

Jeg har også kørt og kørt og kørt og gentaget løb i pokkers mange timer, for at rive det sidste trofæ hjem. Det holdt hårdt, men gav jo så bonus til sidst.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Volbass » lør 02 apr 2016 14:01

Abildtrup skrev:Hehe...

Jeg har også kørt og kørt og kørt og gentaget løb i pokkers mange timer, for at rive det sidste trofæ hjem. Det holdt hårdt, men gav jo så bonus til sidst.


Ja, Driveclub konflikter lidt med min holdning til trofæ'er, for det er jo nemt at få, men man skal virkelig ligge timer i for at få platin :-D
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » lør 02 apr 2016 14:05

Abildtrup skrev:Platin i DriveClub.

Så er næste punkt, at få de flashbang kills i Rainbow Six, så den også kan blive færdig.


Det er bare at bruge ham med flashskjoldet, så har du det i løbet af et par runder....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Jetsonboy » lør 02 apr 2016 15:25

Endelig platin i Fifa16.
Sværeste trofæ var vind 4 kampe i online fut draft.
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Volbass » lør 02 apr 2016 15:32

Jetsonboy skrev:Endelig platin i Fifa16.
Sværeste trofæ var vind 4 kampe i online fut draft.


Lyder heller ikke nemt :-D Men tillykke :-D
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Krede1972 » lør 02 apr 2016 16:01

Abildtrup skrev:Platin i DriveClub.

Så er næste punkt, at få de flashbang kills i Rainbow Six, så den også kan blive færdig.


Det er nok nemmest at bruge Blitz hvis man går efter det trofæ.

EDIT: Kan se Morfar har skrevet mere eller mindre det samme ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster