Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Sethos » lør 04 okt 2014 19:57

Hvor sørgeligt. Du Copy + Paster så en hel PR novelle som bare er udviklerens rygklap til sig selv, som du forventer jeg slavisk skal gå igennem fordi du ikke orker at diskutere ordentligt, komme med konkrete argumenter for det du lukket ud andet end "Vejret er bedre!!1".

Endnu sjovere er, SPILLET HAR IKKE ENGANG VEJREFFEKTER ENDNU, STADIG. Det er så plat. Men sjovt at du holder kun fast i Forza, selvom der både er nævnt pCars og GT som værende spil der har vejreffekter og meget detaljeret biler, samt langt flere af dem. Igen finder du den laveste fællesnævner som bære grundlag for din papirtynde argumenter.

Så kan du sidde og savler over deres fine PR liste, så kan du se hvordan man lavede biler i f.eks. Forza 4 bare http://www.metacritic.com/game/xbox-360 ... rs/4177921 - Samme gælder for pCars, samme gælder for Forza 5, samme gælder for GT serien. Der ligger sinsygt meget arbejde i et lave individuelle 3D modeller, de skal også igennem de fine steps som din liste nævner. Hvor i alverden du får fra, et DriveClub's biler er langt ud over standarden er da helt til grin. Du må godt nok være faldet på reklame patten.

At et virkende speedometer har et helt punkt for sig selv er sgu da hylende morsomt, ih hvor fancy! I ET BILSPIL? Nej, hvor er vi kommet langt. Sikke en detaljegrad.

Ja, selv lysende keramiske bremser har fået et punkt, selvom det har vi set i bilspil de sidste 8 år.

Mht. til Project Cars basere jeg det på at jeg har spillet det, I mange år efterhånden. Samtidig har jeg set det kontra hvad DriveClub har et byde på, kan slet ikke se hvor DriveClubs fordel ligger, hvad det gør bedre? Men det skal vi jo ikke diskutere, vi skal bare fyre lange liste af.

Men at du selv syntes du er fantastisk at diskutere med, er sgu meget morsomt. Når man tænker på du selv laver kilder til dine egne fakta op i hovedet.

Skal prøve at finde biblen og en kopi Pia Kjærsgaards selvbiografi jeg kan copy + paste ind, bare for at lave en lang ligegyldig liste.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Rytteren » lør 04 okt 2014 21:59

kan dette tages over PM?
eller kan i snæver debatten ind til arkade sammenlignet med arkade i stedet for sim med arkade?.
skal siges jeg som backer (gennem WMD) af project cars ikke er imponeret, men er til gengæld godt tilfreds med hvad jeg oplever i driveclub i de timer jeg har spillet hos en bilfanatiker. scoresystemet er bare mig!
men hvordan kan det være? måske af samme grund til jeg syntes burnout er sjovere/imponere mig mere end GT5. at need for speed underground bare er mere underholdende end forza, at midnight club virkelig er federe end ferrari challenge trofeo pirelli.
er nok mere til arkade følelsen end sim. herudover er en de ting jeg syntes er bedre sådan grafisk/teknisk i driveclub end project cars, er dets "lighting effect". imponeret over en 399maskine (for et år siden) kan klare det.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Redman DK » søn 05 okt 2014 15:12

Rytteren skrev:eller kan i snæver debatten ind til arkade sammenlignet med arkade i stedet for sim med arkade?.


Nej for alle arkade bil spil er jo tydeligvis elendige :wink:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ShutterDK » lør 18 okt 2014 21:51

Hvad er der galt med beskeder og venner-delen nu? Jeg skal vente flere minutter på, at læse beskeder hvor den står og loader! Det samme gør sig gældene når jeg skal se hvem der er online :) det er uhørt ringe! Det må blive bedre, sådan var det da ikke førhen..
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Rytteren » lør 18 okt 2014 22:17

ShutterDK skrev:Hvad er der galt med beskeder og venner-delen nu? Jeg skal vente flere minutter på, at læse beskeder hvor den står og loader! Det samme gør sig gældene når jeg skal se hvem der er online :) det er uhørt ringe! Det må blive bedre, sådan var det da ikke førhen..


Ikke et problem jeg har. Har tjekket på vita, ps3, ps4 og mobil. Virker fint
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf ShutterDK » lør 18 okt 2014 22:38

Rytteren skrev:
ShutterDK skrev:Hvad er der galt med beskeder og venner-delen nu? Jeg skal vente flere minutter på, at læse beskeder hvor den står og loader! Det samme gør sig gældene når jeg skal se hvem der er online :) det er uhørt ringe! Det må blive bedre, sådan var det da ikke førhen..


Ikke et problem jeg har. Har tjekket på vita, ps3, ps4 og mobil. Virker fint


Nej okay. Men nu har det været sådan i et par uger nu, for mig. Håber sku det bliver bedre efter 2.0 updaten. Det har ikke været sådan altid. :/
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Da Senzai » lør 18 okt 2014 22:51

Mit dashboard bliver ved med at skrive, at jeg har fået en ny besked fra en anden spiller selvom jeg har læst den. Det bliver jeg slet ikke træt af.

Iøvrigt, hvad er forskellen på en nær ven og en normal ven, og hvordan bliver man de to ting?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ShutterDK » lør 18 okt 2014 23:07

Da Senzai skrev:Mit dashboard bliver ved med at skrive, at jeg har fået en ny besked fra en anden spiller selvom jeg har læst den. Det bliver jeg slet ikke træt af.

Iøvrigt, hvad er forskellen på en nær ven og en normal ven, og hvordan bliver man de to ting?


Forestiller mig at en nær PlayStation ven er en man spiller meget med. Og så er der alle de andre venner.? Ved det dog ikke.
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 tråden !

Indlægaf ShutterDK » lør 18 okt 2014 23:12

Det samme gælder iøvrigt med at sende beskeder til andre. Det tager kun 15 sekunder fra tryk på knap til den rent faktisk er sendt :o
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Rytteren » lør 18 okt 2014 23:22

ShutterDK skrev:
Rytteren skrev:
Ikke et problem jeg har. Har tjekket på vita, ps3, ps4 og mobil. Virker fint


Nej okay. Men nu har det været sådan i et par uger nu, for mig. Håber sku det bliver bedre efter 2.0 updaten. Det har ikke været sådan altid. :/


hvis det ikke er et generelt problem for brugere med ps4, så er det nok ikke noget sony har fokus på.
men træls er det da for dig.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf ShutterDK » lør 18 okt 2014 23:29

Rytteren skrev:
ShutterDK skrev:
Rytteren skrev:
Ikke et problem jeg har. Har tjekket på vita, ps3, ps4 og mobil. Virker fint


Nej okay. Men nu har det været sådan i et par uger nu, for mig. Håber sku det bliver bedre efter 2.0 updaten. Det har ikke været sådan altid. :/


hvis det ikke er et generelt problem for brugere med ps4, så er det nok ikke noget sony har fokus på.
men træls er det da for dig.


Ja, det synes jeg godt nok. Eftersom det er features der bliver brugt... Der er ikke andre herinde som oplever lignende....?
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Allanb » søn 19 okt 2014 00:02

Har samme problem. Totalt latterligt at Fony ikke snart får taget sig sammen og levere en ordentlig online oplevelse for deres mange millioner brugere. Det er egentlig underligt at der er så lidt respons hos Sony på alle de nedbrud der har været.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PS4 tråden !

Indlægaf first blood dk » søn 19 okt 2014 00:30

Også her, beskeder tager en evighed om at opdatere.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Slimjay DK » søn 19 okt 2014 00:38

Allanb skrev:Har samme problem. Totalt latterligt at Fony ikke snart får taget sig sammen og levere en ordentlig online oplevelse for deres mange millioner brugere. Det er egentlig underligt at der er så lidt respons hos Sony på alle de nedbrud der har været.


Det er fordi alle de gamle trofaste "playstation" ejere er vant til det, det er kun alle de "nye" der bemærker det :lol:

Men ja, der skal strammes op, især når der skal betales for at spille online. :mrgreen: Mit største ønske før PS4 kom på gaden var at de ville gøre noget ved deres backbone. Det virker ikke som om mit ønske er gået i opfyldelse, de har stadig kun 1 server :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Slimjay DK » søn 19 okt 2014 00:42

ShutterDK skrev:
Rytteren skrev:
ShutterDK skrev:Hvad er der galt med beskeder og venner-delen nu? Jeg skal vente flere minutter på, at læse beskeder hvor den står og loader! Det samme gør sig gældene når jeg skal se hvem der er online :) det er uhørt ringe! Det må blive bedre, sådan var det da ikke førhen..


Ikke et problem jeg har. Har tjekket på vita, ps3, ps4 og mobil. Virker fint


Nej okay. Men nu har det været sådan i et par uger nu, for mig. Håber sku det bliver bedre efter 2.0 updaten. Det har ikke været sådan altid. :/


Jeg oplever heller ikke de problemer .. det spiller fint på PS4 og Vita her, begge på trådløst.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 105 gæster