Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 18 aug 2014 19:41

KFJ1972 skrev:Måske købt i US-shop, måske derfor 9 timers forsinkelse???


Jeg har købt på US marked, og det tror jeg også Majoren har. Men ved det ikke med sikkerhed? Men der er i hvert fald forskel på hvornår nogle af tidszonerne kan spille.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » man 18 aug 2014 19:56

Cena skrev:
KFJ1972 skrev:Måske købt i US-shop, måske derfor 9 timers forsinkelse???


Jeg har købt på US marked, og det tror jeg også Majoren har. Men ved det ikke med sikkerhed? Men der er i hvert fald forskel på hvornår nogle af tidszonerne kan spille.

Jeg har også købt på US marked, og mit ur talte i starten også ned til midnat DK-tid, men næste gang jeg tændte, så talte den ned til midnat Pacific Standard Time, hvilket er tidspunktet som står på US-storen, hvilket svarer til kl. 9 dansk tid. Så det er i princippet helt reelt, og forsøgt at "drille" den ved, at frakoble internetstik osv. Men der er intet at gøre :-P
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 18 aug 2014 20:04

Major Oblivious skrev:
Cena skrev:
KFJ1972 skrev:Måske købt i US-shop, måske derfor 9 timers forsinkelse???


Jeg har købt på US marked, og det tror jeg også Majoren har. Men ved det ikke med sikkerhed? Men der er i hvert fald forskel på hvornår nogle af tidszonerne kan spille.

Jeg har også købt på US marked, og mit ur talte i starten også ned til midnat DK-tid, men næste gang jeg tændte, så talte den ned til midnat Pacific Standard Time, hvilket er tidspunktet som står på US-storen, hvilket svarer til kl. 9 dansk tid. Så det er i princippet helt reelt, og forsøgt at "drille" den ved, at frakoble internetstik osv. Men der er intet at gøre :-P


Jeg så også at folk på Reddit havde prøvet at snyde den ved at pille net, stille tid om osv, men den kan bare ikke snydes :) Den kræver online aktivering for at kunne starte.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » man 18 aug 2014 20:57

Er helt pjattet med farverne på min character

Billede

Minder om et eller andet ...

Billede
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf TheisDanishPride » man 18 aug 2014 21:04

Cena skrev:
Krede1972 skrev:Jeg kan også sagtens leve med ikke at få et nyt spil lige på dagen for release. Jeg kigger også selv mere på prisen end chancen for at få spillet på releasedate. Der er bare nogen som slet ikke kan være i deres egen krop hvis ikke de får det i samme sekund det har release.
Men mon ikke du har det på onsdag eller allersenest fredag hvis de er faldet helt af hesten hos Coolshop? :mrgreen:


Jeg går også en del op i prisen, så derfor køber jeg på US Store til 59.99$ som ca. er 335 DKR. Udover prisen er det også rart at have spillene digitalt så jeg ikke skal skifte skive hele tiden :) Jeg kan dog godt se at 500 GB hurtigt får ben at gå på :)


Du kan skifte til en 2TB for ca. 750 kroner, det gjorde jeg. ;)
Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 18 aug 2014 21:56

Ja det gør jeg nok også på et tidspunkt TDP. Gruer bare allerede for alle de GB's der skal hentes. Men det bliver jo kun værre jo længere jeg venter :)

Ham er hamrende lækker Sethos. Der er en vis fear factor over ham.... Til 80'er fester!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sheikah » man 18 aug 2014 22:22

Sethos skrev:Er helt pjattet med farverne på min character

Billede

Minder om et eller andet ...

Billede


Cpt. Guldbarrer ;).
Han kunne også godt gå for en Holly Bar..

Hvor lang tid tog det dig, ca, at ramme 25 :)?
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » man 18 aug 2014 22:31

Sheikah skrev:Hvor lang tid tog det dig, ca, at ramme 25 :)?


Kan ikke rigtig give dig nogen konkret tid, er bare zonet ud fuldstændig imens jeg har set Top Gear. Tror det tog mig en 3-4 timer?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf gizmo1004 » man 18 aug 2014 22:43

TheisDanishPride skrev:
Cena skrev:
Krede1972 skrev:Jeg kan også sagtens leve med ikke at få et nyt spil lige på dagen for release. Jeg kigger også selv mere på prisen end chancen for at få spillet på releasedate. Der er bare nogen som slet ikke kan være i deres egen krop hvis ikke de får det i samme sekund det har release.
Men mon ikke du har det på onsdag eller allersenest fredag hvis de er faldet helt af hesten hos Coolshop? :mrgreen:


Jeg går også en del op i prisen, så derfor køber jeg på US Store til 59.99$ som ca. er 335 DKR. Udover prisen er det også rart at have spillene digitalt så jeg ikke skal skifte skive hele tiden :) Jeg kan dog godt se at 500 GB hurtigt får ben at gå på :)


Du kan skifte til en 2TB for ca. 750 kroner, det gjorde jeg. ;)


Vil du ikke linke til den harddisk? :D
gizmo1004
Niveau 1
 
Indlæg: 84
By: næstved


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf TheisDanishPride » man 18 aug 2014 23:45

Billede: Sony KDL50W805BBN
Lyd: Audio Pro T14 & Sennheiser Momentum 2.0
Konsoller: PS4 Pro (500GB SSD) & Xbox One S (2TB HDD)
TheisDanishPride
Niveau 3
 
Indlæg: 253
By: Roskilde


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » man 18 aug 2014 23:47

Act 4, level 32.

Må det også snart være nok for idag.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf frimann80 » man 18 aug 2014 23:59

Godt klarer :) hvad er egentligt max level?
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf MJJ » tirs 19 aug 2014 00:15

Sethos kører du på NORMAL fordi jeg er ACT 4 og lvl 55 i min første playthrough men spiller også på hard i første gennemgang, men da jeg nåede lvl 30 efter act 3 skiftede jeg til Expert fordi mine våben var gode nok. Giver meget mere XP og bedre våben for den sags skyld
MJJ
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Sethos » tirs 19 aug 2014 00:20

Ja, er lige skiftet til hard. Handlede ikke så meget om level, skal bare se spillet. Kan man jo altid få en masse XP efterfølgende gennem co-op og de højere sværhedsgrader.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf MJJ » tirs 19 aug 2014 00:41

Jojo men stadig du vl stadig have en kæmpe fordel ved at være high lvl i første gennemspilning så du får en masse high lvl våben til dine andre karaktere så når du starter adventure mode som åbnes efter første gennemspilning kan blive nemmere
MJJ
Niveau 0
 
Indlæg: 25


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster