Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » man 21 jul 2014 21:04

The-Biggo skrev:Os som har spillet Beta'en beholder vi vores level og det vi har optjent? Bliver det overført til det fulde spil?


Deej Bungies community manager har udtalt at de (bungie) "leger" med Ideen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Tranex07 » man 21 jul 2014 21:16

Nergh skrev:Jeg har 3 koder til PS4

JF8C-3HNA-2CC3 - claimed
FPFL-H4NJ-LP56
5QEP-TFN3-3275 - claimed


Har anvendt den sidste kode, takker!
Overvejede selv købe spillet, men amazon var vist løbede tør for betakoder, så endte med at vente lidt endnu.
Tranex07
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Destiny

Indlægaf The-Biggo » man 21 jul 2014 21:18

MikeTheDane327 skrev:
The-Biggo skrev:Os som har spillet Beta'en beholder vi vores level og det vi har optjent? Bliver det overført til det fulde spil?


Deej Bungies community manager har udtalt at de (bungie) "leger" med Ideen


Cool! Super fedt! :-D
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » man 21 jul 2014 21:24

Spændene hvis man får lov at beholde udstyr, men jeg er næsten allerede ved at have proppet min vault med ting jeg enten ikke kan bruge endnu, eller ikke nænner at smide væk.
Det er f.eks. soleklart at man har brug for en fusion rifle fra hver skades-type, ikke sandt? :mrgreen:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf k_kronborg » man 21 jul 2014 21:58

Hvis vi får special content d. 26. Så tænker jeg næsten at de må lade os beholde det, på den ene eller den anden måde?

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » man 21 jul 2014 22:19

hvis i så fald vi får lov at beholde vores gear kunne de jo "bare" lave det sådan at man skal sørge for at man smider det i sin Vault, og hvad man ellers "bærer" på sin char bliver lost
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » man 21 jul 2014 22:25

MikeTheDane327 skrev:hvis i så fald vi får lov at beholde vores gear kunne de jo "bare" lave det sådan at man skal sørge for at man smider det i sin Vault, og hvad man ellers "bærer" på sin char bliver lost


Det kommer nok til at give en del hyl, da der med garanti er mange der glemmer det eller først finder ud af det bagefter.
Realistisk set, så har jeg endu ikke set højere level gear end 10, er det så vigigt at gemme det? Især når man tænker på at de fleste af os beta deltagere alligevel får noget pre- order udstyr.

Egenligt vil jeg heller beholde min faction med engram- fyren, den har jeg godt nok brugt mange ressourcer på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » man 21 jul 2014 22:28

Vreki skrev:
MikeTheDane327 skrev:hvis i så fald vi får lov at beholde vores gear kunne de jo "bare" lave det sådan at man skal sørge for at man smider det i sin Vault, og hvad man ellers "bærer" på sin char bliver lost


Det kommer nok til at give en del hyl, da der med garanti er mange der glemmer det eller først finder ud af det bagefter.
Realistisk set, så har jeg endu ikke set højere level gear end 10, er det så vigigt at gemme det? Især når man tænker på at de fleste af os beta deltagere alligevel får noget pre- order udstyr.

Egenligt vil jeg heller beholde min faction med engram- fyren, den har jeg godt nok brugt mange ressourcer på.


Sandt sandt. har selv en halvanden LvL rating hos ham engram fyren
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf koopi » man 21 jul 2014 23:12

Har to koder, jeg ved ikke om de virker. PS3 EU - nogen der mangler? Fortæl om de virker. :D

7H4R-G8N9-NKD9
L768-LJN9-BRAN
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Destiny

Indlægaf morfar » man 21 jul 2014 23:46

MikeTheDane327 skrev:
The-Biggo skrev:Os som har spillet Beta'en beholder vi vores level og det vi har optjent? Bliver det overført til det fulde spil?


Deej Bungies community manager har udtalt at de (bungie) "leger" med Ideen


Trofæmæssigt kan det godt give nogle problemer. Hvis der er lvl trofæer. Med mindre de selvfølgelig bare autopopper.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny

Indlægaf stoffer » tirs 22 jul 2014 01:08

Det eneste jeg gerne ville beholde er min grimoire progress :) Men igen, det kom jo naturligt efterhånden som man spillede. Jeg håber at de wiper alle characters, og så håber jeg at level kurven i betaen var increased, for det tog kun 2 timer max at komme i level 8. Og det lyder af meget, når det kun er 1 ud af x antal områder man nåede at besøge i betaen. :)
stoffer
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Destiny

Indlægaf xXEdinusXx » tirs 22 jul 2014 09:10

Nogen der ved hvad tid beta åbner på onsdag i dk ?
Billede
xXEdinusXx
Niveau 2
 
Indlæg: 126

Brugeravatar

Re: Destiny

Indlægaf Laffer » tirs 22 jul 2014 11:16

xXEdinusXx skrev:Nogen der ved hvad tid beta åbner på onsdag i dk ?

Nok kl 19.00 da de lukkede ned for den der omkring i går!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf The-Biggo » tirs 22 jul 2014 12:23

morfar skrev:
MikeTheDane327 skrev:
The-Biggo skrev:Os som har spillet Beta'en beholder vi vores level og det vi har optjent? Bliver det overført til det fulde spil?


Deej Bungies community manager har udtalt at de (bungie) "leger" med Ideen


Trofæmæssigt kan det godt give nogle problemer. Hvis der er lvl trofæer. Med mindre de selvfølgelig bare autopopper.


Ups! :cry: ja det har du sku da ret i :? havde jeg lige glemt at tænke på
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: Destiny

Indlægaf Morten Skou » tirs 22 jul 2014 17:07

Vi har lige fået en ordentlig stak beta-koder, så hvis der stadig er nogen som ikke har fået en, så kan I få en senere her på siden :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster