Forum

Så gik PSN ned igen.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Allanb » fre 17 okt 2014 17:05

Rytteren skrev:
Allanb skrev:
Imo har Sonys første år med PS4 været en katastrofe. De har ikke kunne lever hvad de så fornemt har lovet.



nuvel. dog bedre end xbone.. men det siger jo ikke så meget.


Hvis du får det bedre af at bilde dig selv det ind, så forsæt du bare...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf darkandel » fre 17 okt 2014 17:58

Rytteren bilder sig selv mange ting ind ligesom han lige pludseligt ikke gad at være trophies Hunter mere da han blev indhentet :D
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Rytteren » fre 17 okt 2014 18:41

Allanb skrev:
Rytteren skrev:
Allanb skrev:
Imo har Sonys første år med PS4 været en katastrofe. De har ikke kunne lever hvad de så fornemt har lovet.



nuvel. dog bedre end xbone.. men det siger jo ikke så meget.


Hvis du får det bedre af at bilde dig selv det ind, så forsæt du bare...


og hvis du for det bedre med dit indkøb at tro andet, så kør du bare løs.
har du lyst til at debattere konsollernes først år på markedet, hvad deres producenter lovede mm. så sig til. set subjektivt på sagen, så har det MS første år med xbox one været en katastrofe. en større katastrofe end ps4. dermed grundlaget for mit indæg
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Rytteren » fre 17 okt 2014 18:51

darkandel skrev:Rytteren bilder sig selv mange ting ind ligesom han lige pludseligt ikke gad at være trophies Hunter mere da han blev indhentet :D


er da stadig trophy hunter. eller bruger vi hver vores definition af dette term? og om jeg gider x eller y, har da intet at gøre med at indbildning af noget..
forsøger du at gå efter manden istedet for bolden? lavt .. men forsat god dag :roll:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf palawan » fre 17 okt 2014 18:57

Rytteren skrev:
Allanb skrev:
Imo har Sonys første år med PS4 været en katastrofe. De har ikke kunne lever hvad de så fornemt har lovet.



nuvel. dog bedre end xbone.. men det siger jo ikke så meget.



Hvorfor konkret bedre end Xbox One ? Jeg har kun en PS4, men er ærlig talt ikke specielt imponeret over Sony. Hvad er det, som Sony konkret gør bedre end Microsoft ? At PS4 for nærværende sælger bedre gør vel ikke defakto, at Microsoft første år har været en endnu større katastrofe ?
Jeg har skrevet det før - Jeg er ikke for eller imod den ene konsol fremfor den anden, men set udefra synes jeg da, at MS synes at rykke ret godt p.t. - Tilsyneladende rigtigt godt fungerende Xbox Live (og da jeg var på Xbox360, da virkede det "hands down" bedre end hvad jeg i dag oplever på PSN), Media player funktioner og understøttelser (som jeg klart personligt savner på min PS4), en konsol der åbenlyst ikke er helt så kraftig som PS4, men som udviklerne ellers er ved at få med op på niveua etc.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf The-Biggo » fre 24 okt 2014 12:43

er jeg den eneste som ikke kan logge på PSN?
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf ShadowFlameDK » fre 24 okt 2014 12:54

Den her bør vel også tages i betragtning når man vurderer PSN... det er ærlig talt dybt pinligt og langt under standarden på Xbox life. Og husk nu på at SONY tager penge for PSN på PS4.... #-o

http://www.vg247.com/2014/10/23/drivecl ... liability/

Driveclub’s bungled release has turned into PlayStation 4′s biggest embarrassment.

What should have been a standard-bearing racer for Sony’s console has turned into a jumble of broken promises, unfinished features and mediocre gameplay.

It’s a pretty racing game with an under-powered engine, and, even worse, it fails to work as advertised. “Drive together. Win together” is Sony’s tagline. We can’t. We’re still unable to connect to the servers more than two weeks after release.
ShadowFlameDK
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Muggs » fre 24 okt 2014 12:57

PSN virker fint her
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf tue69 » fre 24 okt 2014 13:00

The-Biggo skrev:er jeg den eneste som ikke kan logge på PSN?


https://downdetector.com/status/playstation-network

Det ser ikke ud til at der er generelle problemer lige nu, så ved ikke om problemet kun er hos dig?

Der er dog enkelte derinde der oplever problemer, så der er sikkert noget knas på linjen.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Askinas » søn 26 okt 2014 07:56

Min PS3 fryser når jeg går store? Men der er ikke problemer med min PS4.

Kan dog læse, at der er en del som har de problemer :(
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » søn 26 okt 2014 10:09

Har du prøvet at lade den stå i et stykke tid på den blå skærm, f.eks. 10 minutter eller dør den helt?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Askinas » søn 26 okt 2014 10:29

Erroneus skrev:Har du prøvet at lade den stå i et stykke tid på den blå skærm, f.eks. 10 minutter eller dør den helt?


Ville da lige prøve det :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » søn 26 okt 2014 10:50

Ellers prøv at trykke trekant på butikken og slet den. Genstart din PS3 og åben Store igen, så vil den hente nyeste udgave igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf MikeTheDane327 » man 27 okt 2014 12:56

Nu har jeg gennem længere tid haft en popup på min PS3 der siger at jeg har items klar til download i Playstation store, hvilket jeg IKKE har. jeg har nu slettet min digitale udgave af Darksiders, hentede den i fredags, fordi den var så fyldt med fejl at det var ulideligt at spille så jeg håber at hente den igen kan hjælpe lidt, jeg tror selv at fejlen opstod fordi jeg hentede flere spil+dlc på samme tid og der kan der måske være sket en glitch et sted.. men nu fryser min ps3 hver gang jeg prøver at gå ind på storen som jeg kan læse herinde er jeg ikke den eneste med dette problem..
Hvordan kan det være at digitale udgaver er så "udsat" hvad angår glitch og bugs.. disse er primære grunde til at jeg foretrækker fysiske spil fremfor digital men nu var Darksiders nede til 30,- så jeg syntes næsten det var for godt til at lade gå forbi.. men man burde jo tro at de digitale udgaver var mere "sikre" end en fysisk.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Jb » man 27 okt 2014 14:24

Prøv at logge på storen fra en browser og clear din download que liste
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster