Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » fre 22 aug 2014 10:34

Sethos skrev:Spiller du i aften Cena


Jeg har min tvivl. Har haft en mega stressende uge arbejdsmæssigt, og fordi jeg har spillet så meget i den her uge, har jeg heller ikke været så meget sammen med kæresten. Så det bliver en vurderingssag i aften. Falder hun i søvn på sofaen spiller jeg, og ellers gør jeg nok ikke.

Skriver på Steam hvis det er :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf ShutterDK » fre 22 aug 2014 13:24

De taler om minimum lag ved kampe med mange fjender/ting på skærmen i IGN's andmeldelse? Det må være fordi de har andmeldelsen stammer fra en X1-udgave! Jeg har ihvertfald ikke oplevet noget der ligner. Det er sgu vanedannende, det her, på mange måder. :D
ShutterDK
Niveau 4
 
Indlæg: 455
By: Slagelse


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Blauwy » fre 22 aug 2014 15:26

Vi havde én enkelt gang igår hvor man kunne mærke frameraten dykkede og det gik over efter 15sek. Ellers har det kørt uden problemer i de utallige antal timer vi har spillet.

Mindre rant:
Spiller adventure mode på Torment 1. Har spillet i 3-4 timer og er paragon lvl 9. Har fundet ét legendary drop, som var en plan jeg alligevel ikke kan bygge endnu.
Det er fandme frustrerende, at dropraten skulle være højere nu, men kan stadig ikke mærke en skid forskel.

Jeg er verdens mest uheldige mand. Så er det slået fast.
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 15:36

Sethos skrev:
Proxzyn skrev:
Sethos skrev:Sikke da et dødsygt lortesystem

Bortset fra reroll, er det så ikke ligesom alle andre spil?
Sværhedsgrad er da til for at gøre spil sværere. Ikke for at gøre gear stærkere...


Med 'andre spil' regner jeg med du mener loot-centreret spil som MMO'er, ala Blizzards eget World of Warcraft. Hvis det er tilfældigt, så syntes jeg ikke Diablo systemet ligger særlig tæt på, nej. Et almindelige loot system vil du af højere sværhedsgrad typisk få garanteret bedre loot.

Hvis man køre et raid, så får du 100% epic gear i en lille dosis der skal / skulle deles ud over en lille håndfuld mennesker. Køre du et højere raid, er du sikret endnu bedre gear. Hvis du som level 60 gik og slog på nogle level 70 mob, jamen så fik du level 70 gear som altid ville være bedre end level 60 gear.

Hele idéen er jo netop du arbejder i plateauer ved loot systemer, så når det bliver sværere, kan du se en sikker lineær stigning.

Diablo systemet føles bare som vind og birkebusk. Du kan i et ekstremt groft omfang se en tilnærmelsesvis lineær stigning i gear kvalitet som du leveller op, men den kurve er så radbrækket og takket. Derefter er du bare lagt i roll systemets nåde mht. stats. Sad og spillede med Cena og Blauwy tidligere. Cena får et epic sværd fra level nogle-og-tredive. ALT hvad han får til langt over 50 er ringere. Ultra rares, legendaries, INTET kommer i nærheden af det, troede jo nærmest det var en bug.

Reroll systemet er så vidt jeg kan se, bare et andet navn for reforge fra WoW. Hvilket kan hjælpe, hvis du står med et våben der LIGE mangler det sidste, men typisk er stat situationen langt værre end hvad det kan fikse. Endnu værre er, fordi dette spil er en gående reklame fra Nilfisk, skal du støvsuge ALT hvad du ser, da du ikke aner hvad fanden der ligger på jorden, hvor vidt det er en opgradering eller ej.

Så man render konstant og sælger / salvager gear, 95% af det er bare affald. Netop derfor bliver det hurtigt dødsygt, i men mening, når man skal samle så uendeligt meget lort op og der er så uendeligt langt mellem snapsene. Selv når du gør det sværere hele tiden, få du stadig ikke noget ud af det. Selv når man ser et legendary kan man ikke engang vide sig sikker. 85-90% af alle legendaries jeg har fundet, er blevet salvaget fordi de var så helt igennem dårlige, med 6-9 store fede pile nedad. 5% af dem ligger i min stash, fordi jeg bare ville gemme dem, selvom de var røvringe i forhold til det jeg havde ( Thunderfury bla. røg i stash )

Har ikke engang noget mod tiden mellem opgraderinger, hvis bare man kunne få en stor fed indikator over de items der dropper, hvad der kunne være en potentiel opgradering.

... Det blev lidt langt. Udmærket spil men er bestemt ikke fan af loot systemet, som er alt for sært og tilfældigt. Fik jeg lige luftet mine tanker, kan jo gå tilbage og bruge endnu 50 timer på spillet :P


Bare husk at crit chance og crit dmg er det man skal fokusere på, og når du spiller crusader vil jeg anbefale holy dmg gear, man kan snildt gå dmg til t3 og t4 ved lidt blandede legendaries og gule items, så længe stats bare er nogenlunde ordentligt
Og husk altid grønne gems i våben
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » fre 22 aug 2014 16:00

Sethos skrev:
Proxzyn skrev:
Sethos skrev:Sikke da et dødsygt lortesystem

Bortset fra reroll, er det så ikke ligesom alle andre spil?
Sværhedsgrad er da til for at gøre spil sværere. Ikke for at gøre gear stærkere...


Med 'andre spil' regner jeg med du mener loot-centreret spil som MMO'er, ala Blizzards eget World of Warcraft. Hvis det er tilfældigt, så syntes jeg ikke Diablo systemet ligger særlig tæt på, nej. Et almindelige loot system vil du af højere sværhedsgrad typisk få garanteret bedre loot.

Hvis man køre et raid, så får du 100% epic gear i en lille dosis der skal / skulle deles ud over en lille håndfuld mennesker. Køre du et højere raid, er du sikret endnu bedre gear. Hvis du som level 60 gik og slog på nogle level 70 mob, jamen så fik du level 70 gear som altid ville være bedre end level 60 gear.

Hele idéen er jo netop du arbejder i plateauer ved loot systemer, så når det bliver sværere, kan du se en sikker lineær stigning.

Diablo systemet føles bare som vind og birkebusk. Du kan i et ekstremt groft omfang se en tilnærmelsesvis lineær stigning i gear kvalitet som du leveller op, men den kurve er så radbrækket og takket. Derefter er du bare lagt i roll systemets nåde mht. stats. Sad og spillede med Cena og Blauwy tidligere. Cena får et epic sværd fra level nogle-og-tredive. ALT hvad han får til langt over 50 er ringere. Ultra rares, legendaries, INTET kommer i nærheden af det, troede jo nærmest det var en bug.

Reroll systemet er så vidt jeg kan se, bare et andet navn for reforge fra WoW. Hvilket kan hjælpe, hvis du står med et våben der LIGE mangler det sidste, men typisk er stat situationen langt værre end hvad det kan fikse. Endnu værre er, fordi dette spil er en gående reklame fra Nilfisk, skal du støvsuge ALT hvad du ser, da du ikke aner hvad fanden der ligger på jorden, hvor vidt det er en opgradering eller ej.

Så man render konstant og sælger / salvager gear, 95% af det er bare affald. Netop derfor bliver det hurtigt dødsygt, i men mening, når man skal samle så uendeligt meget lort op og der er så uendeligt langt mellem snapsene. Selv når du gør det sværere hele tiden, få du stadig ikke noget ud af det. Selv når man ser et legendary kan man ikke engang vide sig sikker. 85-90% af alle legendaries jeg har fundet, er blevet salvaget fordi de var så helt igennem dårlige, med 6-9 store fede pile nedad. 5% af dem ligger i min stash, fordi jeg bare ville gemme dem, selvom de var røvringe i forhold til det jeg havde ( Thunderfury bla. røg i stash )

Har ikke engang noget mod tiden mellem opgraderinger, hvis bare man kunne få en stor fed indikator over de items der dropper, hvad der kunne være en potentiel opgradering.

... Det blev lidt langt. Udmærket spil men er bestemt ikke fan af loot systemet, som er alt for sært og tilfældigt. Fik jeg lige luftet mine tanker, kan jo gå tilbage og bruge endnu 50 timer på spillet :P


Det har altid været mega svært at få uber items i diablo, spillede Diablo 2 i sindsygt mange år og der var items jeg aldrig så. Synes det med til at gøre det fedt når man endeligt får noget godt.

Synes dog der dropper langt flere uniques end der ellers har jeg gjort og har haft en fin høst taget mit lvl i betragtning (LVL48 og fået ca 14 uniques, 2 fra andre spillere)
Husk at din MF har meget at sige også, pt er min på +70 % ud af de max 300 %

EDIT: PS og ja det er totalt random, dog er det rart at de items man får passer rimeligt på ens character, førhen kunne man droppe 10 uniques i træk med stats der var helt i skoven kontra ens char.
Overall er det gjort mere bruger venligt, men det skal heller ikke være nemt, sådan har spillet aldrig været...
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 17:25

Altså magic find kan slet ikke betale sig. Og det "røg" også ud af spillet i ros. Der er enkelte items med MF men 300% MF giver 10% chance mere for at få en legendary. Men du mister den tid du kan gøre det hurtigere med et andet stat end MF. Så det kan ikke betale sig og det har blizzard selv udtalt
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » fre 22 aug 2014 17:34

Damn... jeg savner mine 70mill fra min PC konto... 100k for at unsocket en imperial gem. ouch!
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » fre 22 aug 2014 18:20

Giver det mening at træne smeden, eller skal man håbe på drops fra de monstre man smadrer ?
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » fre 22 aug 2014 18:37

Major Oblivious skrev:Giver det mening at træne smeden, eller skal man håbe på drops fra de monstre man smadrer ?

Det giver rigtig god mening. Det er ikke noget der springer ens guld beholdning, og det er en engangsudgift som dækker over alle karakterer på din konto.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 18:59

Proxzyn skrev:Damn... jeg savner mine 70mill fra min PC konto... 100k for at unsocket en imperial gem. ouch!


Salvage giver dit gem tilbage omkostningsfrit
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » fre 22 aug 2014 19:05

datino skrev:Salvage giver dit gem tilbage omkostningsfrit

Det er jeg klar over, men det giver mig ikke min ting tilbage :P
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 19:12

Ah :) selvfølgelig ikke :) jeg har en 5 mio guld du kan få hvis det er
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Proxzyn » fre 22 aug 2014 19:29

Allerede så højt oppe? Nice :D Er kun på 2,2mill, men har dog ikke prioriteret guld endnu. Det sker nok snart.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Haugboelle » fre 22 aug 2014 19:41

datino skrev:Altså magic find kan slet ikke betale sig. Og det "røg" også ud af spillet i ros. Der er enkelte items med MF men 300% MF giver 10% chance mere for at få en legendary. Men du mister den tid du kan gøre det hurtigere med et andet stat end MF. Så det kan ikke betale sig og det har blizzard selv udtalt


Hey

Oh my, tak for info, har ikke kørt megen D3, så det havde jeg ingen ide om. Det har ellers været en god ting i de gamle. Well så der ingen grund til at holde på items pga den stat. Tak :-D
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » fre 22 aug 2014 20:12

Proxzyn skrev:Allerede så højt oppe? Nice :D Er kun på 2,2mill, men har dog ikke prioriteret guld endnu. Det sker nok snart.


Torment 3 og har spillet med min kæreste fra 1-70 imens jeg var 70 har givet massere af guld
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron