Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 26 jul 2014 23:01

Så er måne missionen oppe at køre
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Laffer » lør 26 jul 2014 23:36

Den er faktisk rigtig fed!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Destiny

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 27 jul 2014 00:00

det er lige før den der creepy... men jo jeg valgte level 9 difficulty og mand jeg fik bank et par gange.. bare husk at besøg speakeren efter missionen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Destiny

Indlægaf Proxzyn » søn 27 jul 2014 00:31

Moon > Circle of Bones. Creeeeepy....
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Destiny

Indlægaf BenjaminK » søn 27 jul 2014 00:42

Virkelig cool mission :-)
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: Destiny

Indlægaf Proxzyn » søn 27 jul 2014 00:47

Har i været rundt at kigge lidt på månen? Man kan komme pænt dybt ned.
Har lige nakket en Ogre, foran en mystisk "dør". Og fundet vand, så bare kom igang med at grave NASA :P

ROFL og så lige et rare emblem Jade Rabbit Insignia. Pænt grimt :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » søn 27 jul 2014 01:26

Proxzyn skrev:Har i været rundt at kigge lidt på månen? Man kan komme pænt dybt ned.
Har lige nakket en Ogre, foran en mystisk "dør". Og fundet vand, så bare kom igang med at grave NASA :P

ROFL og så lige et rare emblem Jade Rabbit Insignia. Pænt grimt :lol:


Ja, jeg nåede helt ned til "Grave of the World" før jeg måtte opgive at komme vidre
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf Proxzyn » søn 27 jul 2014 01:44

Ja der har jeg også lige været. Render stadig rundt på månen, selv om den blev lukket for 45min siden :D
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Destiny

Indlægaf Rechain » søn 27 jul 2014 02:45

Fed mission, ingen tvivl! :) og skulle have været i seng..men skulle også lige prøve Devil's Lair..damn, den var svær!! Det tog 2-3 timer mand :lol: nu er det sengetid..ser mere og mere frem til Destiny releasen, bare jeg kan spille videre fra min Warlock..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » søn 27 jul 2014 10:52

Lidt stemningsbilleder for dem der gik glip af Iron Banner og Månen. Desværre fik jeg kun taget en håndfuld, da jeg som regel havde travlt med at skyde. Det er også derfor der ser lidt tomt ud, der var ellers rigeligt med Wizards og Knights :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf DefenzZ » søn 27 jul 2014 11:07

Ser rigtig fedt ud.Fandt dog aldrig selv derned,men her er lidt Worlds Grave gameplay.
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny

Indlægaf Bucaneer » søn 27 jul 2014 11:37

Er sq lidt ked af jeg ikke nåede at deltage på månen, men så er der da klart noget at se frem til :D
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Destiny

Indlægaf Ponduus » søn 27 jul 2014 12:01

Bucaneer skrev:Er sq lidt ked af jeg ikke nåede at deltage på månen, men så er der da klart noget at se frem til :D

Os stakler, som ikke nåede The Moon, har heldigvis en smule mere at se frem til end resten! :D
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Destiny

Indlægaf Bucaneer » søn 27 jul 2014 12:36

Ponduus skrev:
Bucaneer skrev:Er sq lidt ked af jeg ikke nåede at deltage på månen, men så er der da klart noget at se frem til :D

Os stakler, som ikke nåede The Moon, har heldigvis en smule mere at se frem til end resten! :D


Ja sådan kan man jo også se på det :D

Ja det er os der får mest ud af Destiny når det udgives :P
Er vildt HYPE på Battlefield 1. Lad os spille når det udgives :D
Bucaneer
Niveau 5
 
Indlæg: 811
By: Rødbyhavn


Re: Destiny

Indlægaf Rechain » søn 27 jul 2014 15:57

Lige præcis :) er dog glad for jeg lige nåede måne missionen, men ikke udforskede meget mere. Fik dog lige CHESTEN, nu har jeg resten til gode i det fulde spil. Kan seriøst ikke vente til releasen altså. Hvor mange er jer har fået samlet de 5 Golden Chests på Earth udover mig? :) angående Devil's Lair, så var den godt nok udfordrende..men vi fik da klaret den (3 personer) - ville ikke give op selvom vi døde ret mange gange samme steder, vi måtte lige lægge lidt bedre planer for at kæmpe os igennem uden at dø :P forresten, hvor var det egentlig det der VAULT ligger, hvis man skulle gemme noget til efter BETA? Har ikke sat mig mere ind i det endnu, og der er vel stadig ikke flere oplysninger om hvad vi beholder til det fulde spil?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster