Forum

Fps og move (for en pc gamer)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf NielChill » man 15 aug 2011 22:38

Krisp skrev:
NielChill skrev:Har 4 controllere, 2 af dem uden vibration og omkring 3½ år gammel. Har endnu ikke haft problemer med nogen af dem. Det kan dog ikke anbefales at smide smide juice eller cola i dem - så brokker de sig!


Forkert indlæg? :?


Nej ikke rigtig. OP bringer selv emnet på banen.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Mike JezZ » lør 03 sep 2011 13:05

Hvis jeg vil købe move starter pack, skal jeg stadig købe den anden nunchuck til, right? Eller er den ikke behøvet til skydespil?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Koma » lør 03 sep 2011 14:08

Mike JezZ skrev:Hvis jeg vil købe move starter pack, skal jeg stadig købe den anden nunchuck til, right? Eller er den ikke behøvet til skydespil?


Jeg har ladet mig fortælle at dualshocken sagtens kan bruges som nunchuck. Jeg har dog ikke selv prøvet, da jeg er venstrehåndet..
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Mike JezZ » lør 03 sep 2011 14:23

Ja okay :) Men den er vel mere uhandy at holde i en hånd end den der nunchuck?

Men ja man kan jo altid nøjes med det indtil man har fundet ud af om move er noget for en.
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Rytteren » lør 03 sep 2011 15:16

Mike JezZ skrev:Ja okay :) Men den er vel mere uhandy at holde i en hånd end den der nunchuck?

Men ja man kan jo altid nøjes med det indtil man har fundet ud af om move er noget for en.


beklageligvis så må man gå all out, hvis man har i sinde at prøve FPSmed move. altså sharpshooteren + move og nav controller. ellers er det som at smide det ene ben i vandet, mens resten er på land, forlige at se om man syntes det er sjovt at svømme. sharpshooter ændre for oplevelsen radikalt!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Krede1972 » lør 03 sep 2011 15:19

Rytteren skrev:beklageligvis så må man gå all out


Du mener vel "all in" og ikke "all out" - ellers så fatter jeg overhovedet ikke hvad det er du mener...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Mike JezZ » lør 03 sep 2011 15:32

Rytteren skrev:
Mike JezZ skrev:Ja okay :) Men den er vel mere uhandy at holde i en hånd end den der nunchuck?

Men ja man kan jo altid nøjes med det indtil man har fundet ud af om move er noget for en.


beklageligvis så må man gå all out, hvis man har i sinde at prøve FPSmed move. altså sharpshooteren + move og nav controller. ellers er det som at smide det ene ben i vandet, mens resten er på land, forlige at se om man syntes det er sjovt at svømme. sharpshooter ændre for oplevelsen radikalt!


Så FPS move + sharp shooter siger du er mega awesome?

Jeg ka kun finde den skyder i rød på coolshop til 449. Nogle der ved hvor man ka få den i hvid/grå og evt billigere
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf LilleFe » tors 23 okt 2014 11:22

Hvordan står det til?

Jeg gik fra PC til PS4 i marts, og vil sige jeg er blevet ret fornuftig til det.

Den suverænt bedste upgrade til prisen er KontrolFreek til at sætte på thumbsticks. Det gør det meget nemmere at aime præcist. Lang på højre, kort på venstre.

Dernæst har jeg selv ombygget mine controllere til at have knapper bagpå, som på Scuf. Jeg har lige bestilt en Scuf med medium og lang thumbsticks hhv. venstre og højre. Det gør underværker ved kontrollen. Fordelen ved konsol er jo at man kan sidde afslappet med sin controller.

Det kræver øvelse at skifte, men det er helt sikkert det værd. De første 2-3 uger med CoD Ghosts var ikke så fede, jeg spillede en times tid om dagen for træningen. Men det blev gradvist sjovere, og nu elsker jeg min kontroller.

Jeg vil helt klart fraråde mus og gøjl til at erstatte controller. Jeg har forsøgt, det var ikke ret godt. Så heller optimere controlleren og erkend der skal et par ugers træning til før det bliver godt.
Lvl. 29 hunter & 28 Titan
LilleFe
Niveau 1
 
Indlæg: 52
By: Kbh.


Re: Fps og move (for en pc gamer)

Indlægaf Mike JezZ » tors 23 okt 2014 11:46

Jeg fik aldrig købt Move :) Og jeg har heller ikke en PS4 så kan ikke komme med en dom.
Billede
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 35 gæster