Forum

Killzone 3 - nu med custom servers

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf Kruger » søn 10 apr 2011 23:30

eMrEaLTiNtAs skrev:
Teluc skrev:Fedt at i fik det til at rulle alligevel. Mega muggen over jeg ikke kunne joine jer. Jeg håber der bliver mulighed for et spil i løbet af ugen :)


Fik ikke spillet :/ Men kan vi ikke arrangere noget i Påskeferien (næste uge).. Har også en skole jeg skal passe, så den går ikke om Søndagen med mig :) Har arbejde osv. Så hvis vi kan arrangere noget Warzone i Stahl Arms, MAWLR Graveyard, Frozen Dam (osv) i ferien, så vil det være mega nice. Kan ikke lide at spille deathmatch i KZ, alt alt for mange CoD noobs der bruger: Marksman med STA52 = Overpowered :)
Derfor er jeg mest til Krigszone, det tager også længere tid, og dobbelt så mange point som Operations eller DM ;)


Ja, vi fik også spillet mest Warzone i Stahl Arms og vandt rimelig overlegent. Men det kunne også være fedt. hvis vi kunne samle en 10-12 stykker og spille nogle flere Operations i custom game mode. Det var lidt fesent at spille 3v3 :)

Men det vil helt klart være oplagt at gentage succesen snart og måske få nogle flere folk med!
Kruger
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf Blade dk » søn 17 apr 2011 18:07

stadig nogen der spiller det ?
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf Cyrak » søn 17 apr 2011 18:51

Jeg har lige fået erhvervet mig spillet, så jeg spiller det helt sikkert lang tid frem! :)
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf Blade dk » søn 17 apr 2011 19:06

har os lige været ude og hive det hjem , er du da gal hvor jeg stinker til online :D
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf fuzzbeans » tirs 19 apr 2011 08:31

Jeg er også frisk, og skal nok holde øje med tråden til nogle game aftener. Jeg er lidt blevet sat af i multiplayer for tiden, folk spiller i grupper og er generelt alt for hardcore til spillet for mig, det er skide ærgelig da jeg er ganske vild med spillet, og især dens MP del.
fuzzbeans
Niveau 2
 
Indlæg: 138
By: 7950 Erslev


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf Blade dk » tirs 19 apr 2011 09:51

har haft nogle gode oplevelser , de første par kampe lignede det en regulær voldtægt, endte med en score der hed 3-25 :D *noob* efterfølgene har den dog ændret sig noget og ligger med en K/D ratio på 1.30, har spillet stort set alle gamemodes, og må sige at opjectives er singsygt underholdene
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf WayneKerr » søn 15 maj 2011 23:55

Så er PSN endelig oppe igen. Skal vi få fyret op for lidt KZ3?

Jeg har kun lige nået at spille nogle få runder mp, så er helt sikkert klar på noget mere! :)
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf Rytteren » man 16 maj 2011 00:08

WayneKerr skrev:Så er PSN endelig oppe igen. Skal vi få fyret op for lidt KZ3?

Jeg har kun lige nået at spille nogle få runder mp, så er helt sikkert klar på noget mere! :)


nu endte man jo under dynen. men hvis du er frisk på noget bang bang imorgen, så add:rytteren
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Killzone 3 - nu med custom servers

Indlægaf WayneKerr » man 16 maj 2011 10:29

Rytteren skrev:
WayneKerr skrev:Så er PSN endelig oppe igen. Skal vi få fyret op for lidt KZ3?

Jeg har kun lige nået at spille nogle få runder mp, så er helt sikkert klar på noget mere! :)


nu endte man jo under dynen. men hvis du er frisk på noget bang bang imorgen, så add:rytteren


Det er jeg helt sikkert. Tilføjer dig når jeg er hjemme først på aftenen.

Andre der er klar?
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster