Forum

Så gik PSN ned igen.

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Rena » tirs 28 okt 2014 13:39

Erroneus skrev:
Da Senzai skrev:Jeg kan ikke finde nogen af de nye funktioner (ledte primært efter Youtube, da det er det, jeg er interesseret i), men det er vel ikke værre end jeg prøver igen engang i aften, når jeg kommer hjem - eller venter til fredag, hvor jeg har tid til at game igen.

Youtube er en app, som skal hentes fra PS Store, så den skal vi ikke forvente at se før i morgen her i EU.

Lille addition til dette.

Du kan godt Upload video til YouTube men, du skal bruge app som Erroneus taler om for at, se YouTube på PS4

Update: YouTube app er nu på PSN
https://store.sonyentertainmentnetwork. ... ESCEE00000
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf first blood dk » tirs 28 okt 2014 20:43

Og så gik lortet ned igen. Kan ikke logge på, på trods af at jeg hentede opdateringen tidligere og kunne spille uden problemer.
psn burde sgu være gratis når det alligevel har næsten daglig nedetid efterhånden.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Laffer » tirs 28 okt 2014 20:53

Det et simpelthen utroligt at psn er så meget nede!

Hver gang de kommer med noget nyt virker det aldrig dag et!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf st.rams » tirs 28 okt 2014 20:59

Forhelvede hvor er det håbløst, når man nu lige har et par timer denne aften til at game!!

SUK! :evil:
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Major Oblivious » tirs 28 okt 2014 21:07

Jeg har 10 venner online hos mig
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf palawan » tirs 28 okt 2014 21:16

Jeg kan ikke komme on-line. Lidt irriterende når man lige har købt og gerne vil spille Race The Sun og licensen så ikke kan valideres...
Oh well... Så bliver det Forza 2 på Xbox One istedet.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Allanb » tirs 28 okt 2014 21:20

Hold op hvor er det ringe, det psn skrammel. Ungerne havde lige glædet sig til at danse mod veninderne i just dance 15 her til aften..
Nu blev jeg sgu nød til at være med i stedet, og sidder nu og sveder som et dampskib :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf kraftonia » tirs 28 okt 2014 21:26

NW-31194-8 fejl, over and over. Kan også se mine venner online og de spiller løs. Kan også skrive med dem (eller kunne for nu fejler det også). Ville ellers lige ha prøvet shareplay. Gaab hvor kedeligt :)
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Jb » tirs 28 okt 2014 21:29

Jeg har spillet online de sidste mange aftener på ps3 :-) storen dur dog ikke
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Schmidty » tirs 28 okt 2014 21:30

Mit PSN virker helt fint. Men, men, men:

Tidligere i dag fik jeg trofæet "Stadig venner?" i FIFA 15. Det poppede op på skærmen som normalt, men nu hvor jeg vil synkronisere har jeg det ikke? Hvad fanden er det for noget?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Schmidty » tirs 28 okt 2014 21:33

Nu virker mit PSN dog heller ikke...
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf st.rams » tirs 28 okt 2014 22:01

Har PS nogensinde tænkt sig at kompensere en??? Man betaler for det skide Plus abn. som virker 70 % af tiden. Det er ikke i i orden.......
st.rams
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Erroneus » tirs 28 okt 2014 22:16

Jeg tvivler desværre.

Det var desværre næsten forventet det vil ske pga. den store opdatering. Ikke at det gør det oki, langt fra, men det er ingen overraskelse at deres infrastruktur ikke kunne klare det i aften. Man må håbe at den sidste måneds problemer har været i forberedelse til v2.0 og aftens afbrydelse simpelthen bare er pga. usædvanligt pres og det her mønster ikke forsætter, fordi det er sq ærgerligt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf tue69 » tirs 28 okt 2014 22:21

Allanb skrev:Hold op hvor er det ringe, det psn skrammel. Ungerne havde lige glædet sig til at danse mod veninderne i just dance 15 her til aften..
Nu blev jeg sgu nød til at være med i stedet, og sidder nu og sveder som et dampskib :-)


Det er sgu kompensationsværdigt det der Allan! :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Så gik PSN ned igen.

Indlægaf Allanb » ons 29 okt 2014 07:57

tue69 skrev:
Allanb skrev:Hold op hvor er det ringe, det psn skrammel. Ungerne havde lige glædet sig til at danse mod veninderne i just dance 15 her til aften..
Nu blev jeg sgu nød til at være med i stedet, og sidder nu og sveder som et dampskib :-)


Det er sgu kompensationsværdigt det der Allan! :D


Burde sagsøge dem for svie og smerte. Hold op sådan 6 sange tager hårdt på kroppen. Jeg er øm steder jeg ikke kan huske, at have været det nogen sinde før :lol:
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster