Forum

Signal problemer eller?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Signal problemer eller?

Indlægaf veena » tors 26 mar 2015 21:21

Dav, nå men min bror ser ud til at have nogle problemer med vores internet. Vi kører 60/60 fiber og har trådløs, hvilket mine forældre og bror ofter bruger når de skal se film via Netflix og Viaplay. Mine forældre ejer en PS3 samt min bror og umiddelbart ville jeg sige at problemet er at de streamer via det trådløse. Den ene PS3 står inde i stuen hvor routeren også befinder sig og der har aldrig rigtig været problemer der, men 2 rum væk befinder min bror sig. Han siger at signalet er dårligt. Han streamer ofte via sin PS3 og sin iPad.

Det underlige er bare at jeg ingen problemer har. Der kun en tynd væg som skiller os. Jeg kan fint streamer på det trådløse via min mobil og se film fra Netflixe's US version uden problemer eller dårligt billed.

Min brors PS3 er godt nok 1. gen og gammel, måske lidt mishandlet. :lol:

Kan det være routeren eller måske bare at han køre med Viaplay eller hvad? :?
veena
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Vejle


Re: Signal problemer eller?

Indlægaf Cena » tors 26 mar 2015 21:24

Hej og velkommen til :)

Hvis du går ind i netværksindstillingerne på PS3, så mener jeg at huske at du kan se en % for hvor stærkt nettet er på den trådløst. Hvad står den på? Både på den i stuen og på værelset.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Signal problemer eller?

Indlægaf Slimjay DK » tors 26 mar 2015 21:33

Er vi ude i at han har et trådløst headset til sin PS3 som f.eks. et Turtle Beach ? hvis ja, så prøv at sluk det og test igen ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster