Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf DefenzZ » lør 19 jul 2014 19:28

MikeTheDane327 skrev:min favorit er klart scout riflen,

Ja de er fede,men ligesom Sethos,sagde er de alt for svage.Det er sgu lidt ligesom at kaste med kartoffelmos!
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 19 jul 2014 19:35

DefenzZ skrev:
MikeTheDane327 skrev:min favorit er klart scout riflen,

Ja de er fede,men ligesom Sethos,sagde er de alt for svage.Det er sgu lidt ligesom at kaste med kartoffelmos!


Jeg vil give jer helt ret i at når det kommer til kampe i the Crucible (PVP) er scout rifles svage men i free roam/ Story missions
der er de noget af det bedste imo, det er maks 2 skud og deres hoveder popper, den rifle jeg har lige pt har 67dmg med næsten fuld stats i impact
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf DefenzZ » lør 19 jul 2014 19:45

MikeTheDane327 skrev:
DefenzZ skrev:
MikeTheDane327 skrev:min favorit er klart scout riflen,

Ja de er fede,men ligesom Sethos,sagde er de alt for svage.Det er sgu lidt ligesom at kaste med kartoffelmos!


Jeg vil give jer helt ret i at når det kommer til kampe i the Crucible (PVP) er scout rifles svage men i free roam/ Story missions
der er de noget af det bedste imo, det er maks 2 skud og deres hoveder popper, den rifle jeg har lige pt har 67dmg med næsten fuld stats i impact

Hvilken scout rifle bruger du? Jeg har en Válka SR2 i attack 51 og Mitternach i attack 62.De skal jo et pænt stykke over 100 før de rykker i PVP.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny

Indlægaf Sethos » lør 19 jul 2014 19:52

MikeTheDane327 skrev:
DefenzZ skrev:
MikeTheDane327 skrev:min favorit er klart scout riflen,

Ja de er fede,men ligesom Sethos,sagde er de alt for svage.Det er sgu lidt ligesom at kaste med kartoffelmos!


Jeg vil give jer helt ret i at når det kommer til kampe i the Crucible (PVP) er scout rifles svage men i free roam/ Story missions
der er de noget af det bedste imo, det er maks 2 skud og deres hoveder popper, den rifle jeg har lige pt har 67dmg med næsten fuld stats i impact


og nogle går ned bare på et enkelt burst, hvis du sigter efter hovedet. I forhold til de andre våben, er scout riflerne ikke særlig effektive. De puls rifler er fuldstændig vandvittige.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » lør 19 jul 2014 19:56

Jeg forudser at vi får en del balance problemer fremover.
PvP delen er helt anderledes end PvE, det er næsten to forskellige spil. Så er det altså ikke nemt at balancere våbnene til begge dele.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 19 jul 2014 20:10

min scout rifle er en Jigoku SR3 med dmg upgrade
andet våben er en Trajan-C Sniper rifle og en Deacon RS/3 Rocket Launcher.

ved ikke med jer andre men story missions er sjovere og mere udfordrende hvis man sætter difficulty op. lidt træls de "lægger" en story mission på Moon men man kan ikke få lov at spille den før Launch, iflg den pop up der kommer når man klikker på den.
Er der for resten nogen der ved hvad disse Golden Chests er for noget.

EDIT:
skulle blive tilgængelig kl 2PM PST.. aner ikke hvonår det er
The Iron Banner is an alternative to the standard Crucible game mode. Instead of keeping players on an even plane by restricting level abilities (things like damage boosts, higher defense ratings, etc), the Iron Banner is the Crucible of Crucibles. Players will go in with all of their level abilities (or lack thereof) remaining for a no-holds-barred battle to the end.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Bucaneer » lør 19 jul 2014 21:16

MikeTheDane327 skrev:min scout rifle er en Jigoku SR3 med dmg upgrade
andet våben er en Trajan-C Sniper rifle og en Deacon RS/3 Rocket Launcher.

ved ikke med jer andre men story missions er sjovere og mere udfordrende hvis man sætter difficulty op. lidt træls de "lægger" en story mission på Moon men man kan ikke få lov at spille den før Launch, iflg den pop up der kommer når man klikker på den.
Er der for resten nogen der ved hvad disse Golden Chests er for noget.

EDIT:
skulle blive tilgængelig kl 2PM PST.. aner ikke hvonår det er
The Iron Banner is an alternative to the standard Crucible game mode. Instead of keeping players on an even plane by restricting level abilities (things like damage boosts, higher defense ratings, etc), the Iron Banner is the Crucible of Crucibles. Players will go in with all of their level abilities (or lack thereof) remaining for a no-holds-barred battle to the end.


Det er kl 23 dansk tid det "The Iron Banner" event løber af stablen :)

Er så klar :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » lør 19 jul 2014 22:27

På min Titan har jeg:

Auto rifle, 57 damage
Fusion rifle, 51 damage
LMG, 55 damage

Og Defence er oppe på 154.

Jeg regner også stadigt med at det bliver Titan til release. Jeg har taget dem alle til L8 nu, og den eneste store forskel jeg mærker er at Hunters super-melee er dybt ringe. Den der kastekniv har jeg ikke succes med.
Og da jeg godt kan lide at komme helt tæt på kan jeg jo ligesågodt tage klassen med det bedste panser ;-)
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf k_kronborg » søn 20 jul 2014 01:56

Håber man kan beholde sit vault loot i det mindste. Fik et legendary ship under Iron Banner turneringen her til aften.

Hvor mange har fået legendary items derude? Bare lige for at få en føler med om det er 'normalt' at få legendaries.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Destiny

Indlægaf Ceerial » søn 20 jul 2014 09:29

Jeg synes virkeligt ikke at våbene i spillet er tilfredsstillende at skyde, de er meget upræcise. Det er virkeligt skuffende, da man ved at Bungie kan gøre det bedre. Specielt recoil på den shotgun jeg har, er helt åndsvag.

Jeg håber, det er fordi "starts-våbene" er så dårlige, og det vil blive bedre ved, at man får nogle bedre våben senere i spillet
Billede

Handelskarakterer på xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/profile/3798
Ceerial
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Amager


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » søn 20 jul 2014 10:29

Personligt elsker jeg våbene, jeg syntes de føles fantastiske at skyde med, og lyden er også skøn.
Det er da rigtigt at der ikke er plads til et varselsskud hvis man bruger shotgun, men det har jeg aktid accepteret som et tradeoff. Forøvrigt er der nogle shotgun hvor upgrades reducere recoil.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf Blade dk » søn 20 jul 2014 11:22

Sys det er mærkeligt jeg ikke har fået en kode når jeg nu havnede sådan en kode
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 20 jul 2014 11:23

jeg har nu heller ikke noget problem med de forskellige våben dog syntes jeg at full auto og burst lyder som dårlige laser lyde, hvor jeg dog er vild med lyden fra min scout rifle men også sniper rifle lyder fantastisk i 7.2 eller hvad den nu er oppe på. første skud for man deres opmærksomhed og næste popper deres hoveder hehe..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Ceerial » søn 20 jul 2014 12:57

Jeg spillet næsten samtlige Halo spil, og måske er derfor jeg forventer at våbene er mere præcise, men nu er Halo jo også mere en PvP shooter. Men jeg havde dog håbet på combat der var på niveau ned Halo, det synes jeg ikke helt det rammer.

Jeg forstår ikke helt Destiny's loot system, det virker ikke til være som i Borderlands, hvor våben variationen er enorm. I Destiny virker det bare som, at de våben man finder, er de samme våben, bare med andre skins og stats. Men nu har jeg heller ikke spillet det i forfærdelig lang tid.
Billede

Handelskarakterer på xboxlife.dk: http://www.xboxlife.dk/profile/3798
Ceerial
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Amager


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » søn 20 jul 2014 14:58

Nej. Det er lidt simpelt med våbene. Omkring en halvsnes grund- typer, og så stats- variationer.
Jeg håber de bliver mere kreative i det fulde spil.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster