Forum

Elder scrolls beta

Generelt snak om Playstation og services.

Elder scrolls beta

Indlægaf pjulledk » tors 23 apr 2015 17:31

Hej allesammen jeg er KÆMPE Elder scrolls Fan og så for sent at man kunne skrive sig op til Ps4 Betaen som starter idag :^o

Så tænkte nogen måske havde en ekstra beta kode de ville forære mig. Jeg vil være evigt Taknemmelig :D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Elder scrolls beta

Indlægaf WikDK » søn 26 apr 2015 08:23

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg også selv mangler en beta key :) Så skulle der være flere derude med keys, så send endelig :)

Efter hvad jeg har set og hørt, så lader det til at PS4 versionen, er bedre end PC versionen. Og så befriende at der ikke kan bruges MODS på PS4 - welcome to exploration igen :) Dog mangler der en text chat, men det skulle der komme efter release.
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Elder scrolls beta

Indlægaf BizzyVaping » søn 26 apr 2015 09:56

I går ikke glip af det store som Elder scrolls fans.

Jeg har prøvet det på pc og der er godt nok ikke meget Elder Scrolls over det ud over udseendet. Verden er død, der er nærmest ingen historie, missionerne er dræbende kedelige og i det hele taget føles det mest som om de har taget en tilfældig middelmådig MMO og smidt elder scrolls navnet på.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Elder scrolls beta

Indlægaf WikDK » søn 26 apr 2015 18:20

BizzyVaping skrev:I går ikke glip af det store som Elder scrolls fans.

Jeg har prøvet det på pc og der er godt nok ikke meget Elder Scrolls over det ud over udseendet. Verden er død, der er nærmest ingen historie, missionerne er dræbende kedelige og i det hele taget føles det mest som om de har taget en tilfældig middelmådig MMO og smidt elder scrolls navnet på.


? jeg har spillet til hudløshed på PC og elsker det game. Det er uden tvivl det bedste MMO atm.

Men sådan er det med MMO's :) de deler vandene.
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Elder scrolls beta

Indlægaf Sethos » søn 26 apr 2015 18:21

BizzyVaping skrev:I går ikke glip af det store som Elder scrolls fans.

Jeg har prøvet det på pc og der er godt nok ikke meget Elder Scrolls over det ud over udseendet. Verden er død, der er nærmest ingen historie, missionerne er dræbende kedelige og i det hele taget føles det mest som om de har taget en tilfældig middelmådig MMO og smidt elder scrolls navnet på.


Ja, det er fandeme et af de mest ringe MMO jeg længe har spillet. Sikke en måde at ride et stort navn på, med det lort.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Elder scrolls beta

Indlægaf Rytteren » søn 26 apr 2015 19:27

Nu har Elder Scrolls serien, efter min menig, været i frit fald siden Daggerfall. Men det er da spændende om de kan vende det om, som man så det med FFXIV
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Elder scrolls beta

Indlægaf Robinson » man 27 apr 2015 08:54

Slet ingen som ligger onde med en Beta Key de kan undvære...??
Billede
Robinson
Niveau 5
 
Indlæg: 851
By: 8800 Viborg


Re: Elder scrolls beta

Indlægaf too nizzle » man 27 apr 2015 11:58

Helt enig med Sethos og Bizzy.
Jeg spillede det på PC da det kom ud i sin tid og forventede derfor en større forandring i den tid der er gået til nu. Men nej, jeg synes stadig ikke spillet fungere som MMO - og jeg har svært ved at se på måder det kan reddes. Nu har jeg brugt 3 dage på det og absolut intet trækker mig tilbage. Hverken historien, gameplay eller lignende. Noget RPG eller MMO'er normalt ikke har så svært ved i starten for mig.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster