Forum

Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Ronni » ons 05 aug 2015 07:19

Hej - Jeg har anskaffet mig en PS3 som så åbentbart har flash hukommelse, jeg har grundet børn og arbejde ikke fulgt så meget nmed de senere år - så tænkte ikke videre over det, tænkte det var den sidste nye model af en ps3 så det var nok godt nok..... men købte gta 5 og ville installere det, det tog mega lang tid opdaterringer osv, endelig var den færdig - spillet bliver startet op og jeg skal vælge sprog, det gøres ... her efter kommer der en meddelelse om at der mangler 1,3 gb. for at kunne afvikle spillet - jeg formatere, og sletter alt der kan slettes, installere igen ..... sammme besked, mangler 1,3 gb. for at kunne afvikle spillet. Det virker på mig fuldstændig ulogisk at man ikke kan spille gta 5 på en ps3 vel og mærke den nyeste model af en ps3. Der er godt nok kun 12 gb. hukommelse på, hvilket jeg også finder latterligt lidt at smide i en ps3... men der må da være en måde hvorpå jeg kan få det installeret - nogen der kan hjælpe mig lidt på vej ?

\Ronni.
Ronni
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Silkeborg


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf klatzen » ons 05 aug 2015 07:31

Hej Ronni,

Desværre kræver de fleste store spil i dag masser af plads. The Witcher 3 kræver feks. omkring 30 - 50GB på en PS4 i hvert fald. Det eneste du som sådan kan gøre er at opgradere din PS3 med en større hdd :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Ronni » ons 05 aug 2015 09:55

Hvordan gør man det - er det lige til, eller er det sådan noget "hacker" noget en almindeli dødelig ikke kan finde ud af ?

\Ronni
Ronni
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Silkeborg


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Krede1972 » ons 05 aug 2015 10:42

Det er nemt.
Det kan alle finde ud af.

Det vigtigste er at købe en HDD som er den rigtige størrelse så den kan være i PS3'eren :mrgreen:

https://support.us.playstation.com/ci/f ... manual.pdf

Der findes også masser af youtube-guides hvis man har behov for det. Det er bare at google.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf klatzen » ons 05 aug 2015 10:51

Ronni skrev:Hvordan gør man det - er det lige til, eller er det sådan noget "hacker" noget en almindeli dødelig ikke kan finde ud af ?

\Ronni


Som Krede også linker til, er det bare at købe en i den rigtige størrelse og så ellers montere den i skuffen der skal ind i siden af ps3'en og voila!
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Ronni » ons 05 aug 2015 11:13

Super ! - Er der en af jer der kan anbefale en www. side hvor jeg kan købe en ny hdd og guide mig lidt i retningen af hvad jeg skal kigge efter - og selvfølgelig noget som er så billigt som overhovedet muligt ;-)

\Ronni
Ronni
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Silkeborg


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf klatzen » ons 05 aug 2015 11:25

Størrelsen skal bare være en 2.5". Om det skal være SSD SSHD eller bare HDD er helt op til dig og dit budget. Jeg går ikke ud fra du har så meget forstand på det, ej heller de vilde krav da forskellen på ovenståendes load tider kan måles på sekunder. Gå derfor efter en almindelig 2.5 HDD i omkring 320GB / 500GB så burde du være godt dækket ind :)
Senest rettet af klatzen ons 05 aug 2015 11:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Jb » ons 05 aug 2015 11:25

Hvis ikke du har behov for at installere 100 spil så ligger denne til en fin pris.

http://www.edbpriser.dk/harddisk/seagat ... 38735.aspx
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Ronni » ons 05 aug 2015 13:03

Mange, mange tak for hjælpen :-) så en ganske almindelig HD til en bærbar ville kunne bruges, som jeg forstår det ?

\Ronni
Ronni
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Silkeborg


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Jb » ons 05 aug 2015 13:09

Ja. Så længe den ikke er højere end 9,5 mm [WHITE SMILING FACE]
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Ronni » ons 05 aug 2015 13:25

Super, tak :-)

\Ronni
Ronni
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Silkeborg


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf klatzen » ons 05 aug 2015 13:25

Ronni skrev:Mange, mange tak for hjælpen :-) så en ganske almindelig HD til en bærbar ville kunne bruges, som jeg forstår det ?

\Ronni


Præcis
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Abildtrup » ons 05 aug 2015 15:25

Du skal vist også lige have en hdd skuffe til den PS3.
Den følger vist ikke med til maskinen. Men den fåes alle steder, hvor de sælger maskiner.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Jb » ons 05 aug 2015 15:29

Abildtrup skrev:Du skal vist også lige have en hdd skuffe til den PS3.
Den følger vist ikke med til maskinen. Men den fåes alle steder, hvor de sælger maskiner.


Ja, det havde jeg glemt at nævne.

http://www.gamebits.dk/shop/sony-playst ... 4691p.html

alternativt kan man som jeg selv har gjort bruge et stykke pap man folder :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Installation af GTA 5 på ps3 med Flash hukommelse

Indlægaf Odyzeus » tors 06 aug 2015 15:12

Det er ret nemt at bruge et gammelt kreditkort eller noget pap til harddisken :D
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron