Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf too nizzle » søn 14 sep 2014 16:57

Jeg købte den for 13 "Strange Coins" af Vúx(tror jeg) som kommer frem i "kælderen" af The Tower hver det er weekend. Måtte lige grinde den sidste coin - men fandme også en god hjelm.

han har vist kun 1 item pr klasse pr weekend samt et våben. I denne uge var det til hunters en hjelm som passede til den subclass hvor man brugeer kniv - kan ikke huske navnet. Og så en autorifle mener jeg.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » søn 14 sep 2014 17:31

Hvor får i så mange Strange Coins fra? Har lavet det ugentlige strike (gav 3) og ellers fået lidt rundt omkring, men har kun 7!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf too nizzle » søn 14 sep 2014 18:06

Har været heldig at få to coins to gange efter at have klaret et strike, men ellers har jeg fået nogle fra items som har vist sig at være Strange coins i stedet. Havde et lilla engram som desværre også bare var coins. Ved ikke om der er andre måder end fra engrams og så ved at klare strikes.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 14 sep 2014 19:07

Laffer skrev:Hvor får i så mange Strange Coins fra? Har lavet det ugentlige strike (gav 3) og ellers fået lidt rundt omkring, men har kun 7!


Jeg kan fortælle at hvis man laver Weekly strike på den difficulty der hedder level 26 skulle man få hele 6 coins i stedet for den level 22 diff. 0 3 coins..
Har selv 9 coins.

Fik mig en legendary Hunter helm i PVP Control og for helvede hvor vi ownede det modsatte hold, havde flere domination medals og hele 7 min. tilovers. jeg ved bare ikke om jeg fik den "gemt" via share funktionen.. så kan det være jeg lægger den på youtube senere på ugen..
Jeg har også hørt at man gør klogt i at gemme sine Mote of Light da der også kommer fede ting til dem
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » søn 14 sep 2014 19:19

Ok, må jage dem til næste weekends besøg af Xu!

Puha hvor er det spil dog fantastisk, har hele tiden lyst til lige at tage et spil crucible eller en strike!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » søn 14 sep 2014 21:39

Laffer skrev:Hvor får i så mange Strange Coins fra? Har lavet det ugentlige strike (gav 3) og ellers fået lidt rundt omkring, men har kun 7!

Og så er der en enkelt Coin at hente i den fjerde Golden Chest på Mars.

Lidt har også ret.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » man 15 sep 2014 08:08

Billede

fik denne sag her til morgen da jeg steg til Rank 6 hos Cryptarch
plus jeg fik også en Exotic weapon Bounty som jeg også er godt i gang med
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Egeberg » man 15 sep 2014 09:00

Fik spillet lidt mere på månen i går, en mission, hvor man bl.a. får lov at hugge løs med sværd - faktisk ret underholdende.

Jeg er begyndt at nyde spillet for det, det er. For jeg kan se på diverse reviews, at jeg bliver skuffet, hvis jeg har for høje forventninger til historien - ærgerligt :-( Så nu går jeg lidt mere op i loot og hvad der er bedst for min titan, og han er sku temmelig vild efterhånden.

Jeg ser dog frem til, at han bliver en anelse mere hårdfør, end han er pt, for jeg elsker at løbe op i hovedet på Knights og høre dem pive, når de først rammes af en haglbyge fra min shotgun og derefter får 4 knoer i tandsættet, meget underholdende :-)

Skal lige have gennemført storylinen, og så ser jeg frem til noget mere multiplayer.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Destiny

Indlægaf mrlenniboy » man 15 sep 2014 14:19

fik lige et par legendary gauntlets:
Billede
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Destiny

Indlægaf Hades » man 15 sep 2014 19:47

Jeg kan pludselig ikke komme ind og spille på min ps4 efter aftenens Update - er jeg den eneste?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Destiny

Indlægaf thomsen83 » man 15 sep 2014 19:54

Hades skrev:Jeg kan pludselig ikke komme ind og spille på min ps4 efter aftenens Update - er jeg den eneste?


Jeg er inde, så tror ikke der er problemer.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Destiny

Indlægaf palawan » man 15 sep 2014 20:01

Spillede Devil's Lair med et par venner. Var i gang med "end" øjet, og så bliver vi pludselig alle prompted med en mandatory update.
Forfra begynd. Det er sgu ikke særligt fikst Bungie...
Havde også problemer med at komme på serverne efter update, men det kører nu.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Destiny

Indlægaf Rechain » tirs 16 sep 2014 00:49

Kan huske i beta'en hvor lang tid det tog at klare Devil's Lair..men kommer nok igennem den igen inden længe :) spillede med nogle jeg ikke kendte. Men den update du nævner var da virkelig et dårlig timet tidspunkt :shock: hvorfor afbryde en igangværende mission?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » tirs 16 sep 2014 06:32

Rechain skrev:Kan huske i beta'en hvor lang tid det tog at klare Devil's Lair..men kommer nok igennem den igen inden længe :) spillede med nogle jeg ikke kendte. Men den update du nævner var da virkelig et dårlig timet tidspunkt :shock: hvorfor afbryde en igangværende mission?

/Rechain


Jeg mener at de genstartede serverne i forbindelse med den opdatering. Men de plejer at time det så de ikke genere nogen af betydning, hvilket vil sige amerikanere.
Mange ved Sony tror at Europæer er et mytologisk folkefærd :roll:

Mht. Devils lair så husker jeg det som mellem 25 minutter og over en time. Det kommer i høj grad an på jeres eget level.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf Erroneus » tirs 16 sep 2014 07:13

Jeg tog Devils lair i går med 2 fremmede, hvor den ene var lidt for meget rambo :P Men fik klaret det og det tog omkring en time. Lidt for meget bullet sponge til min smag, de 2 bosser.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster