Forum

Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf JFlindt » tors 11 feb 2016 14:23

Vreki skrev:Jeg kan forresten se at spillet er et halvt år gammelt, er det stadigvæk problematisk efter at det er blevet patchet?


Jeg spurgte en kammerat lige før jul om han kunne anbefale det og han frarådede det kraftigt. Det skulle være en hån mod spillerne men også mod de tidligere spil i serien.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf mowdy » tors 11 feb 2016 14:24

Ja det er stadig det samme, han købte spillet for en uge siden, da han kom hjem satte han det i, opdaterede det, og det er ikke så lidt bugs og glitches der er
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf mowdy » fre 12 feb 2016 14:19

Jamen guys, der lod sig gøre. De gav pengene retur. Jeg viste nogle billeder af bugs osv og glitches og fortalte ham hvad der skete osv. Fortalte ham også at der stod inde på activisions side at hvis man oplevede problemer skulle man tage fat i sin butik hvor man havde købt det. Så de sender nok spillet retur til dem. Han sagde også mellem liniernerne at han godt kunne forstå han vil have pengene retur.. Så en succes historie med et skidt produkt. De fik en grøn smiley da vi gik ud :)

Så han har købt Assasins creed syndicate i stedet, håber han bliver glad for det knægten...

Go weekend til jer alle, her blev den lidt bedre :P
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf Vreki » fre 12 feb 2016 14:36

God service, men:
Du er godt klar over at junior på 8 lige har købt et spil der er rated 18?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf mowdy » fre 12 feb 2016 14:41

Ja, det ved jeg godt, går ikke så meget op i det, men så længe knægten ikke ændrer karakter så er det okay. Han hygger sig også med gyserfilm og gta indimellem. .
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf ikkNico » fre 12 feb 2016 14:58

mowdy skrev:Ja, det ved jeg godt, går ikke så meget op i det, men så længe knægten ikke ændrer karakter så er det okay. Han hygger sig også med gyserfilm og gta indimellem. .

Og den karakter ændring vil du først se om 5-10 år. Det er selvfølgelig kun hvis den er udadvendt.

Jeg skal ikke fortælle nogen hvordan de skal opdrage deres børn, men mine børn på 9 og 11 får ikke lov, at løbe rundt i et spil, hvor man kan tæve prostituerede ihjel med en meter lang dildo.
Jeg har desværre set alt for mange resultater af tidligt skadede børn, der fik bla. fik lov at se gyserfilm fra de var små, o g det rammer langt flere end man tror, og resultatet er altid langt værre end man tror, og desværre ikke begrænset til en "karakterændring". Selvom ratings i nogle tilfælde er for stringente, så er de lavet af en grund.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf mowdy » fre 12 feb 2016 15:31

Skal vi så ikke holde os til tråden emne og så hvis du har behov for yderligere opråb om børneopdragelse så kan du starte din egen tråd..
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf JFlindt » fre 12 feb 2016 15:41

mowdy skrev:Jamen guys, der lod sig gøre. De gav pengene retur. Jeg viste nogle billeder af bugs osv og glitches og fortalte ham hvad der skete osv. Fortalte ham også at der stod inde på activisions side at hvis man oplevede problemer skulle man tage fat i sin butik hvor man havde købt det. Så de sender nok spillet retur til dem. Han sagde også mellem liniernerne at han godt kunne forstå han vil have pengene retur.. Så en succes historie med et skidt produkt. De fik en grøn smiley da vi gik ud :)

Så han har købt Assasins creed syndicate i stedet, håber han bliver glad for det knægten...

Go weekend til jer alle, her blev den lidt bedre :P


Lækkert...dejligt når sådanne øv-oplevelser flasker sig :)

Og da jeg ikke har nogen børn (endnu) så blander jeg mig uden om debatten om aldersmærkning osv - har ikke selv taget stilling og det gør jeg nok først den dag jeg selv er blevet far.
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf ikkNico » fre 12 feb 2016 15:48

mowdy skrev:Skal vi så ikke holde os til tråden emne og så hvis du har behov for yderligere opråb om børneopdragelse så kan du starte din egen tråd..

Tjaeh, nu troede jeg sådan set at emnet var uddebateret, idet sønnike jo har fået sine penge retur, og tillykke med det. Mig bekendt hører det til sjældenhederne på baggrund af et ødelagt spil.
At tråden så efterfølgende tager en drejning over i ratings skal jeg vil ikke klandres for? Dette er jo et debatforum, og jeg poster bare min mening, uden i øvrigt at opfordre til noget som helst.

Opråb
erklæring der udtrykker en opfordring til offentligheden eller en gruppe mennesker


Kilde: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=opr%C3%A5b
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf Erroneus » fre 12 feb 2016 16:46

Fedt det lykkedes, god behandling af Elgiganten, men det hjalp nok også at Activision har indrømmet den er gal :)

Syndicate er et rigtigt godt Assasins's Creed spil, som er blevet lidt overset, pga. de mange problemer med Unity, men Syndicate kører fint. Syndicate kan sagtens spilles af en knægt på 8 år, det er ikke GTA eller Saints Row serien, men det er så bare min mening :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf klatzen » fre 12 feb 2016 17:44

Super serivce af elgiganten må man sige, for i princippet har du ikke krav på noget. Men lækkert de hjalp jer! :-) .
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf Vreki » fre 12 feb 2016 19:28

klatzen skrev:Super serivce af elgiganten må man sige, for i princippet har du ikke krav på noget. Men lækkert de hjalp jer! :-) .

Der er jeg uenig. De har solgt defekt software, det har man reklamationsret på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf klatzen » fre 12 feb 2016 21:26

Vreki skrev:
klatzen skrev:Super serivce af elgiganten må man sige, for i princippet har du ikke krav på noget. Men lækkert de hjalp jer! :-) .

Der er jeg uenig. De har solgt defekt software, det har man reklamationsret på.


Der tager du fejl. Softwaren er ikke defekt, da den fint fungerede i hans søns playstation. At spillet så ikke er udviklet færdigt er ikke noget du kan reklamere over i juridisk forstand. Men lad det nu ligge, historien endte godt og alle er vidst overbeviste om at de ikke skal bruge penge på TH5:)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf Vreki » fre 12 feb 2016 22:38

klatzen skrev:Der tager du fejl. Softwaren er ikke defekt, da den fint fungerede i hans søns playstation. At spillet så ikke er udviklet færdigt er ikke noget du kan reklamere over i juridisk forstand. Men lad det nu ligge, historien endte godt og alle er vidst overbeviste om at de ikke skal bruge penge på TH5:)


Nej du, den får ikke lov at ligge. Hvis folk var mere tilbøjelig til at returnere den slags, så ville udgiverne måske tænke sig lidt mere om næste gang.

Spillet fungerede ikke fint. Det crasher, missoner kan ikke gennemføres osv., selv et halvt år efter release.
Det kan ikke anvendes til det formål det er solgt til. Det er defekt.

Som det ses i den Tænk artikel jeg linkede til så er der også reklamationsret over software.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Levere et PlayStation 4 spil retur pga fejl ??

Indlægaf mowdy » fre 12 feb 2016 22:47

Vreki skrev:
klatzen skrev:Der tager du fejl. Softwaren er ikke defekt, da den fint fungerede i hans søns playstation. At spillet så ikke er udviklet færdigt er ikke noget du kan reklamere over i juridisk forstand. Men lad det nu ligge, historien endte godt og alle er vidst overbeviste om at de ikke skal bruge penge på TH5:)


Nej du, den får ikke lov at ligge. Hvis folk var mere tilbøjelig til at returnere den slags, så ville udgiverne måske tænke sig lidt mere om næste gang.

Spillet fungerede ikke fint. Det crasher, missoner kan ikke gennemføres osv., selv et halvt år efter release.
Det kan ikke anvendes til det formål det er solgt til. Det er defekt.

Som det ses i den Tænk artikel jeg linkede til så er der også reklamationsret over software.

Og den benyttede jeg mig af idag.
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster