Forum

PS4 Pro kan bestilles nu

Generelt snak om Playstation og services.

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » man 12 sep 2016 23:58

Ja, det har du ret i, fremover vil vi kun se 4K HDR gameplay, som er lidt svært at se det fede i hvis man ikke ser det på et 4K HDR TV .. vi mangler lidt at se hvad den kan gøre for os der ikke har 4K HDR TV, så vi kan retfærdiggøre et køb :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf BizzyVaping » tirs 13 sep 2016 04:38

Kræver gamestop egentligt at man har den originale kasse osv som maskinen ankom i da den blev købt?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf weissmuller » tirs 13 sep 2016 07:26

Vreki skrev:Joh, men det er jo netop det at "hvad kan den gøre for 1080p" næsten blev trampet ned af 4K og HDR, selv om mit gæt er at langt de fleste af deres kunder vil køre 1080p et pænt stykke tid endnu.

Hvis ikke mit eget TV var brændt af havde jeg da sikkert hængt på 1080p et halvt årti endnu, og det uden at føle noget afsavn. Og HDR har jeg stadigt ikke.

For mig bliver spørgsmålet nok hvad den kan gøre for PSVR.

Det er jo simpelt nok. Hvad kan udviklerne gøre med 2,3 gange mere grafik power og Hdr. Tombraider er et fint eksempel - "4k 30fps" - 1080p 60 fps - 1080p 30fps med fuldt lir på grafikken. Brug denne skabelon på alle andre udviklere for hvad de KAN gøre.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tirs 13 sep 2016 07:27

BizzyVaping skrev:Kræver gamestop egentligt at man har den originale kasse osv som maskinen ankom i da den blev købt?

Nej. De kræver maksinen, en Dualshock 4 controller, strømkabel til maskinen, strømkabel til controlleren.

Edit: +HDMI kabel.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Rytteren » tirs 13 sep 2016 09:42

Erroneus skrev:
BizzyVaping skrev:Kræver gamestop egentligt at man har den originale kasse osv som maskinen ankom i da den blev købt?

Nej. De kræver maksinen, en Dualshock 4 controller, strømkabel til maskinen, strømkabel til controlleren.

Edit: +HDMI kabel.

Et HDMI kabel? Ha, det følger da ikke med, når man køber en ps4??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » tirs 13 sep 2016 10:33

Rytteren skrev:
Erroneus skrev:
BizzyVaping skrev:Kræver gamestop egentligt at man har den originale kasse osv som maskinen ankom i da den blev købt?

Nej. De kræver maksinen, en Dualshock 4 controller, strømkabel til maskinen, strømkabel til controlleren.

Edit: +HDMI kabel.

Et HDMI kabel? Ha, det følger da ikke med, når man køber en ps4??


The box comes with a console, one DualShock 4 controller, 1 mono headset in earbud form, a power cable, a USB cable and an HDMI cable.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Abildtrup » tirs 13 sep 2016 10:59

Så blev Pro bestilt via Trade in tilbuddet og en om gang brugte spil. Udemærket der...


Sent from my iPhone using Tapatalk
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf warfly » tirs 13 sep 2016 11:25

Skal man aflevere sin gamle PS4 før man får PRO'eren i det tradein tilbud?
Så kan man jo ikke bruge den indbyggede funktion til at overføre alle data til den nye..
Kan man aflevere spillet nu, eller fastlåse hvilket spil det er, så den ikke falder ud af indbytningslisten?
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Abildtrup » tirs 13 sep 2016 11:38

Spillet kan først indleveres når du kommer med maskinen. Det fik jeg at vide i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tirs 13 sep 2016 12:12

warfly skrev:Skal man aflevere sin gamle PS4 før man får PRO'eren i det tradein tilbud?
Så kan man jo ikke bruge den indbyggede funktion til at overføre alle data til den nye..

Ja naturligvis skal du det. Og nej det kan du ikke, men det er ikke rigtigt Gamestops problem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Vreki » tirs 13 sep 2016 12:37

warfly skrev:Skal man aflevere sin gamle PS4 før man får PRO'eren i det tradein tilbud?
Så kan man jo ikke bruge den indbyggede funktion til at overføre alle data til den nye..
Kan man aflevere spillet nu, eller fastlåse hvilket spil det er, så den ikke falder ud af indbytningslisten?


Du køber da bare en løs harddisk, sætter den i en vens PS4 og kopiere over til den.
Når du så har fået den nye PS4 sætter du igen harddisken i din vens PS4 og kopiere fra den.
Simpelt, ikke? :lol:

Man må håbe der er en nem måde at lave en backup til et USB drev, jeg kan ikke huske hvad der er af muligheder i det nuværende OS.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Slimjay DK » tirs 13 sep 2016 12:52

Abildtrup skrev:Spillet kan først indleveres når du kommer med maskinen. Det fik jeg at vide i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk


jeg havde da lige håbet på at jeg kun indlevere et spil nu + depositum og så vente med maskinen ...

Jeg ser hvad de siger i min lokale :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tirs 13 sep 2016 12:55

Jeg har fået det samme oplyst, at spille var ved aflevering når henter PS4 Pro maskinen eller måske dagen før. Hvis du hører andet, skriv endelig :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf warfly » tirs 13 sep 2016 13:42

Tak, men øv.
Problemet er jo at jeg lige nu kun har et spil fra listen jeg kan undvære, resten er keepers, og hvad så hvis det ikke er på listen mere når konsollen kommer?
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: PS4 Pro kan bestilles nu

Indlægaf Erroneus » tirs 13 sep 2016 14:00

Så kan du ikke bruge det. Alternativt går du ned med det spil nu og får hvad de almindelig giver for det, og så bruger du tilbuddet hvor du afleverer uden spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster