Erroneus skrev:Straffen for at dø i et online multiplayer spil er ikke helt så stor som i et Rouge spil, hvor man starter helt forfra og mister måske 15-20 minutters spil.
Nu tænker jeg ikke på straffen for at dø, men en online generelt. Der starter du også helt forfra efter endt spil. Uanset om du vinder eller taber.
Uanset om jeg har vundet eller tabt forrige spil, så gælder næste kamp stadig om at køre 5 omgange på en bane og komme først i mål. Jeg starter stadig på 0 kills i mit skydespil, og skal til at skyde motherfuckers igen for at vinde på samme map som jeg har spillet 100 gange. Både jeg og min modstander starter stadig på fuldt liv i mit slåskampspil og jeg skal til at smadre en hel base igen i mit Moba, og den står 0-0, når jeg starter en ny basket/fodboldkamp.
I online spil der starter man også helt forfra i næste spil, og det er uanset om man vandt eller tabt. Ligesom i Binding of Isaac.
Krede1972 skrev:Det vil jo typisk være en ny oplevelse hver gang i et online multiplayerspil. Der sker sjældent det samme når man starter et nyt spil.
Der må jeg nok sige.... Arhhh.
Og som Koopi skriver har Binding of Isaac Random generated levels og 3-400 forskellige Items og Power Ups - og det er en af tingene, der er driver spillet.
Men i virkeligheden kan jeg sagtens følge dig. Især, når du skriver, at du ser frem til spil som the Witcher, og det er den slags singleplayer spil du kan lide. Rougelikes og the Witcher spiller jo på vidt forskellige ting.
Jeg er nødt til at tage på arbejde, så kan ikke lige skrive mere meget end det her.