Forum

Nye PSN venner!

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Nye PSN venner!

Indlægaf runni1399 » tirs 10 mar 2015 00:26

Alder: 21

Kan også lige opdatere:
Spiller en del Diablo igen men er klar på lidt af hvert, så ikke de store begrænsninger her.

Nogen af mine Spil:
Fifa 15
GTA V
Diablo 3 (Spiller det en del igen, så add mig endelig hvis du er Diablo mand)
Battlefield 4
Watch Dogs
Plant Versus Zombies (Dette vil jeg meget gerne spille, især at prøve og klare Garden Ops på sværeste niveau)
Dragon Age: Inquisition
Dead Nation (Apocalypse Edition)
Driveclub (Er gået lidt i stå med det, måske fordi jeg er så dårlig :lol: )
Og mange andre spil.

Mulige fremtidige køb: Dying Light, The Crew, eller Destiny.

Spiller kun PS4 forresten.

Add mig gerne :-)
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Nye PSN venner!

Indlægaf Abitagrease » søn 15 mar 2015 11:55

Jah, hvorfor ikke? Man kan vel altid bruge nogen flere venner på PS'en. ^^

Alder: 26
Gaming stil: Spiller for at have det sjovt, ikke for at være 'pro, MLG no scoperino.. Det betyder dog ikke, at man ikke kan tryharde en smule, fra tid til anden. Skal bare ikke være frags, frem for laughs..

[PS4]Spil:
Destiny (Har en Warlock på Light lvl 29, snart 30. En Hunter på 26, og en Titan på... 28.. Måske.. Deromkring.. Mig og en kammerat, søger efter nogen at tage nogen raids med! Så hvis nogen er friske, så kom!)
Call of Duty: Advanced Warfare (Besteemt en noob til det. Gør ikke at jeg ikke nyder det.)
Dragon Age: Inquisition (Har gennemført det en enkelt gang, og søger lidt at få det gjort igen.. Der skal dog en del overtalelse til, for at få mig til at spille multiplayeren igen.. Er da meget sjov, men har fundet en del der er sjovere. ^^)
Helldivers (En kammerat fik mig til at købe det, men har næsten ikke spillet det endnu, da det lidt kræver nogen at spille med, og har kun en kammerat der gør. Måske man kunne finde nogen flere her?)
Injustice: Gods Among Us (Spiller det ikke så meget.. Langt fra pro. Men et skide sjovt selskabsspil. ^^)
Plants vs Zombies: Garden Warfare (Spiller det stort set aldrig mere, men det er der da.)
The Last of Us: Remastered (Har stort set ikke engang spillede multiplayeren. Men ser ganske sjov ud?)

Husk at skriv I er fra PS-Life, når i adder mig, ellers bliver det ignoreret. Og, som en ekstra service, tag og tilføje hvilke spil du er interesseret i, eller om du bare er interesseret i at chatte. ^^ ALt er velkommen!
Abitagrease
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Glamsbjerg


Re: Nye PSN venner!

Indlægaf Kimkjaer » tors 22 okt 2015 08:51

PSN id: KKS-1990

Alder: 25

PS4 multiplayer spil:
FIFA16
Mortal Kombat X
Elder Scrolls Online.

Skaffer flere spil med tiden, tilføj mig bare :)
Kimkjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Herning


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster