Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf Redman DK » søn 27 jul 2014 16:03

Tror ikke vi får lov til at beholde noget efter betaen, udover et emblem. Men Vaulten til venstre for der hvor du indløser dine engrams (hedder de det?).
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 27 jul 2014 16:46

Rechain skrev:Lige præcis :) er dog glad for jeg lige nåede måne missionen, men ikke udforskede meget mere. Fik dog lige CHESTEN, nu har jeg resten til gode i det fulde spil. Kan seriøst ikke vente til releasen altså. Hvor mange er jer har fået samlet de 5 Golden Chests på Earth udover mig? :) angående Devil's Lair, så var den godt nok udfordrende..men vi fik da klaret den (3 personer) - ville ikke give op selvom vi døde ret mange gange samme steder, vi måtte lige lægge lidt bedre planer for at kæmpe os igennem uden at dø :P forresten, hvor var det egentlig det der VAULT ligger, hvis man skulle gemme noget til efter BETA? Har ikke sat mig mere ind i det endnu, og der er vel stadig ikke flere oplysninger om hvad vi beholder til det fulde spil?

/Rechain


Har også fundet alle 5 golden chests selvom det virker lidt tamt hvis man får wiped sine chars alligevel. Selv glæder jeg mig ualmindelig meget til 9/9 bare det at kun lvls over de 8 og udvikle sin char uden at ærge sig over man ikke kan bruge den Rare chest armor eller Scout Rifle på lvl 10
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 27 jul 2014 20:14

devils lair på "hard"

Billede
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf MichDane » søn 27 jul 2014 23:11

Billede

Dejligt at slutte betaen af med en rigtig god og sjov runde (selvom mit hold tabte)...

Ses d. 9/9 - jeg glæder mig! :)
MichDane
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Aarhus C


Re: Destiny

Indlægaf Rechain » søn 27 jul 2014 23:25

Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Destiny

Indlægaf Weiglin1 » man 28 jul 2014 08:40

Har folk så fundet ud af hvilken class i skal spille til udgivelsen? :)
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Destiny

Indlægaf Bucaneer » man 28 jul 2014 08:53

Weiglin1 skrev:Har folk så fundet ud af hvilken class i skal spille til udgivelsen? :)


Jeg er blevet svært glad for hunteren, så den holder jeg mig til :-)
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Destiny

Indlægaf Weiglin1 » man 28 jul 2014 09:13

Jeg hælder selv mellem titan og warlock, syntes sku det er et svært valg :)
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Destiny

Indlægaf jimmidlx » man 28 jul 2014 09:15

Jeg vælger en Warlock igen tror jeg.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Destiny

Indlægaf Nergh » man 28 jul 2014 09:37

Jeg havde selv Hunter, og jeg synes han var noget svag i pvp-sammenhæng.

Golden Gun er fin, men du har 3 skud at gøre godt med, og i nærkamp er du mildest talt fucked mod en warlock eller titan (hvem end der laver det der SONIC BOOM :D). Warlock har stor AoE dmg og er god til nærkampene.
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Destiny

Indlægaf Rechain » man 28 jul 2014 09:46

Har kun prøvet Warlock, men det var helt sikkert en favorit :) det er første valget igen når spillet får release..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » man 28 jul 2014 10:16

Det må blive Titan. Jeg fik dem alle op på L8 i Betaen, men det var helt klart Titan der tiltalte mig mest.
Hunter kræver simpelthen mere præcision end jeg kan levere både med Super og melee, og Warlock sagde mig bare ikke rigtigt noget.

Titan derimod: Hulk Smash :mrgreen: Masser af armour og en super der fungere fint som panic button hvis folk kommer for tæt på. Defender subclass ser også praktisk ud, hvis man er typen der kan lide at slå rod på en capture point.
Dermed ikke være sagt at jeg hader de andre klasser, de skal nok prøves når jeg trænger til lidt variation.

Er der forresten nogen der ved om man stadigt er nødt til at cancel sin PSN pre-ordre hvis man vil opgradere til Digital Guardian Edition? Jeg er en lille smule fristet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » man 28 jul 2014 11:29

Jeg starter ud som Titan, jeg synes Titans Super og Titans Armor er tiltalende.

Jeg vil dog også prøve de to andre af, men starter ud med Titan.

Nu glæder jeg mig til at se hvad de løfter sløret for pre launch mht antal planeter, strikes m.v.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf Nergh » man 28 jul 2014 11:34

Indhold v. launch jf. reddit (rygter):

22 Story missions,
11 Crucible maps,
6 Strikes,
4 Exploration areas,
1 Raid

https://twitter.com/MoreConsole/status/ ... 6124321792
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » man 28 jul 2014 11:54

Forresten kan jeg lige sige at jeg nu har slettet min oprindelige pre-ordre for at kunne købe Digital Guardian.
Til gengæld står begge versioner nu som forudbestilt, så jeg har lige fat i support for at sikre mig at de ikke sender mig en regning for begge to. :shock:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster