Forum

Ps Plus Maj?

Generelt snak om Playstation og services.

Ps Plus Maj?

Indlægaf FPSilhan » man 21 apr 2014 21:30

Ved i hvad vi får i maj måned? (PS4)
Demo?
Full spil?
Ps plus (gratis) spil ? :)
Senest rettet af FPSilhan man 21 apr 2014 21:36, rettet i alt 1 gang.
FPSilhan
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf D_Hofgaard » man 21 apr 2014 21:32

Mon ikke det bliver offentliggjort her i løbet af ugen
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf FPSilhan » man 21 apr 2014 21:36

Hofgaard85 skrev:Mon ikke det bliver offentliggjort her i løbet af ugen


Det håber jeg :)

Det har bare været lortespil intilvidere untagen outlast :)
FPSilhan
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Rytteren » man 21 apr 2014 22:04

FPSilhan skrev:
Hofgaard85 skrev:Mon ikke det bliver offentliggjort her i løbet af ugen


Det håber jeg :)

Det har bare været lortespil intilvidere untagen outlast :)


aaaaaaah Resogun og Don't Starve tager jeg klart frem for outlast :D
så der må jo være noget til en hver smag
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf HrDanish » man 21 apr 2014 23:12

Vi får vel først spillene den 7. maj, så vi skal nok ikke regne med meget info før næste uge. I hvert fald ikke hvis vi skal tro på hvad de siger sidste måned men hensyn til hvornår vi i fremtiden vil få information omkring næste måneds psplus spil men vi kan jo altid håbe ;)
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Slimjay DK » tirs 22 apr 2014 08:40

HrDanish skrev:Vi får vel først spillene den 7. maj, så vi skal nok ikke regne med meget info før næste uge. I hvert fald ikke hvis vi skal tro på hvad de siger sidste måned men hensyn til hvornår vi i fremtiden vil få information omkring næste måneds psplus spil men vi kan jo altid håbe ;)


Den var så ikke særlig nem at læse...

Hvad er det du prøver på at sige ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf HrDanish » tirs 22 apr 2014 21:11

Hehe latenight ramble.

Bare at vi nok ikke skal forvente noget info omkring Maj måneds psplus før sidst i næste uge.

Fred nævnte i sidste måned at vi i fremtiden ikke vil høre psplus info fra Sony så tidligt mere, han nævnte 5-7 dage før de går live som en huskeregel.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Laffer » tirs 22 apr 2014 22:45

De skrev på bloggen at de annoncerer det i denne uge..

Knack ku være fedt, Japan fik det jo gratis på launch, så det bliver med stor sandsynlighed også gratis på et eller andet tidspunkt i vesten.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 22 apr 2014 23:21

Forståeligt nok de venter til sidste øjeblik tænk hvor mange salg de kan få på de 4-5 dage ekstra de venter på et spil der evt går hen og bliver gratis hvis de ikke nævner det
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf HrDanish » ons 23 apr 2014 00:52

Laffer skrev:De skrev på bloggen at de annoncerer det i denne uge..

Knack ku være fedt, Japan fik det jo gratis på launch, så det bliver med stor sandsynlighed også gratis på et eller andet tidspunkt i vesten.


Så enten får vi plus content den 30 april (ikke helt udsandsynlig) ellers så har de ændret mening i månedet siden de kom med det tidligere udsagn :P

De er skøre de sonyfolk ;)
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Vreki » ons 23 apr 2014 07:16

Laffer skrev:De skrev på bloggen at de annoncerer det i denne uge..

Knack ku være fedt, Japan fik det jo gratis på launch, så det bliver med stor sandsynlighed også gratis på et eller andet tidspunkt i vesten.


Jeg bliver nok en anelse utilfreds hvis det bliver gratis allerede nu.
Det er trods alt kun et halvt år siden jeg købte det til fuld pris.

Generelt tror jeg der er for tidligt for dem at lade nogen af de eksisterende spil blive gratis, de kan ikke undgå at blive overfaldet af en horde af folk der har købt dem for relativt nyligt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Bucaneer » ons 23 apr 2014 07:34

Vreki skrev:
Laffer skrev:De skrev på bloggen at de annoncerer det i denne uge..

Knack ku være fedt, Japan fik det jo gratis på launch, så det bliver med stor sandsynlighed også gratis på et eller andet tidspunkt i vesten.


Jeg bliver nok en anelse utilfreds hvis det bliver gratis allerede nu.
Det er trods alt kun et halvt år siden jeg købte det til fuld pris.

Generelt tror jeg der er for tidligt for dem at lade nogen af de eksisterende spil blive gratis, de kan ikke undgå at blive overfaldet af en horde af folk der har købt dem for relativt nyligt.


Jamen om det er et fysisk spil som Knack eller det er et spil fra PSN som bliver gratis så er der jo nok alligevel nogen der for nyligt har købt det så de kan jo ikke altid tænke i de baner ;-)

De træder jo altid nogen over fødderne så den holdning holder ikke i byretten ;-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Rytteren » ons 23 apr 2014 08:53

Tror stadig at Sony ved E3 smider killzone og knack ind som de første 'årligskiftende' spil. Evt. Med driveclub udgaven (hvis det er klar).
Derfor bliver maj endnu en måned med en fed indititle og der er en del der dukker op i maj.

Dog kan jeg tage fejl. Sony har jo i forvejen forringet euplus ved at gå fra 3 til 2 ps3spil (ikke sket i USA), droppet årlige skiftende spil hos vitaen.. Så lur mig om ikke vi altid kun vil se et nyt ps4spil pr måned samt ingen årlige spil. Medmindre MS virkelig stepper deres game op, med games for gold, vil den nuværende deal for PS+ stadig være okay..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf too nizzle » ons 23 apr 2014 09:20

Laffer skrev:De skrev på bloggen at de annoncerer det i denne uge..

Knack ku være fedt, Japan fik det jo gratis på launch, så det bliver med stor sandsynlighed også gratis på et eller andet tidspunkt i vesten.


Tror ikke der er nogen tvivl om at Knack vil blive et psplus spil - men hvis det allerede har været givet til Japan så bliver det måske allerede snart. Måske det bliver smidt i løbet af sommeren eller som Rytteren nævner i forbindelse med E3.

Men i sidste ende handler det nok mere om hvor godt det stadig sælger i butikkerne end noget andet.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Ps Plus Maj?

Indlægaf Cena » ons 23 apr 2014 09:47

too nizzle skrev:
Laffer skrev:De skrev på bloggen at de annoncerer det i denne uge..

Knack ku være fedt, Japan fik det jo gratis på launch, så det bliver med stor sandsynlighed også gratis på et eller andet tidspunkt i vesten.


Tror ikke der er nogen tvivl om at Knack vil blive et psplus spil - men hvis det allerede har været givet til Japan så bliver det måske allerede snart. Måske det bliver smidt i løbet af sommeren eller som Rytteren nævner i forbindelse med E3.

Men i sidste ende handler det nok mere om hvor godt det stadig sælger i butikkerne end noget andet.


Det sidste du siger er spot on tror jeg. Vi har jo fået flere PS3 titler som var omkring et ½ år gamle. Blandt andet Metro: Last Light, som vist ikke salgsmæssigt var den store succes. Så jeg tror bestemt også det er en vigtig faktor.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster