Forum

Laaaangsom download speed

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Krede1972 » tors 26 mar 2015 20:43

Do not underestimate one billion people ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Flexx » fre 27 mar 2015 17:29

Egeberg skrev:Har I tilfældigvis yousee som udbyder? Der havde jeg store problemer indtil jeg tildelte min PS4 en fast intern IP og åbnede de porte, som Sony anbefaler. Gik fra NAT type 3 til 2 og så var der mere knald på.

kan du evt guide mig i det der ? jeg vil gerne prøve ?

det er helt utroligt så meget forskel der er på PS og Xbox når det kommer til download hastighed, min gamle xbox 360 downloaded på fuld speed :/
Billede
Flexx
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: KBH SV


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Joko » lør 28 mar 2015 16:02

Syntes også min PS4 downloader meget langsomt, men det hjælper gevaldigt når jeg sætter den i rest mode, så downloader den meget hurtigere.. Det er selvfølgelig træls hvis man gerne vil bruge den imens :)
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf BizzyVaping » lør 28 mar 2015 16:19

Da jeg hentede den nye firmware update på ca 250mb tog det 5 sekunder i alt at hente. Havde jeg skulle hente noget i tilsvarende størrelse fra psstore så havde det nok nærmere taget 10-15 minutter
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Cena » tors 23 apr 2015 20:51

Hold kæft hvor får jeg bare lange klodser af DL speed på PSN. Selvom jeg kører kablet på 100/100 hvor jeg trækker 12 MB i sekundet på PC, tager det mig 70 min at hente 1,7GB fra PSN...Ufatteligt! Og jeg har prøvet at skifte DNS, MTU, slå katten med stegepande og hvad der ellers er af gode råd på nettet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf dualhandel » tors 23 apr 2015 20:58

Cena skrev:Hold kæft hvor får jeg bare lange klodser af DL speed på PSN. Selvom jeg kører kablet på 100/100 hvor jeg trækker 12 MB i sekundet på PC, tager det mig 70 min at hente 1,7GB fra PSN...Ufatteligt! Og jeg har prøvet at skifte DNS, MTU, slå katten med stegepande og hvad der ellers er af gode råd på nettet.


Er du dum? fejlen er at finde i at du slår katten med en stegepande, hvis du vil opnå resultater skal du først koge ris, husk at vende gryde håndtaget mod vest, derefter skal du hælde vandet fra risene, servere dem på en rismåtte for din kat, og først da må du slå katten med gryden.
Og det mere seriøse, så forstår jeg heller ikke helt deres download speed... den tricker nemlig også mig, og varierer virkelig meget engang imellem, men jeg plejer at sætte den til at downloade om natten, på den måde undgår man ventetiden og er klar til dagen efter :)
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Cena » tors 23 apr 2015 21:01

dualhandel skrev:
Cena skrev:Hold kæft hvor får jeg bare lange klodser af DL speed på PSN. Selvom jeg kører kablet på 100/100 hvor jeg trækker 12 MB i sekundet på PC, tager det mig 70 min at hente 1,7GB fra PSN...Ufatteligt! Og jeg har prøvet at skifte DNS, MTU, slå katten med stegepande og hvad der ellers er af gode råd på nettet.


Er du dum? fejlen er at finde i at du slår katten med en stegepande, hvis du vil opnå resultater skal du først koge ris, husk at vende gryde håndtaget mod vest, derefter skal du hælde vandet fra risene, servere dem på en rismåtte for din kat, og først da må du slå katten med gryden.
Og det mere seriøse, så forstår jeg heller ikke helt deres download speed... den tricker nemlig også mig, og varierer virkelig meget engang imellem, men jeg plejer at sætte den til at downloade om natten, på den måde undgår man ventetiden og er klar til dagen efter :)


For helveg. Så var det kun en kvart guide jeg fandt :(

Ja det varierer meget. Ind i mellem tager den nogle jumps hvor jeg henter med 3-4 MB pr. sekund, for så at falde i søvn igen. Men det er egentlig heller ikke fordi jeg skal spille nu - Det er bare irriterende at se på det går så langsomt :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Slimjay DK » tors 23 apr 2015 22:08

Hvis nogle af jer køre trådløst og har et trådløst headset som f.eks. Turtle Beach PX5, så prøv at sluk for det .. Det sender trådløst på samme frekvens nemlig 2.4Ghz, det giver noget være bøvl :)

Men ja, jeg henter ikke med 100mbit fra PSN men nok nærmere et gennemsnit på 18mbit og det er så trådløst, har ikke prøvet kablet ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Sethos » tors 23 apr 2015 22:11

Ligegyldigt om det er kablet eller ej, PSN er langsomt ad helvedes til.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf Cena » tors 23 apr 2015 22:58

Slimjay DK skrev:Hvis nogle af jer køre trådløst og har et trådløst headset som f.eks. Turtle Beach PX5, så prøv at sluk for det .. Det sender trådløst på samme frekvens nemlig 2.4Ghz, det giver noget være bøvl :)

Men ja, jeg henter ikke med 100mbit fra PSN men nok nærmere et gennemsnit på 18mbit og det er så trådløst, har ikke prøvet kablet ....


Det problem havde jeg med mit gamle setup. Der gik læææænge før jeg fandt ud af det var problemet!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Laaaangsom download speed

Indlægaf BizzyVaping » fre 24 apr 2015 08:36

Sethos skrev:Ligegyldigt om det er kablet eller ej, PSN er langsomt ad helvedes til.


Ja det lader ikke til at gøre nogen forskel at kører over kabel.

Det undre mig dog lidt at firmware updates ikke lader til at lide under samme dræbende langsomme download speed. Når jeg henter en firmware update så lader det til at jeg får tæt på min fulde hastighed. (jeg når nærmest ikke at se dem begynde før de er hentet)

Det er KUN inde på selve PSstoren at det hele går utroligt langsomt
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 6 gæster