Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » man 03 mar 2014 17:19

De er ikke på Bungies website - Der var kun CDON, Komplett og Webhallen.

Hvis du finder et tilbud hos Gamestop, så sig endelig til ;)
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » man 03 mar 2014 17:36

Her kommer lige en masse info om Destiny:
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf mikebr » man 03 mar 2014 18:30

muligvis Awoken Hunter . dende knife dash attack ser for nice ud plus knife throw
mikebr
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » fre 11 apr 2014 12:12

Lidt nyt
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » tirs 15 apr 2014 15:09

Lidt snak om hvor stort Destiny er: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=801729

Christian Diefenbach
Portuguese site UOL Jogos has published an interview with Engineering Lead at Bungie, Christian Diefenbach, in which he states that each planet location in Destiny “…is more or less the same size as the entire game Halo: Reach.”

Dan Miller
I would temper your expectations on this quote as it is nebulous in its definition. It's hard to compare our spaces to Reach because our game is an ever-expanding world where one day the world you are discovering may be one size but the next you realize that there are more areas that open up. Our worlds are far more fungable than what you see at first sight. what may be one size day one may be different day 100. Reach was very large in its perception due to levels like New Alexandria which mainly consisted of empty fly-able space, it's hard to compare the two. In short, comparing the two is tricky due to their unique attributes. My advice is to not worry about the size in any game, as size can be deceiving compared to how much enjoyment you get out of a space.

How big is Destiny? I don't know. I'm unsure if I've seen it all yet, let alone am able to compare. There are many places you won't be able to go to or see until further progression through activities. Also- this is the Internet, words spoken here tend to become promises and get blown out of proportion.
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » ons 16 apr 2014 07:17

Destiny har længe været i mit søgelys og jeg har også allerede en forudbestilling.

Størrelsesmæssigt, så er jeg sikker på at det bliver så stort, som det skal være. Desuden har jeg aldrig spillet Reach, så jeg aner ikke hvor stort det er..
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » ons 23 apr 2014 10:56

5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » ons 23 apr 2014 10:59

5tranqer skrev:De er ikke på Bungies website - Der var kun CDON, Komplett og Webhallen.

Hvis du finder et tilbud hos Gamestop, så sig endelig til ;)


http://www.gamestop.dk/destiny

Jeg vidste de havde det! :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » ons 23 apr 2014 11:06

Ponduus skrev:
5tranqer skrev:De er ikke på Bungies website - Der var kun CDON, Komplett og Webhallen.

Hvis du finder et tilbud hos Gamestop, så sig endelig til ;)


http://www.gamestop.dk/destiny

Jeg vidste de havde det! :)


Ja men man kan ikke bestille det - og der er ikke Beta-Access med :?

Edit: Har bestilt hos Webhallen til 544,- med fragt

Edit2: Kan se at Gamestop skriver at der er Beta-Access, men når man ikke kan forudbestille nytter det jo ikke noget.. Desuden er Gamestop et skidt sted - hvor ingen burde handle :wink:
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » ons 23 apr 2014 11:39

BilledeBilledeBilledeBillede
BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Et overblik over de forskellige classes: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4FEYCwkxc3

Her er 17 koder som åbner op for in-game materiale:

Warlock: YKA-RJG-MH9
Hunter: 3DA-P4X-F6A
Titan: MVD-4N3-NKH
Rixis: TCN-HCD-TGY
Old-Russia: HDX-ALM-V4K
Hive: 473-MXR-3X9
Moon: JMR-LFN-4A3
Gjallorhorn: HC3-H44-DKC
Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
The Tower: 69P-VCH-337
The Hive, Ogre: 69R-CKD-X7L
Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP
The Fallen: 69R-F99-AXG
Red Death: 69R-VL7-J6A
Caval: 69X-DJN-74V
Venus: 6A7-7NP-3X7
Vex: 6A9-DTG-YGN

Kan indtastes her: http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
(Alle virker)
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » ons 23 apr 2014 11:48

5tranqer skrev:
Ponduus skrev:
5tranqer skrev:De er ikke på Bungies website - Der var kun CDON, Komplett og Webhallen.

Hvis du finder et tilbud hos Gamestop, så sig endelig til ;)


http://www.gamestop.dk/destiny

Jeg vidste de havde det! :)


Ja men man kan ikke bestille det - og der er ikke Beta-Access med :?

Edit: Har bestilt hos Webhallen til 544,- med fragt

Edit2: Kan se at Gamestop skriver at der er Beta-Access, men når man ikke kan forudbestille nytter det jo ikke noget.. Desuden er Gamestop et skidt sted - hvor ingen burde handle :wink:

Man kan ikke bestille på hjemmesiden, men går man ned i forretningen, så får man en voucher med beta-kode med.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » man 28 apr 2014 21:22

Lidt nyt



MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » man 28 apr 2014 21:48

Der er også kommet previews overalt på nettet.

Meget interessant læsning. Det tegner rigtig, rigtig godt for Bungie og Destiny.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf 5tranqer » man 28 apr 2014 23:58

Ja det blir GOTY ;)
5tranqer
 


Re: Destiny

Indlægaf Stricker » tirs 29 apr 2014 11:04

Det ser ret kedeligt ud, men de har jo desværre også begrænset sig meget, ved at gøre det til en primært shooter oplevelse. Rage med coop er det indtryk jeg får af miljøerne og gameplayet. Er der virkelig ingen dedikerede magi brugere eller alternative kampstile ala Shadowrun?

Ja, beklager min skepsis, men der har været rigtig mange MMO shooters, men kun få historie-drevne, og alle dem er efterhånden glemte.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster