Forum

xbox one eller ps4?

Generelt snak om Playstation og services.

Forudbestiller/køber i PS4 eller Xbox One

Xbox one
17
9%
PS4
138
74%
ingen af dem
8
4%
Begge
24
13%
 
Afgivne stemmer : 187

Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Erroneus » lør 15 jun 2013 23:29

De spørgsmål kan ikke besvares så tidligt, så lang tid før konsollen er ude.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf dksiam » søn 16 jun 2013 01:11

det er sjovt, jeg kunne egentligt bedst tænke mig en PS4 men syntes slet ikke at det er fair at Xbox One har fået så meget kritik, overhovedet.
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Erroneus » søn 16 jun 2013 01:16

Nej, men det er Microsoft sq selv uden om. Så kan de lære at kommunikere ordenligt ud, det har de virkelig fejlet på og så opstår spekulationer. Xbox One har nogle negative sider, meld dem ud ORDENLIGT, sammen med de positive sider, i stedet for noget halvt, fordi så opstår spekulationer og rygter der ikke har hold.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Rytteren » søn 16 jun 2013 02:28

Michael Jensen skrev:^ Det syntes jeg egentlig jeg havde. Har du et link at bakke op med?


Gå på Youtube, søg efter Playstation meeting......
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Erroneus » søn 16 jun 2013 11:05

Angry Joe Xbox One interview med Major Nelson: http://www.youtube.com/watch?v=6RtSGFryKwo

Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=OPC4XzyE3Gc

Nelson undgår en del spørgsmål, men det er nok det bedste interview jeg har set med ham.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf speedy5580DK » søn 16 jun 2013 11:58

Jeg syntes det er synd for Xbox One at der ikke er nogen der vil eje den. Så jeg bliver vel nødt til at købe den frem for ps4
speedy5580DK
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf lionel » søn 16 jun 2013 12:22

speedy5580DK skrev:Jeg syntes det er synd for Xbox One at der ikke er nogen der vil eje den. Så jeg bliver vel nødt til at købe den frem for ps4


Tror Microsoft overlever :)
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Rytteren » søn 16 jun 2013 16:18

speedy5580DK skrev:Jeg syntes det er synd for Xbox One at der ikke er nogen der vil eje den. Så jeg bliver vel nødt til at købe den frem for ps4


hold da op. sympati for et firma, er det der for dig til at købe en maskine? burde det ikke var features, spil, pris og restraktioner der er med til at du kan træffe dit valg af køb?

selvfølgelig er det svært når MS kommunikere dårligt, forsøger at lave "damage control" gennem pr folk (med kryptiske og modstridende udtagelser). også kæmper de hård med shilling.

tror folk der er i tvivl om de vil have xboxen, skal vente 3 måneder endnu. er MS stadig lige så forvirrende at høre på/brugers 11facts tråde ligeså misvisende, og mangelfylde .. ja så tror jeg man skal købe en ps4 (eller opgradere sin pc).
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rena » søn 16 jun 2013 18:05

Har haft en PS4 bestilt siden February event og tror jeg napper et PS Eye med :)
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Erroneus » tirs 06 aug 2013 16:37

Godt valg! Det bliver en spændende generation, det er der ingen tvivl om.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Capperdude » tirs 06 aug 2013 17:19

lionel skrev:
speedy5580DK skrev:Jeg syntes det er synd for Xbox One at der ikke er nogen der vil eje den. Så jeg bliver vel nødt til at købe den frem for ps4


Tror Microsoft overlever :)


Ja selvfølgelig. De har haft vrede kunder siden den første windows, så hvorfor skulle de gå konkurs over en flok gamere som ikke vil købe deres nye maskine? :)

Internet explorer og Windows har været fejlfyldt og langsomt lige siden den spæde start, og xbox360 har haft så mange RROD at man ikke bør forvente for meget fra deres side.

Men folk er jo åbenbart dumme nok til stadig at købe deres lort, på samme måde som folk til stadighed støtter EA, selvom de er ligeglade med deres kunder :)

Så ja, Microsoft skal nok klare sig, for folk er dumme nok til at støtte dem.
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Redman DK » tirs 06 aug 2013 17:46

Capperdude skrev:Ja selvfølgelig. De har haft vrede kunder siden den første windows, så hvorfor skulle de gå konkurs over en flok gamere som ikke vil købe deres nye maskine? :)

Internet explorer og Windows har været fejlfyldt og langsomt lige siden den spæde start, og xbox360 har haft så mange RROD at man ikke bør forvente for meget fra deres side.

Men folk er jo åbenbart dumme nok til stadig at købe deres lort, på samme måde som folk til stadighed støtter EA, selvom de er ligeglade med deres kunder :)

Så ja, Microsoft skal nok klare sig, for folk er dumme nok til at støtte dem.


Ærlig talt så er det dig der lyder som den dumme med sådan nogen udtalelser :roll:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Krisgebis » tirs 06 aug 2013 18:36

Jeg skal have begge, ligesom denne generation. Ved ikke helt hvilken en det skal være først, men er stadig åben for begge. Ingen af dem bliver dog købt ved launch, så jeg har tid til at se maskinerne rigtigt an, inden jeg tager min beslutning.
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf UnrealPirate » tirs 06 aug 2013 18:50

Capperdude skrev:
lionel skrev:
speedy5580DK skrev:Jeg syntes det er synd for Xbox One at der ikke er nogen der vil eje den. Så jeg bliver vel nødt til at købe den frem for ps4


Tror Microsoft overlever :)


Ja selvfølgelig. De har haft vrede kunder siden den første windows, så hvorfor skulle de gå konkurs over en flok gamere som ikke vil købe deres nye maskine? :)

Internet explorer og Windows har været fejlfyldt og langsomt lige siden den spæde start, og xbox360 har haft så mange RROD at man ikke bør forvente for meget fra deres side.

Men folk er jo åbenbart dumme nok til stadig at købe deres lort, på samme måde som folk til stadighed støtter EA, selvom de er ligeglade med deres kunder :)

Så ja, Microsoft skal nok klare sig, for folk er dumme nok til at støtte dem.


#Capperdude - Sorry, kan ikke lade være. Men jeg forstår ikke at du kommer med den "EA" kommentar, når man på dit gamercard kan se at det du spillede sidst var spillet Mass Effect 3... det spil er udgivet af EA... Derved støtter du dem... #-o
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: xbox one eller ps4?

Indlægaf Proxzyn » tirs 06 aug 2013 19:05

UnrealPirate skrev:#Capperdude - Sorry, kan ikke lade være. Men jeg forstår ikke at du kommer med den "EA" kommentar, når man på dit gamercard kan se at det du spillede sidst var spillet Mass Effect 3... det spil er udgivet af EA... Derved støtter du dem... #-o

Og ikke nok med at de har udgivet det, de har sq også lavet det! :P (BioWare er en del af EA)

Men der er overraskende mange EA titler på Cappers liste :mrgreen:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster