Forum

Black Ops i aften?

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Black Ops i aften?

Indlægaf Hyggen76 » man 11 apr 2011 14:15

Da jeg ellers skulle have været nede ved min kæreste nu og det er ændret til torsdag, kunne jeg da godt tænke mig at hoste noget Black Ops for dem som kunne have interesse i det :D

Det der kommer til at ske er, at jeg kl 2000 ( sikkert nok før ) smutter ind i min private lobby og så kan alle så ellers joine.

Da jeg altid tænker på andre end mig selv og altid tænker fair for alle, så havde jeg tænkt mig at vores spille aften kunne se sådan her ud :

Killstreaks : Deaktiveret
Perks : Deaktiveret
DLC baner : Hvis der er flere tal for det
Spil type : Snakker vi om


For dem uden headset vil jeg gøre mit for at alle kan nå at blive klar inden næste kamp går i gang, så derfor vil jeg vente 5 til 6 min inden jeg starter næste kamp. Så brude alle kunne må at lave klasser om eller andre ting.

Kode ordet for det hele er at man hygger sammen og har det sjovt. Dem som ikke har mig på venneliste er velkommen til at adde mig, så du kan være med i aften.


Ser meget frem til at spille med jer:D Personligt vil jeg lige se om ikke jeg kunne nå at blive lvl 21 så jeg kan bruge M60'eren og så skal der rykkes folk rundt.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Bateman » man 11 apr 2011 15:57

Kan du ikke tage dig en lur og så siger vi kl. 22.30? og lad os da ryge online!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Hyggen76 » man 11 apr 2011 16:24

Bateman skrev:Kan du ikke tage dig en lur og så siger vi kl. 22.30? og lad os da ryge online!


Det er for sendt, dels over for den som skal op dage efter og dels fordi efter kl 22 ( så vidt det er muligt ) kobler jeg af for mig selv, når jeg efter hele dagen har været online til spil og snak, så kan jeg godt li at have et par timer for mig selv.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf darkandel » man 11 apr 2011 16:46

klokken 20 er jo der de fleste ser fjernsyn..
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf BlackCloud_Z » man 11 apr 2011 17:00

Det lyder da godt, bedre end at spille selv ;D Har saadan set hele aftenen, saa lad os da spille noget BlOps ;]
Billede


Billede
BlackCloud_Z
Niveau 3
 
Indlæg: 227

Brugeravatar

Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Joerli » man 11 apr 2011 17:37

Har man ikke alle våben i "Private Match"? Eller vil du lave et party og så spille normalt online? :D
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Hyggen76 » man 11 apr 2011 18:01

Joerli skrev:Har man ikke alle våben i "Private Match"? Eller vil du lave et party og så spille normalt online? :D


Men har kun de våben man har online og dem man lvl'er sig til. Det bliver en private lobby, så ingen online.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Joerli » man 11 apr 2011 18:36

Okay, deltager ikke, elsker at spille sammen med venner og det er faktisk også det eneste jeg gør. Men vil heller spille om XP, sorry ;)
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Hyggen76 » man 11 apr 2011 19:58

Der kom kun, så jeg valgte at vi stoppede. Så Black Ops bliver ikke til noget i aften, bedre held næste gang :D
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Dummiz » man 11 apr 2011 20:58

Ikke fordi jeg er sikker hyggen men jeg tror at grunden til at folk hopper fra det er fordi du slet ikke er villig til at spille online. det er trods alt online det er sjovest. :) ja de andre høre hvad i siger men de forstår jo ikke et hak af det alligevel så dem muter du bare. og HVIS du skulle støde ind i en dansker ja så får du måske en ny ven der :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Hyggen76 » man 11 apr 2011 21:15

Dummiz skrev:Ikke fordi jeg er sikker hyggen men jeg tror at grunden til at folk hopper fra det er fordi du slet ikke er villig til at spille online. det er trods alt online det er sjovest. :) ja de andre høre hvad i siger men de forstår jo ikke et hak af det alligevel så dem muter du bare. og HVIS du skulle støde ind i en dansker ja så får du måske en ny ven der :)


Har du sikkert ret i, men er det jo ikke mere anderledes end man gør hver dag, nemlig spille online.

Har bare svært ved at forstå hvorfor det er så slemt at kunne sidde og hygge sig stille og roligt med end venner eller dem man finder via fx en emne som dette her. Det kan man jo ikke i public. Jeg forstår heller ikke hvorfor det er så vigtigt at skulle have XP når man spiller. For jeg vil da mene at en times tid eller to jo ingen skade vil gøre, sådan som jeg ser det.


For så kunne jeg lige så godt have skrevet; jeg spiller online kl 2000 join hvis du vil.

Det eneste der ville ske ved det er :

70% af tiden blive nakket af killstreaks og se killcams
10% af tiden vil blive brugt på at mute andre spillere
20% at tiden spille på de samme baner hele tiden.

Sådan er det jo når jeg spiller online. Det er jo derfor jeg kan li at sidde stille og roligt og snakke med folk og spille i en mere roligt tempo end i public.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Dummiz » man 11 apr 2011 21:35

Hyggen76 skrev:
Dummiz skrev:Ikke fordi jeg er sikker hyggen men jeg tror at grunden til at folk hopper fra det er fordi du slet ikke er villig til at spille online. det er trods alt online det er sjovest. :) ja de andre høre hvad i siger men de forstår jo ikke et hak af det alligevel så dem muter du bare. og HVIS du skulle støde ind i en dansker ja så får du måske en ny ven der :)


Har du sikkert ret i, men er det jo ikke mere anderledes end man gør hver dag, nemlig spille online.

Har bare svært ved at forstå hvorfor det er så slemt at kunne sidde og hygge sig stille og roligt med end venner eller dem man finder via fx en emne som dette her. Det kan man jo ikke i public. Jeg forstår heller ikke hvorfor det er så vigtigt at skulle have XP når man spiller. For jeg vil da mene at en times tid eller to jo ingen skade vil gøre, sådan som jeg ser det.


For så kunne jeg lige så godt have skrevet; jeg spiller online kl 2000 join hvis du vil.

Det eneste der ville ske ved det er :

70% af tiden blive nakket af killstreaks og se killcams
10% af tiden vil blive brugt på at mute andre spillere
20% at tiden spille på de samme baner hele tiden.

Sådan er det jo når jeg spiller online. Det er jo derfor jeg kan li at sidde stille og roligt og snakke med folk og spille i en mere roligt tempo end i public.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Dummiz » man 11 apr 2011 21:37

Hyggen76 skrev:
Dummiz skrev:Ikke fordi jeg er sikker hyggen men jeg tror at grunden til at folk hopper fra det er fordi du slet ikke er villig til at spille online. det er trods alt online det er sjovest. :) ja de andre høre hvad i siger men de forstår jo ikke et hak af det alligevel så dem muter du bare. og HVIS du skulle støde ind i en dansker ja så får du måske en ny ven der :)


Har du sikkert ret i, men er det jo ikke mere anderledes end man gør hver dag, nemlig spille online.

Har bare svært ved at forstå hvorfor det er så slemt at kunne sidde og hygge sig stille og roligt med end venner eller dem man finder via fx en emne som dette her. Det kan man jo ikke i public. Jeg forstår heller ikke hvorfor det er så vigtigt at skulle have XP når man spiller. For jeg vil da mene at en times tid eller to jo ingen skade vil gøre, sådan som jeg ser det.


For så kunne jeg lige så godt have skrevet; jeg spiller online kl 2000 join hvis du vil.

Det eneste der ville ske ved det er :

70% af tiden blive nakket af killstreaks og se killcams
10% af tiden vil blive brugt på at mute andre spillere
20% at tiden spille på de samme baner hele tiden.

Sådan er det jo når jeg spiller online. Det er jo derfor jeg kan li at sidde stille og roligt og snakke med folk og spille i en mere roligt tempo end i public.


Man spiller jo online for at få xp så man kan købe nye våben ect. og man bliver jo kun bedre ved at spille mod folk der er bedre end en selv. men jeg kan så heller ikke forstå det er så fordærdelig at spille online.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Black Ops i aften?

Indlægaf Hyggen76 » man 11 apr 2011 21:45

I kraft af mine ringe evner i at kunne være hurtig nok, jeg når som regel ikke at opfatte hvad der der sker når jeg spiller online. Derfor holder jeg af at slappe af med lidt private i forhold til det jeg ellers møder jeg når spiller online. Ikke at jeg har større chance for at vinde i private, men så kan man jo tage den lidt mere med ro.

Så jeg har ikke noget imod at spille online, men savner da en smule private en gang imellem.
Billede
Hyggen76
Niveau 4
 
Indlæg: 359



Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster