Forum

Headset til omkring 6-800 kr.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Cena » ons 25 mar 2015 21:44

Hey boys.

Jeg har besluttet at jeg skal have headset til min PS4 igen, da TV lyd er for kedelig, og mit 5.1 sæt ikke giver en intens nok lyd uden jeg er ved at vælte væggen herhjemme. Jeg har tidligere haft X41 og været super glad for det, men denne gang gider jeg ikke købe et headset til over 1000 kr.

Jeg syntes umiddelbart min smertegrænse ligger et sted omkring 6-800 kr. i forhold til hvad jeg vil ofre. Headsettet skal selvfølgelig gerne kunne bruge chat funktionen også. Jeg har godt fulgt lidt med i diverse tråde der har været omkring det, men har sku svært ved at vurdere hvad jeg skal købe.

Jeg havde selv overvejet Sony PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0 da det er billigt, kører på BT, har integreret mic og er Sony's eget. Jeg ser dog aldrig nogen foreslå dette headset? Er det et lorte headset i forhold til hvad man ellers kan få til 599?

Hvad mener i er det bedste bud til omkring den pris? Det er IKKE et krav at det skal være trådløst :)

På forhånd tak
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Erroneus » ons 25 mar 2015 21:51

Lige til info om PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0, så kører det ikke på BT, men der følger en USB dongle med som sender lyden.

Jeg har det og syntes det er glimrende, specielt til prisen. Jeg har ikke de store ting at udsætte på det, dog skulle mikrofonen i den vist ikke være af den bedste kvalitet, men det har jeg ikke rigtigt nogle erfaringer med.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Krede1972 » ons 25 mar 2015 22:04

Af de 3 headsets Sony selv har lavet til PlayStation så er det efter min mening det bedste. Jeg har alle tre.
Jeg har da gerne anbefalet det i flere andre tråde når snakken har drejet sig om headsets... Så kom ikke her og sig...

Jeg synes det er glimragende. Det sidder godt på mit hoved og lyden er også fin i mine ører.
Senest rettet af Krede1972 ons 25 mar 2015 22:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Cena » ons 25 mar 2015 22:05

Erroneus skrev:Lige til info om PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0, så kører det ikke på BT, men der følger en USB dongle med som sender lyden.

Jeg har det og syntes det er glimrende, specielt til prisen. Jeg har ikke de store ting at udsætte på det, dog skulle mikrofonen i den vist ikke være af den bedste kvalitet, men det har jeg ikke rigtigt nogle erfaringer med.


Oh så er der noget jeg har misforstået, men tak for heads up. Hvor længe holder det ca. på en opladning?

Er det behageligt at sidde med i længere tid? Altså lukker kopperne helt til så der bliver varmt inde omkring øret, eller hvordan komforten på dem?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Cena » ons 25 mar 2015 22:07

Krede1972 skrev:Af de 3 headsets Sony selv har lavet til PlayStation så er det efter min mening det bedste. Jeg har alle tre.
Jeg har da gerne anbefalet det i flere andre tråde når snakken har drejet sig om headsets... Så kom ikke her og sig...

Jeg synes det er glimragende. Det sidder godt på mit hoved og lyden er også fin i mine øre.


Fedt nok. Syntes bare altid snakken falder på TB og Astro når der snakkes headset. Men det er sku godt at høre i er tilfredse med det. Så ender det sku nok med det bliver det, medmindre der kommer nogle bedre bud :) Jeg kan faktisk også godt lide designet på det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Krede1972 » ons 25 mar 2015 22:10

Jeg vil tro det holder måske 7-8 timer på en opladning, men ellers kan det jo altså også sluttes direkte til controlleren hvis vi taler om PS4 - og så tages strømmen fra controlleren i stedet for.

Jeg har som sådan ikke lagt mærke til hvor lang tid det holder før det skal lades op, men det er i hvert fald i omegnen af 6-8 timer.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Cena » ons 25 mar 2015 22:13

Krede1972 skrev:Jeg vil tro det holder måske 7-8 timer på en opladning, men ellers kan det jo altså også sluttes direkte til controlleren hvis vi taler om PS4 - og så tages strømmen fra controlleren i stedet for.

Jeg har som sådan ikke lagt mærke til hvor lang tid det holder før det skal lades op, men det er i hvert fald i omegnen af 6-8 timer.


Super. Det var også noget i den stil jeg håbede på. Men fedt nok at det kan lades direkte fra controller hvis det skulle blive nødvendigt. Det er bare pisse irriterende hvis man SKAL huske at sætte til opladning hver gang man har spillet, men når det kan holde de der 6-8 timer så er det helt fint, og det jeg var vant til med mit TB :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Jb » ons 25 mar 2015 22:15

Hvis du vil have kablet vil jeg foreslå Kingston Hyper x cloud headset.. Eller en headphone uden mic og så evt tilkøbe en modmic. Sidst nævnte er nok kun at foretrække hvis det også skal bruges til film og musik eller hvis du er en lille smule audiofil :-) jeg er skadet.. Hehe
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Proxzyn » ons 25 mar 2015 23:13

Hvor har du fundet Wireless 2.0 til 600kr? Så vidt jeg ved koster det 700-900. Hvis du har set det til 600 så må du MEGET gerne dele :D
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Krede1972 » ons 25 mar 2015 23:24

CDON.com
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Proxzyn » tors 26 mar 2015 01:36

Krede1972 skrev:CDON.com

Sweet! Takker. Kunne være man endelig skulle få det købt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Cena » tors 26 mar 2015 07:03

Proxzyn skrev:
Krede1972 skrev:CDON.com

Sweet! Takker. Kunne være man endelig skulle få det købt.


Jeg tror sku også jeg smider en bestilling på det i aften :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Egeberg » tors 26 mar 2015 10:25

+1 for Sony headsettet. Har det selv og er rigtig glad for det.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Slimjay DK » tors 26 mar 2015 10:54

Det er mig en gåde at der er Dongle til de Officielle PS headsets ... hvad fanden sker der for det ..
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Headset til omkring 6-800 kr.

Indlægaf Jb » tors 26 mar 2015 11:57

Slimjay DK skrev:Det er mig en gåde at der er Dongle til de Officielle PS headsets ... hvad fanden sker der for det ..


Mig bekendt er det fordi du ikke kan levere Virtual Surround via Bluetooth - så der sidder en processor/forstærker i donglen der håndtere emuleringen af Surround.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster