NO DATABASE CONNECTION COULD BE ESTABLISHED
Failed to connect to database. Vis emne - Headset til PS4! Hjælp - PSlife.dk forum
Forum

Headset til PS4! Hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Headset til PS4! Hjælp

Indlægaf Hektodar » tirs 25 aug 2015 21:45

Hey PSL people! :D
Jeg har liget fået købt mig en PS4 og min bedre halvdel er allerede ved at være semi træt af at høre på de uendelige horder af demoner/zombies som bliver/skal slåes ihjel! :D
Søger derfor et helt fantastisk headset til min PS4.

har nogle krav som skal opfyldes, og syntes selv jeg har ledt længe på nettet men kan ikke rigtig finde nogle hvor jeg tænker at det er lige præcis dem jeg skal ha! :(

Krav : dolby 5.1 eller 7.1 - komfortable - gerne noise cancellation - må meget gerne ha et flot/smart design. og self SKAL virke perfekt med PS4, wireless eller ledning er ikke super vigtigt for mig.

- Tusinde tak for al hjælp der måtte komme! :)
Hektodar
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Høje taastrup


Re: Headset til PS4! Hjælp

Indlægaf TU I Raven » tirs 25 aug 2015 21:48

Hvor stor et budget er du villig til at bruge??

Men astro a40 eller a50 er super headsets.
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Headset til PS4! Hjælp

Indlægaf Hektodar » tirs 25 aug 2015 22:27

tænker mellem 600-1200 ville være optimalt :)

har kigget lidt på Afterglow Wireless Headset Prismatic, men har svært ved at finde nogle som sælger dem og endnu sværre ved at finde en pris samt et ordenligt review
Hektodar
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Høje taastrup


Re: Headset til PS4! Hjælp

Indlægaf TU I Raven » ons 26 aug 2015 07:21

I det pris leje vil jeg kigge på et headset fra turtle beach px4
TU I Raven
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Headset til PS4! Hjælp

Indlægaf Cena » ons 26 aug 2015 08:45

https://www.coolshop.dk/produkt/ps4-off ... -20/BF97EG

Jeg har ovenstående og er rigtig glad for det, og i forhold til prisen syntes jeg det er et rigtig godt headset. Man også smide donglen i en PC og bruge det der. Og så syntes jeg designet er ret fedt.

Jeg har tidligere haft et Turtle Beach X41 som jeg gav omkring 1400 for. Selvfølgelig var det bedre. Men i forhold til det behov jeg har nu hvor jeg bare hygger gamer syntes jeg Sony Headsettet fint dækker mit behov.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster