Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf gizmo1004 » ons 06 aug 2014 21:42

Hmm, jeg kunne bare sætte den til at downloade en free fil på 78GB, hvor den spurgte om jeg ville hente singleplayer eller multiplayer først
gizmo1004
Niveau 1
 
Indlæg: 84
By: næstved


Re: PS4 tråden !

Indlægaf D_Hofgaard » ons 06 aug 2014 22:01

gizmo1004 skrev:Hmm, jeg kunne bare sætte den til at downloade en free fil på 78GB, hvor den spurgte om jeg ville hente singleplayer eller multiplayer først

Du er ikke kommet til at købe det?
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 tråden !

Indlægaf gizmo1004 » ons 06 aug 2014 22:16

Nej det håber jeg sgu ikke da jeg har det på disk :p
Må lige prøve at se igen i morgen
gizmo1004
Niveau 1
 
Indlæg: 84
By: næstved


Re: PS4 tråden !

Indlægaf TheisDanishPride » tors 07 aug 2014 00:25

Jeg har haft det på disk, men solgt det siden hen. Jeg gik så hen i bibliotek mappen(tror jeg den hed), og trykkede på killzone. Jeg kunne købe spillet for 319 kroner eller bare downloade. Jeg kunne vælge enten singleplayer eller multiplayer først. Så nu er jeg da lidt spændt. :)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PS4 tråden !

Indlægaf famulor » tors 07 aug 2014 08:49

TheisDanishPride skrev:Jeg har haft det på disk, men solgt det siden hen. Jeg gik så hen i bibliotek mappen(tror jeg den hed), og trykkede på killzone. Jeg kunne købe spillet for 319 kroner eller bare downloade. Jeg kunne vælge enten singleplayer eller multiplayer først. Så nu er jeg da lidt spændt. :)

Den beder nok om at sætte skiven i når du skal til at spille :)
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: PS4 tråden !

Indlægaf TheisDanishPride » tors 07 aug 2014 12:34

Jeg kom ind i spillet hvor den sagde, at jeg kunne prøve multilayer, men skulle jeg mere end det, så skulle jeg købe spillet. Lidt naiv skal man vel nogen gange være. ;)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PS4 tråden !

Indlægaf famulor » tors 07 aug 2014 14:08

Bare lige for at slå det fast. Har i jeres ps+ på den amerikanske eller danske/EU konto? og hvorfor har i valgt det ene fremfor det andet?
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: PS4 tråden !

Indlægaf tue69 » tors 07 aug 2014 14:20

famulor skrev:Bare lige for at slå det fast. Har i jeres ps+ på den amerikanske eller danske/EU konto? og hvorfor har i valgt det ene fremfor det andet?


Jeg har valgt PS+ på den danske - primært fordi at jeg aldrig/sjældent køber noget digitalt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Cena » tors 07 aug 2014 14:28

famulor skrev:Bare lige for at slå det fast. Har i jeres ps+ på den amerikanske eller danske/EU konto? og hvorfor har i valgt det ene fremfor det andet?


Europæiske, fordi det var den jeg oprettede først, og har brugt til Trophies/Venner osv. Den er oprettet med alle mine korrekte oplysninger. Bruger kun min US til at købe spil på, da den er oprettet med falsk adresse osv. Den kan jeg godt tåle at miste hvis de skulle lukke den ned fordi den er med fake adresse.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Vreki » tors 07 aug 2014 14:29

tue69 skrev:
Jeg har valgt PS+ på den danske - primært fordi at jeg aldrig/sjældent køber noget digitalt.


Jeg har også valgt dansk, netop fordi jeg køber en hel del digitalt og ikke vil risikere at Sony pludseligt sparker benene væk under min spilsamling.

Men det forhindre mig jo ikke i at lave en sekundær amerikansk konto, hvis det engang blev nødvendigt for at købe et spil man ikke kunne få herhjemme eller sådan noget.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 tråden !

Indlægaf famulor » tors 07 aug 2014 14:48

Cena skrev:
famulor skrev:Bare lige for at slå det fast. Har i jeres ps+ på den amerikanske eller danske/EU konto? og hvorfor har i valgt det ene fremfor det andet?


Europæiske, fordi det var den jeg oprettede først, og har brugt til Trophies/Venner osv. Den er oprettet med alle mine korrekte oplysninger. Bruger kun min US til at købe spil på, da den er oprettet med falsk adresse osv. Den kan jeg godt tåle at miste hvis de skulle lukke den ned fordi den er med fake adresse.

Men så vidt jeg har forstået kan du da bruge den amerikanske profils PS+ på ens danske konto for så at spille online og få trophys osv på den danske? eller er det mig der er helt ude og skide?
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Krede1972 » tors 07 aug 2014 15:02

Korrekt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4 tråden !

Indlægaf famulor » tors 07 aug 2014 15:18

Så er det ikke mig der er helt væk :)

Kan det være rigtigt at man er nød til at bruge prepaid cards for at købe spil på US store? Synes min melder fejl hver gang jeg prøver at bruge mit Visa eller paypal. Sådan var det sku ikke på xbox one :D
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » tors 07 aug 2014 16:06

Du kan ikke bruge dit Visa til din US bruger, fordi din US bruger's adresse ikke matcher den adresse der står på dit visa kort. Det er nok samme problem med Paypal. Måske er der en vej uden om med Paypal, hvis du kan angive samme adresse eller lign, der må jeg melde pas.

Du kan købe digitale PSN kort via Amazon US.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf dksiam » tors 07 aug 2014 16:34

Jeg har en amerikansk Paypal konto knyttet til mit kort, og det fungere uden problemer, med en amerikansk konto.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 57 gæster