Forum

PS4 tråden !

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 tråden !

Indlægaf tue69 » tors 09 apr 2015 15:39

Pas. Jeg kender ikke troværdigheden på hverken den schweiziske side som spillet er lagt op på (det er den eneste bekræftelse der er lige p.t.) eller PushSquare. Sidstnævnte plejer dog at være glade for PS som helhed, men de skyder jo også primært med gætterier lige nu.

Det er dog hverken første, eller sidste, gang at et mindre site lægger den slags op til salg. Kan huske denne:

Billede

Retfærdigvis skal det dog siges, at The Last of Us også blev leaket på noget a la samme måde.

Jeg tror også den kommer, men jeg tror ikke på 2015-dateringen dog. Det er også helt fint med mig, jeg venter gerne, så længe det bliver godt :D Jeg tror så i øvrigt også at ME-trilogien kommer i en remaster version.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf x8BiTw0LFx » tors 09 apr 2015 15:44

tue69 skrev:Jeg tror også den kommer, men jeg tror ikke på 2015-dateringen dog. Det er også helt fint med mig, jeg venter gerne, så længe det bliver godt :D

Enig - hellere de tager sig tid til det og gør et godt stykke arbejde, men come on - det er Naughty Dog, så vi er i gode hænder :D
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf tue69 » tors 09 apr 2015 15:45

x8BiTw0LFx skrev:
tue69 skrev:Jeg tror også den kommer, men jeg tror ikke på 2015-dateringen dog. Det er også helt fint med mig, jeg venter gerne, så længe det bliver godt :D

Enig - hellere de tager sig tid til det og gør et godt stykke arbejde, men come on - det er Naughty Dog, så vi er i gode hænder :D


Helt enig i begge ting. :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » tors 09 apr 2015 17:27

Muggs skrev:Har dog ikke prøvet at slå 60 fps til på PS TV.

Prøv det af, det gav en del for mig.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Redman DK » tors 09 apr 2015 17:28

Jeg tror ikke det bliver Naughty Dog der laver remasteren hvis der kommer en. Tror mere på at det ville være udviklere som Blue Point der laver det.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS4 tråden !

Indlægaf x8BiTw0LFx » tors 09 apr 2015 17:39

Redman DK skrev:Jeg tror ikke det bliver Naughty Dog der laver remasteren hvis der kommer en. Tror mere på at det ville være udviklere som Blue Point der laver det.

Det ville også være fint! Deres tidligere konverteringer har været rigtigt gode :)

Tror stadig vi skal regne med en efterårs/vinter release dato, da Uncharted 4 er sat til foråret 2016. Mon ikke vi får mere at vide om et par måneder til E3?
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: PS4 tråden !

Indlægaf Redman DK » fre 10 apr 2015 14:17

Helt sikkert :)

Hvis det er på vej, så kunne jeg godt forestille mig det bliver annonceret et par uger før E3. Mener Sony gjorde noget lignende sidste år, kan dog bare ikke huske med hvilket spil :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Slimjay DK » fre 10 apr 2015 14:50

Var det ikke The Last Of Us Remastered ? det blev vist annonceret et par måneder før E3
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Bavi » tirs 21 apr 2015 11:56

Jeg faldte i den store PS4 mudderpøl i sidste uge. Føler mig rigtig ækel og beskidt.
Hvis nogen mangler en gammel gris på deres venneliste, så er jeg lige her :)

Har dog et yderst beskeden udvalg af spil. Men forventer løbende udbygning. Bl.a. står Bloodborne højt på min ønskeseddel.
Bavi
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Aalborg


Re: PS4 tråden !

Indlægaf tue69 » tirs 21 apr 2015 12:32

Jaaaah :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 tråden !

Indlægaf Erroneus » tirs 21 apr 2015 15:22

Version 2.51 ude til PlayStation 4 med små rettelser, sandsynligvis som blev indført med 2.50, hvor resume funktionen blev introduceret.

Installeret her og ingen Discover notifikation ved opstart, så den har de vist fået rettet :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster