Forum

PS4-controller allerede slidt

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Pestowicz » søn 20 apr 2014 09:59

Jeg har selv byttet 2 PS4 controller, fordi at de blev slidte hurtigt. Jeg har nu købt thumb grip, da jeg ikke gider at bytte controller ud med jævnt mellemrum. http://cdon.dk/spil/orb_ps4_thumb_grips ... t-26454132 - De gamle orb ps3 thumb grips passer også på PS4 controlleren, hvis man allerede har dem. Bare et godt råd :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Lassefar76 » søn 20 apr 2014 16:09

Madskimo skrev:
Lassefar76 skrev:Hey guys.

Var inde med min controller idag. Min venstre thumbstick skællede lidt af det gummi der er på den. Men gutten inde i gamestop (Aalborg) sagde at den ikke kunne byttes til en anden, da det kun er indenfor de første 30 dage. Syntes det er temmelig røvet. Han kunne sende den til reparation, men det kunne tage 3/4 uger inden jeg så den igen. Og da jeg kun har en tog jeg den med hjem igen.

Så kommer mit spørgsmål..... Hvilke gummi dutter har i evt købt og sat på jeres controller ?? Gerne post et link.


Hvilken en af dem var du inde i?

Jeg har afleveret en controller med samme problem i Friis - De har så også kun brugt 5 uger på at få skaffet en ny.



Den i gågaden (bispensgade)
----- We're gonna need a bigger boat. -----
Lassefar76
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Madskimo » tirs 22 apr 2014 10:04

Jeg ved godt at Trustpilot ikke altid skal regnes for gode vare, men tag et kig på denne:
Billede

Det lader til at GameStop generelt sylter disse sager - Jeg tager hvertfald ned og rykker dem for en afklaring i dag.
Det er godtnok sidste gang jeg ligger mine penge i GameStop. Jeg har normalt lagt mine penge i butikken fordi at jeg følte mig mere sikker i en reklamationssag - frem for at skulle sende det til fx. Amazon, men hvor er jeg da blevet taget ved næsen. ØV!
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf BenjaminK » tirs 22 apr 2014 10:38

Min ps4 controller blev byttet med det samme i Fona. Købt i januar. Venstre thumb sled gummiet også af der.
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Blauwy » tirs 22 apr 2014 11:43

Det er simpelthen ikke godt nok af Gamestop, den måde de håndterer det på. Andre butikker med fokus på kundeservice giver en ny controller med det samme så kunden ikke står uden controller i 4-6 uger. Føj jeg ville være muggen hvis jeg havde købt noget i Gamestop og fik den behandling.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf morfar » tirs 22 apr 2014 14:38

Madskimo skrev:Jeg ved godt at Trustpilot ikke altid skal regnes for gode vare, men tag et kig på denne:
Billede

Det lader til at GameStop generelt sylter disse sager - Jeg tager hvertfald ned og rykker dem for en afklaring i dag.
Det er godtnok sidste gang jeg ligger mine penge i GameStop. Jeg har normalt lagt mine penge i butikken fordi at jeg følte mig mere sikker i en reklamationssag - frem for at skulle sende det til fx. Amazon, men hvor er jeg da blevet taget ved næsen. ØV!


De er lidt sløve i butikken, men hiv fat i Mads, så skal du nok får en ordentlig behandling.

Har selv haft Vita til rep. hos dem, og det var først da de blev presset lidt, at de lånte mig en vita i ventetiden. Det samme må gøre sig gældende med joypads.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Madskimo » tirs 22 apr 2014 17:09

Jeg har netop været nede i den lokale GameStop (Aalborg), for at høre hvad der skete med min sag.
Svaret var ganske simpel - "Det ved vi ikke, men Nordisk Film tager sig normalt god tid".
Herefter vælger jeg at bringe købeloven på banen, og spørger ind til om han (red. ekspedienten) selv synes at det var fair at vente så længe på en vare med en synlig og kendt fejl. Diskussionen går frem og tilbage, og jeg får da overtalt vedkommende til at kontakte Nordisk Film og rykke for svar. I det hele taget står jeg med en følelse i butikken af at de er fuldstændig ligeglade med mig og min reklamation. Jeg fortæller ham at problemet jo er meget kendt, og andre også er utilfredse med den måde GameStop håndterer det på (Trustpilot). Svaret var at de kun kunne grine af den slags reklamationer over service, for det tog jo den tid det nu tog.
Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal beskrive min oplevelse dernede... Aldrig har jeg oplevet et firma der er så ligeglad med deres kunder.
Jeg kunne bruge meget længere tid på dette, men vælger ikke at bruge mere krudt på dem - Nu skal sagen bare ud af verden.
Et er dog sikkert og vist, jeg bruger aldrig mere mine penge i en GameStop forretning, og jeg vil råde alle til at undgå dem. Priserne er høje, og de er der på ingen måde når noget går i stykker.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 22 apr 2014 19:31

Er det rigtigt, wMikkel - tager I jer god tid???
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Michael Jensen » tirs 22 apr 2014 19:44

Men hvis ordren fra Nordisk Film selv er at sende den ind til reparation (eller whatever, får alle ikke en ny alligevel?), hvordan ligger skylden så hos GameStop? GameStop får dem fra Nordisk Film selv, mens Elgigantens modeller var import udgaver (ergo ikke Nordisk Film), så deres ombytningsregler vil dermed være 100% anderledes.

Jeg tør ikke kommentere på Fona, men deres maskiner ligger slet ikke til salg på deres hjemmeside eller med pris nogle steder, så er det også en import udgave?

Min ven købte sin PS4 hos Bilka, og måtte bytte controlleren ind som defekt, og der lød beskeden også på at den skulle en tur forbi Nordisk Film først. Der gik i hvert fald en håndfuld uger før han så den igen. Det ligger meget i hvem der dealede med Nordisk Film med de første PS4 modeller, tror jeg.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf Hades » tirs 22 apr 2014 19:50

Det vil vel til enhver tid være forhandleren, der står for skud ved en reklamationsret - også selvom deres leverandør siger andet? Eller har jeg misforstået et eller andet?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 22 apr 2014 19:57

Forhandleren må gerne henvise til importøren/leverandøren - MEN forhandleren kan ALDRIG nægte at tage sig af en reklamation på et produkt som forhandleren har solgt. Aldrig...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf morfar » tirs 22 apr 2014 20:10

På et eller andet tidspunkt lærer alle nok at handle hos amazon. Så er alle problemer løst!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf kk8882 » ons 23 apr 2014 11:50

Jeg har samme problem med mine 2 stik som jeg har købt ved Amazon.co.uk. Hvordan kan jeg nemmeste få dem ombyttet? Modtaget ordren d. 28. januar. Først nu er de begyndt at flække, før var de bare slidte.. :-(
kk8882
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf morfar » ons 23 apr 2014 11:56

kk8882 skrev:Jeg har samme problem med mine 2 stik som jeg har købt ved Amazon.co.uk. Hvordan kan jeg nemmeste få dem ombyttet? Modtaget ordren d. 28. januar. Først nu er de begyndt at flække, før var de bare slidte.. :-(


Du kontakter dem via mail eller online chat.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4-controller allerede slidt

Indlægaf kk8882 » ons 23 apr 2014 12:45

morfar skrev:
kk8882 skrev:Jeg har samme problem med mine 2 stik som jeg har købt ved Amazon.co.uk. Hvordan kan jeg nemmeste få dem ombyttet? Modtaget ordren d. 28. januar. Først nu er de begyndt at flække, før var de bare slidte.. :-(


Du kontakter dem via mail eller online chat.


Hvor finder man denne mulighed? Synes jeg kigget på deres hjemmeside..
kk8882
Niveau 1
 
Indlæg: 81


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron