Forum

PS+ for November

Generelt snak om Playstation og services.

PS+ for November

Indlægaf Erroneus » ons 29 okt 2014 19:02

PlayStation US havde smidt en video op der viste November's spil for PS+. De har dog taget videoen ned igen, af ukendte årsager.

Men følgende titler var med videoen:
PS4
The Binding of Isaac Rebirth
SteamWorld Dig: A Fistful of Dirt

PS3
Frozen Synapse Prime
Luftrausers

Vita
The Hungry Horde
Escape Plan

Om det bliver de endelige titler, ved vi ikke før den officielle annoncering kommer, men det er meget sandsynligt.
De er alle sjove spil, men det er også 6 indie spil, så hvis de her spil holder, så har Sony fejlet totalt i at have ordenlig variation i udvalget. Og her i November måned og man nu kunne godt have håbet på, de havde en overraskelse i ærmet nu hvor PS4 bliver et år, men nu får vi at se om det holder eller der har været nogle ændringer i sidste øjeblik. Det skulle meget gerne blive bekræftet i morgen.

Der er dog meget Crossbuy, så stort set hvilken konsol man ejer, får man mange spil, specielt Vita ejere, som igen igen får vildt meget.

Billede
Senest rettet af Erroneus ons 29 okt 2014 19:13, rettet i alt 1 gang.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf j.rath » ons 29 okt 2014 19:10

ZZZZ.. Det er da ikke for spillene man har PS+ til PS4. :/
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » ons 29 okt 2014 19:16

Jeg ser selv frem til The Binding of Isaac Rebirth og SteamWorld Dig: A Fistful of Dirt har jeg allerede, men det er rigtig fint lille spil. Men når man kigger på det hele, så mangler der sq variation Sony og specielt hvis man er PS3 ejer og ikke har andet, så har det været noget tamt i et stykke tid nu.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf tue69 » ons 29 okt 2014 19:18

Binding of Isaac skulle nærmest være blevet bekræftet, så den er vist god nok.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS+ for November

Indlægaf JanR » ons 29 okt 2014 19:24

Til grin hvis Luftrausers bliver en IGC titel, da udviklerne ikke har gidet rette fejl i spillet siden det udkom, og man derfor ikke kan få 100% i det.

SteamWorld Dig er til gengæld genialt på Vitaen.
Men en noget tynd måned. Havde forventet noget mere kød til PS3/Vita.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: PS+ for November

Indlægaf Capperdude » ons 29 okt 2014 19:29

Det eneste gode ved PS+ er skyen (cloud save).
GGMU <3
Capperdude
Niveau 7
 
Indlæg: 2765

Brugeravatar

Re: PS+ for November

Indlægaf Bab » ons 29 okt 2014 19:32

Yeeeaahhh. Driveclub. Nååååå nej.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS+ for November

Indlægaf Jb » ons 29 okt 2014 19:49

Frozen synapse ku være lækkert
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » ons 29 okt 2014 20:00

Escape Plan er dog ikke indie, hvis det skal være helt rigtigt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf morfar » ons 29 okt 2014 20:01

Erroneus skrev:Escape Plan er dog ikke indie, hvis det skal være helt rigtigt :)


Men det var til gengæld gratis til vita for noget tid siden (eller ekstremt billigt). Jeg har det i hvert fald, og ved at jeg ikke har betalt for det.

For første gang nogensinde er jeg lidt skuffet over udvalget, uden at jeg overvejer høtyven!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ for November

Indlægaf Rytteren » ons 29 okt 2014 20:06

er meget tilfreds med de to spil til ps4.
skal lige være sikker.. men er alle 6 spil mulig at spille på vita?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ for November

Indlægaf Krede1972 » ons 29 okt 2014 20:25

Uden at være skuffet, da jeg ikke forventer noget særligt, vil jeg alligevel sige at det efter min mening er den tyndeste måned hidtil.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS+ for November

Indlægaf Laffer » ons 29 okt 2014 20:45

Kommer driveclub mon ikke november
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: PS+ for November

Indlægaf Erroneus » ons 29 okt 2014 20:47

morfar skrev:Men det var til gengæld gratis til vita for noget tid siden (eller ekstremt billigt). Jeg har det i hvert fald, og ved at jeg ikke har betalt for det.

For første gang nogensinde er jeg lidt skuffet over udvalget, uden at jeg overvejer høtyven!

Ret sikker på det aldrig har været gratis, men meget billigt uden tvivl, mener det var under 20 kr på et tidspunkt.

Jeg er personligt ikke skuffet over selve spillene, men jeg ejer også alle platformene og de 2 jeg bruger mest, PS4 og Vita, får et hav af spil. Men jeg er skuffet over variationen, som er lige et tak for ensformigt.

Jeg er bange for at de gyldne PS+ dage er over, da perioden hvor det var rigtigt godt med PS3, var i den periode hvor udgivere gerne kastede spil efter PS+, som var relevante for nogle af deres andre titler, pga. antallet af aktive PS3 brugere og dermed reklameværdien var enorm. Men pt. laver Sony en undersøgelse, hvor de udspørger PS+ brugere deres mening om servicen, så måske PS+ bevæger sig i en ny retning snart.

Og ja, det ser ud til at alle er cross-buy, undtaget The Hungry Horde.

The Binding of Isaac: Rebirth (PS4+PS Vita)
SteamWorld Dig (PS4+PS Vita)
Frozen Synapse Prime (PS3+PS Vita)
Luftrausers (PS3+PS Vita)
The Hungry Horde (PS Vita)
Escape Plan (PS Vita+ PS4)

Måske de har valgt de her titler pga PlayStation TV udkommer i November og de titler måske alle er kompatible med PS TV. Det vil give mening, så har man lige 6 nye titler med PS TV, hvis man er PS+ ejer.

Det er svært at sige med Driveclub. Det ser ud til at de har fået meget godt styr på serverne og folk er online i det, men jeg kunne godt forstille mig de heller vil være på den sikker side, end risikerer en masse nedetid med det igen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS+ for November

Indlægaf Da Senzai » ons 29 okt 2014 22:03

Lyder atter engang superfedt. Elsker, at sålænge, jeg har PS+ behøver jeg ikke købe nogen spil :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster