Forum

PS+ for November

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS+ for November

Indlægaf JanR » tors 27 nov 2014 00:53

frimann80 skrev:Du skriver man skal Være bekymret over Microsoft måske lukker ens konto, det skal man vel også være på sin playstation us bruger.


Der er brugere på Xboxlife som har fået deres konsol banned, samt masser af andre folk for det som jeg skrev om tidligere.

Der er ingen herinde som har fået deres Playstation konsol banned, og jeg har heller aldrig læst om nogen andre.

Deri ligger forskellen, som jeg også skrev tidligere.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf frimann80 » tors 27 nov 2014 09:00

Ok jeg har ikke hørt nogen var bannet pga de havde deres konsol på us. Min blev ikke bannet ihvertfal. :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: PS+ for November

Indlægaf JanR » tors 27 nov 2014 09:10

frimann80 skrev:Ok jeg har ikke hørt nogen var bannet pga de havde deres konsol på us. Min blev ikke bannet ihvertfal. :)


Folks konsoller blev banned, fordi de udnyttede at der var gratis spil i andre lande.
Som jeg også skrev her:

JanR skrev:Med at bruge VPN, og forudbetalte kort fra Amazon? Samt bekymringen om at Microsoft lukker ens udenlandske konto, som de gjorde med folk som udnyttede de forskellige landes gratis spil?


Om Microsoft i fremtiden banner ens bruger/konsol for at udnytte billige digitale spil i udlandet, aner jeg ikke.
Men de har vist at de er handlekraftige, hvis der bliver snydt. Det kan man ikke altid sige om Sony.

Derudover ser det jo ud til at Microsoft, så småt er ved at begrænse adgangen til de forskellige landes butikker fra Xboxen.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster