Forum

Driveclub & NP-34993-8 fejl

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Driveclub & NP-34993-8 fejl

Indlægaf palawan » fre 31 okt 2014 11:06

Er der nogle der har en løsning på dette problem ?
Efter installationen af Driveclub har jeg fået følgende statiske fejl på min PS4, når jeg forsøger at lave en restore af licenser: NP-34993-8.
Jeg har spurgt Sony Support af flere omgange, men de udmærker sig ved, at være gået i totalt flyverskjul.
Jeg kan se, at andre har problemet, men jeg kan ikke finde et fiks: http://community.eu.playstation.com/t5/ ... 549/page/2
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Driveclub & NP-34993-8 fejl

Indlægaf palawan » fre 07 nov 2014 23:34

Jeg har skrevet til Sony flere gange for at få hjælp med ovenstående. De har brilleret ved deres totale og komplette mangel på svar.
Jeg har så i dag ringet til supporten. Efter at have hængt i 20 minutters tid kom jeg igennem og forklarede problemstillingen.
De vidste de ikke lige, hvad man skulle gøre ved, men ville sende en e-mail. Det har de så gjort, hvor de vil have mig i safe mode og gøre følgende:

"Herunder skal du først gendanne filsystemet, dette kan være nødvendigt to gange. Hvis du fortsat ikke kan gendanne licens efter det, skal du gå tilbage i safe mode og gendanne databasen."

Dette er gjort og det løser IKKE problemet, kan jeg så informere om !

Herfra skriver supporten:

"Hvis ovenstående mod forventning ikke løser problemmet, anbefaler de at du gendanner konsollen, ligeledes i safe mode. Når du gendanner konsollen, vil det blive som en fabriksny konsol og du anbefales derfor at tage en back up inden."

Det er jeg i sagens natur jo ikke så meget for, da det kommer til at koste "negative" timer på den anden side.

Jeg tjekker derfor et link, som jeg også har sendt til supporten, men som de ikke har læst:

http://community.eu.playstation.com/t5/ ... p/22479549

Her er så kommet mere input til fra andre brugere sidenhen. Her fremgår det tydeligt at en gendannelse intet løser og problemet vil bestå uagtet.

Så udover at have brugt urealistisk lang tid på overhovedet, at få supporten i tale og til overhovedet at forholde sig til mit problem, så er alt hvad de er kommet op med indtil nu skønt spildte kræfter - Og potentielt kunne det have været endnu værre, såfremt jeg havde geninitialiseret min maskine fra scratch, som de beder mig om.

Er der nogle Driveclub købere, der evt. også har problemet og måtte have et fiks ? Alt tages imod med kyshånd !

Jeg er simpelthen så undrende over Sony Support. Jeg kommer jo i sagens natur ikke til at købe flere digitale titler, før der er styr på, at jeg kan restore mine licenser - og da Sony virker pænt ligeglade, så giver det jo bare mere spiltid til Microsoft og min Xbox One og så "tvinger" Sony mig jo til at købe spillene her istedet, selvom jeg egentligt gerne ville spille på min PS4. Jeg fatter ikke Sony´s tilgang til deres kunder :(
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron