Forum

PS4 tips & tricks

Generelt snak om Playstation og services.

Sv: Re: PS4 skjulte funktioner

Indlægaf Molle » man 02 dec 2013 05:59

Rechain skrev:Mener du at kunne bruge evt kameraet til at snakke med dem igennem og så høre dem i tv'et? Eller bare få deres stemmer op igennem tv'et mens man taler i headset via controlleren?

/Rechain


Få deres stemmer via tv'et, samtidig med vi begge snakker i headsettet.

Nu er det umiddelbart kun muligt at få stemmer via tv'et, hvis jeg selv sidder uden headset i min controller.
Molle
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: PS4 skjulte funktioner

Indlægaf deerang » tirs 03 dec 2013 13:10

Fedt maskine. Jeg sætte DC Universe Online til download og spillet lidt COD Ghosts multiplayer. Da jeg blev trætte slukket jeg for PS4 og glemt jeg havde en download i gang. Tænt for mit PS4 dagen efter og så DC Universe er der, klar til at spille, og også en demo version af Fifa 14.

Bar jeg kan oplade mit joypad når maskine er slukket er den største plus for mig :)
deerang
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: København


Re: PS4 skjulte funktioner

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 03 dec 2013 13:28

Ved ikke om man kunne det på PS3, men cool at man kan sætte musik i gang via Music Unlimited og så starte et spil op mens musikken stadig spiller :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 skjulte funktioner

Indlægaf iPwnd94 » tirs 03 dec 2013 13:55

deerang skrev:Fedt maskine. Jeg sætte DC Universe Online til download og spillet lidt COD Ghosts multiplayer. Da jeg blev trætte slukket jeg for PS4 og glemt jeg havde en download i gang. Tænt for mit PS4 dagen efter og så DC Universe er der, klar til at spille, og også en demo version af Fifa 14.

Bar jeg kan oplade mit joypad når maskine er slukket er den største plus for mig :)


Den er som sådan ikke slukket, men derimod standby mode, så den er er stadig tændt "omme bagved".
Så den bruger stadig en smule strøm, hvis du nu bor hjemmefra og tænker på dit el forbrug :)

Men ja meget fedt at den kan det!
Billede
iPwnd94
Niveau 2
 
Indlæg: 142
By: Vejle


Re: PS4 tips & tricks

Indlægaf andr2999 » lør 19 apr 2014 13:37

Tænkte vi skulle have gang i den her tråd igen, og jeg har par tricks jeg gerne vil tilføje:
(Tak til Blicher for at vise mig tråden)

Youtube på PS4: Vil du gerne se Youtube på din PS4 skal du bare bruge PS4 browseren og gå ind på youtube.com/tv, så kommer du ind på en hjemmeside der er ligner PS3'erens youtube app, og video kvaliteten er faktisk bedre på PS4'eren.

Bedre Twitch på PS4: Jeg var personligt lidt træt af at man kun kunne se PS4 gameplay når man brugte den dedikerede twitch app, men det kan igen omgås hvis man bruger PS4 browseren og går ind på twitch.tv, og så kommer man ind på hjemmesiden nøjagtig som på ens computer, dog er der visse problemer da chatten ikke virker og man skal finde sig i reklamer.

Share knappen: Det sidste tip er man kan ændre share knappens funktion lidt, normalt virker share ved at når trykker på den en gang kort viser den en menu som fortæller dig dine muligheder, det kan ændre så man kun tager et billede når man trykker kort, og man skal holde knappen nede lidt for at komme ind til menuen.
Trin 1: tryk på share
Trin 2: tryk Options
Trin 3: vælg indstillinger for del
Trin 4: vælg share-knappens kontroltype
Trin 4: vælge nemme skærmbilleder
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: PS4 tips & tricks

Indlægaf Nistelroy78 » lør 19 apr 2014 15:25

Den med share funktionen står jo i din manual hvis man gider læse den.

Men derimod hvis i vil ændre profil billede på jeres psn profil uden at bruge psn standard eller facebook kan i bruge jeres PlayStation app til dette dog er det ikke alle det er tilgængelig for før firmware 1.70 er installeret
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: PS4 tips & tricks

Indlægaf Erroneus » lør 19 apr 2014 17:09

Men det er nu altid fint med nogle reminders, der er mange som ikke har fanget, at f.eks. et dobbelt tryk på share knap starter en manual optagelse. Hvilket kan være nyttigt, når man f.eks. ved at man gerne vil en video fra "nu" og frem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster