Forum

PS4 Updates

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PS4 Updates

Indlægaf Slimjay DK » ons 30 apr 2014 14:23

Den må være lige på trapperne, synes de nye titler plejer at dukke op mellem 15:00 og 18:00 :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Updates

Indlægaf Blauwy » ons 30 apr 2014 14:41

Nå så sent på dagen. Øv så må man vente lidt længere. Tak for svaret :)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: PS4 Updates

Indlægaf Slimjay DK » ons 30 apr 2014 14:55

Den er der nu :) https://store.sonyentertainmentnetwork. ... 0000001030

Crossbuy til PS3/PS4 til 112 kr ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Updates

Indlægaf 5tranqer » ons 30 apr 2014 15:19

Har problemer med at få mit USB stick til at virke.. Har prøvet at formatere det i FAT32 og exFAT, men PS4 bliver ved med at skrive at der er flere USB'er tilsluttet :?

Edit: Fik det til at virke. Diskværktøj på Mac forvirrede mig lige lidt, men man skal bare formatere roden og ikke den partition som Mac laver.

Nogen der har fundet ud af hvordan man streamer i fuldskærm?

Edit2: Fandt ud af at man bare skal fjerne fluebenet hvor der står kommentarer.
Senest rettet af 5tranqer ons 30 apr 2014 16:56, rettet i alt 1 gang.
5tranqer
 


Re: PS4 Updates

Indlægaf Cena » ons 30 apr 2014 16:47

Nogen der har tjekket om problemet med den ikke optog det sidste kvarter er fixet?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 Updates

Indlægaf ShutterDK » ons 30 apr 2014 17:30

Hej. Hvis man vil optage F.eks 1 times gameplay eller mere, skal man så dobbelt trykke på SHARE, hver gang der er gået et kvarter? Jeg vil gerne optage en HEL Fifa kamp :-) ?
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 Updates

Indlægaf Allanb » ons 30 apr 2014 17:52

Det er 15 min. I den virkelig verden den optager. En fifa kamp er standard 2x6 min. Så en gang dobbelt tryk på share burde være nok. (Med mindre du har ændret på længden af kampene)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PS4 Updates

Indlægaf D_Hofgaard » ons 30 apr 2014 18:04

Allanb skrev:Det er 15 min. I den virkelig verden den optager. En fifa kamp er standard 2x6 min. Så en gang dobbelt tryk på share burde være nok. (Med mindre du har ændret på længden af kampene)

En FIFA kamp på 2x6 min tager altså ikke kun 12 min :) den ryger stort set altid over 15 min i alt
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 Updates

Indlægaf 5tranqer » ons 30 apr 2014 18:29

Naldomis skrev:Hej. Hvis man vil optage F.eks 1 times gameplay eller mere, skal man så dobbelt trykke på SHARE, hver gang der er gået et kvarter? Jeg vil gerne optage en HEL Fifa kamp :-) ?


Stream på Twitch og slå "archiving" til, så kan du uploade videoen til YouTube bagefter.
5tranqer
 


Re: PS4 Updates

Indlægaf Cena » ons 30 apr 2014 19:01

SHAREfactory virker ret fedt, og er nemt at bruge. Det eneste jeg ikke lige har gennemskue er hvordan jeg ligger en overgang ind mellem 2 clips uden den smadre slutningen på det første og starten på det 2. Kan man ikke det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 Updates

Indlægaf Slimjay DK » tors 01 maj 2014 08:42

Hmm, når man starter et projekt og vælger sine klip, så er max tid 20 min. Mine klip er somregelt 15 min. stk. hvilket gør at jeg kun kan hive et klip ind.

Hvis jeg så gør det og efterfølgende kun vælger at bruge 30 sekunder af det, så har jeg ikke mulighed for at vælge endnu et klip fra mine optagelser.

Hvad gør jeg galt ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Updates

Indlægaf D_Hofgaard » tors 01 maj 2014 08:58

Du skal bare trykke X så kan du tilføje endnu et klip
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 Updates

Indlægaf Slimjay DK » tors 01 maj 2014 11:04

Hofgaard85 skrev:Du skal bare trykke X så kan du tilføje endnu et klip


Seriøst .. :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Updates

Indlægaf ShutterDK » tors 01 maj 2014 13:07

5tranqer skrev:
Naldomis skrev:Hej. Hvis man vil optage F.eks 1 times gameplay eller mere, skal man så dobbelt trykke på SHARE, hver gang der er gået et kvarter? Jeg vil gerne optage en HEL Fifa kamp :-) ?


Stream på Twitch og slå "archiving" til, så kan du uploade videoen til YouTube bagefter.


Tak det bliver nok denne jeg vil prøve. Så vidt jeg har forstået er der også muligheden for upload til Facebook direkte.

EDIT! Kan man på nogen måde fjerne "ON AIR" bjælken som er i højre side når man broadcaster??
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: PS4 Updates

Indlægaf 5tranqer » tors 01 maj 2014 13:33

Naldomis skrev:
5tranqer skrev:
Naldomis skrev:Hej. Hvis man vil optage F.eks 1 times gameplay eller mere, skal man så dobbelt trykke på SHARE, hver gang der er gået et kvarter? Jeg vil gerne optage en HEL Fifa kamp :-) ?


Stream på Twitch og slå "archiving" til, så kan du uploade videoen til YouTube bagefter.


Tak det bliver nok denne jeg vil prøve. Så vidt jeg har forstået er der også muligheden for upload til Facebook direkte.

EDIT! Kan man på nogen måde fjerne "ON AIR" bjælken som er i højre side når man broadcaster??


Den forsvinder af sig selv når der ikke er aktivitet, men hvis der er nogen der skriver hele tiden eller logger på dit stream så bliver det lidt svært ;)
5tranqer
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron