Forum

PS+ for November

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS+ for November

Indlægaf Jb » ons 29 okt 2014 22:06

Frozen synapse og Steamworld vil gøre mig lykkeligt. Selvom jeg har købt Steamworld hehe. Glæder mig også til at prøve binding
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: PS+ for November

Indlægaf D_Hofgaard » tors 30 okt 2014 00:16

Da Senzai skrev:Lyder atter engang superfedt. Elsker, at sålænge, jeg har PS+ behøver jeg ikke købe nogen spil :D

Så længe man har græs og regnorme i haven, behøver man jo heller ikke at købe mad. Men man er nødt til det hvis man vil have noget godt.

Det er efterhånden længe siden jeg har spillet et PS+ spil, men jeg klager bestemt ikke. Ser spillene som en bonus.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf koopi » tors 30 okt 2014 00:19

Jeg glæder mig sindssygt meget til Isaac Rebirth! Random generated rogue-like, ja tak. :D
Jeg tror bare jeg køber det, da jeg ikke spiller online på PS alligevel. Det har jeg Xbox One til. :)
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: PS+ for November

Indlægaf TheisDanishPride » tors 30 okt 2014 02:01

Drive club?
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PS+ for November

Indlægaf morfar » tors 30 okt 2014 08:23

TheisDanishPride skrev:Drive club?


Det er kun snart et år siden vi skulle havde haft det.

En god ost tager den tid en ost skal....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ for November

Indlægaf Slimjay DK » tors 30 okt 2014 09:32

Tynd måned .. men der kommer jo også en røvfuld fede spil i november, så det passer mig fint :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » tors 30 okt 2014 11:40

Slimjay DK skrev:Tynd måned .. men der kommer jo også en røvfuld fede spil i november, så det passer mig fint :)

Skal nok passe at ingen af de store udgivere vil give spil til PS+ netop her i November, da de alle har store titler som kommer ud :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf Krede1972 » tors 30 okt 2014 12:33

TheisDanishPride skrev:Drive club?


Det var forrige måned :^o
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » tors 30 okt 2014 17:35

morfar skrev: En god ost tager den tid en ost skal....


Haha, er det fordi, at de ikke er færdig med Soundtracket endnu, eller hvad? :mrgreen:

D_Hofgaard skrev:
Da Senzai skrev:Lyder atter engang superfedt. Elsker, at sålænge, jeg har PS+ behøver jeg ikke købe nogen spil :D

Så længe man har græs og regnorme i haven, behøver man jo heller ikke at købe mad. Men man er nødt til det hvis man vil have noget godt.

Det er efterhånden længe siden jeg har spillet et PS+ spil, men jeg klager bestemt ikke. Ser spillene som en bonus.


Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Xainz » tors 30 okt 2014 17:44

Da Senzai skrev:Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.


Var det ikke dig der havde en lang whine tråd/blog whatever om at folk så ned på dig og dine valg af spil ?
Helt fantastisk at kalde en så stor del for tosser. Mon ikke det er dig der er tossen her ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: PS+ for November

Indlægaf D_Hofgaard » tors 30 okt 2014 17:46

Da Senzai skrev:
morfar skrev: En god ost tager den tid en ost skal....


Haha, er det fordi, at de ikke er færdig med Soundtracket endnu, eller hvad? :mrgreen:

D_Hofgaard skrev:
Da Senzai skrev:Lyder atter engang superfedt. Elsker, at sålænge, jeg har PS+ behøver jeg ikke købe nogen spil :D

Så længe man har græs og regnorme i haven, behøver man jo heller ikke at købe mad. Men man er nødt til det hvis man vil have noget godt.

Det er efterhånden længe siden jeg har spillet et PS+ spil, men jeg klager bestemt ikke. Ser spillene som en bonus.


Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.

Min pointe er; at hvis man ikke køber spil pga PS+ spillene, så går man i den grad glip af nogle spiloplevelse der er så mange niveauer højere. Bevares, jeg har da selv brugt en del timer på Resogun og Don't Starve (som er mine 2 favorit PS+ titler indtil nu), men når det så er sagt, så har jeg svært ved at se at udelukkende brug af PS+ spil kan retfærdiggøre at man har købt en konsol til 3-3.500 kr. Hvertfald med de titler vi har fået indtil nu.

Og så fik du vidst lige kaldt 98% af brugerne på PSLife for tosser :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Rytteren » tors 30 okt 2014 18:09

samme gør sig gælende for dem der vælger spil fra, da det jo bare er "indies" og grim grafik (nu hvor gameplay åbenbart ikke er kongen). ja de går glip af nogle fantastiske, anderledes og nytænkende oplevelser der bare ikke findes i en del af de dyre og flotte AA+ og AAA titler.

en sund balance er vel at fortrække. her finder man sikre oplevelser og overraskes positivt ved valg uden for ens sikkerhedszone. vi må håbe ps+ bliver bedre med tiden. spil som killzone, knack, wolfenstein, theif osv. er gode bud til noget der bør dukke op.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ for November

Indlægaf morfar » tors 30 okt 2014 18:20

Rytteren skrev:samme gør sig gælende for dem der vælger spil fra, da det jo bare er "indies" og grim grafik (nu hvor gameplay åbenbart ikke er kongen). ja de går glip af nogle fantastiske, anderledes og nytænkende oplevelser der bare ikke findes i en del af de dyre og flotte AA+ og AAA titler.

en sund balance er vel at fortrække. her finder man sikre oplevelser og overraskes positivt ved valg uden for ens sikkerhedszone. vi må håbe ps+ bliver bedre med tiden. spil som killzone, knack, wolfenstein, theif osv. er gode bud til noget der bør dukke op.


Nemlig. Sund balance er kodeordene.

Jeg har købt konsollen for at prøve det hele. Ikke kun Destiny, Fifa og BF, men også Resogun, Playroom, Pixeljunk shooter osv.

Jeg elsker PS+. Passer mig fint at jeg kan spille PS+ spillene imens jeg venter på at AAA titlerne falder i brugtpris :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ for November

Indlægaf TheisDanishPride » tors 30 okt 2014 20:32

Da Senzai skrev:
morfar skrev: En god ost tager den tid en ost skal....


Haha, er det fordi, at de ikke er færdig med Soundtracket endnu, eller hvad? :mrgreen:

D_Hofgaard skrev:
Da Senzai skrev:Lyder atter engang superfedt. Elsker, at sålænge, jeg har PS+ behøver jeg ikke købe nogen spil :D

Så længe man har græs og regnorme i haven, behøver man jo heller ikke at købe mad. Men man er nødt til det hvis man vil have noget godt.

Det er efterhånden længe siden jeg har spillet et PS+ spil, men jeg klager bestemt ikke. Ser spillene som en bonus.


Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.


Du er altså seriøst et fjols. Du brokker dig over hvad andre vælger at spille, og klantre visse spil for letbenet underholdning. Hvornår blev du dommer over folks subjektive mening om spil? Lidt sjov kontrast til det indlæg du lavede på et tidspunkt, om manglende respekt for bl.a. de kampspil du spiller mv.
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: PS+ for November

Indlægaf Sethos » tors 30 okt 2014 20:34

Da Senzai skrev:Det kommer jo an på, hvem man er, og hvad man vil have ud af sine spil. Om man er en tosse, der kun spiller letbenet underholdning som FIFA/CallofDuty/GTA/osv, eller om man gerne vil have mere næring end det.


Du er godt nok den mest hykleriske, dobbeltmoralske person jeg længe har set online.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 90 gæster