Forum

Savegames v. salg af PS3

Generelt snak om Playstation og services.

Savegames v. salg af PS3

Indlægaf pabrems » søn 20 apr 2014 20:22

Godaften!

Lige nu stiller jeg måske et af de dummeste spørgsmål, der findes, men jeg står, og er ved, at overveje at sælge min knap to år gamle PS3. På den har jeg to kontier. 1 master og 1 sub. På masteren er der selvfølgelig registreret kreditkortoplysninger samt gemt en masse savegames både på master og subkontoen. Dertil en masse trophies.

Mit spørgsmål er så bare:

Hvis jeg sælger min konsol, vil så alle min savegames, trophies osv. blive komplet slettet sådan så næste ejer ikke kan spille videre på det? Eller er de registreret på min PSN konto? Og vil en ganske alm. fabriksindstilling på konsollen inden hjælpe på problemet?

Mvh

Patrick
Billede
pabrems
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Savegames v. salg af PS3

Indlægaf Elgaard » søn 20 apr 2014 20:34

Laver du til nulstilling til fabriksindstillerne på maskinen, så ja, så bliver alle dine informationer slettet. Efter det er gjordt vil maskinen starte op som den er helt ny, dvs. kører start guiden igennem, der bl.a. giver muligheden for at tilmelde sig PSN igen. Skulle køber så logge på din PSN konto derfra, skal han kende dit brugernavn og kodeord.
Billede
Elgaard
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Randers


Re: Savegames v. salg af PS3

Indlægaf Nistelroy78 » søn 20 apr 2014 20:42

Trofæerne vil du altid have uanset hvad hvis du synkronisere dem med PSN og skulle du finde ud af at købe en PS3 eller PS4 igen vil de dukke frem igen hvis du logger ind med dit brugernavn igen.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster