Forum

Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf ebckbh » ons 26 okt 2011 20:45

Swansea 1-0 man.u
Den anden kamp blev afbrudt da man.u fører 2-0 så selvom jeg står som 3-0 vinder er sejren hans.

Det vigtigste er, at swansea endnu engang viser klasse...eller...

Tak for kampene
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf heroes » ons 26 okt 2011 21:08

[quote="ebckbh"]Swansea 1-0 man.u
Den anden kamp blev afbrudt da man.u fører 2-0 så selvom jeg står som 3-0 vinder er sejren hans.

Det vigtigste er, at swansea endnu engang viser klasse...eller...

Tak for kampene[/quote

Sejren er din efter reglerne, taber den der mister forbindelsen.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf ebckbh » ons 26 okt 2011 21:37

ok...jamen i så fald...GO SWANSEA!!! 6 point på kontoen...på vej mod toppen...næsten...eller..
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Robin Hat » ons 26 okt 2011 21:56

Så kom Tottenham rigtigt på tavlen med to sejre over West Brom. 2-1 og 1-2.
Sejrsmålet i første kamp sat ind i det 90' min. Kamp to var Tottenham presset helt i bund det meste af kampen og nok en smule ufortjent at jeg løber med det hele. Jeg siger tak til Dafoe for afslutterkynisme:-) og tak til FREILER for kampene.
Robin Hat
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf FREILER » ons 26 okt 2011 21:58

West Brom mødte i aftenens sene kampe Tottenham. West Brom. var fulde af selvtillid efter at have læst at de lå midt i ligaen hvilket må siges at være godkendt med den trup. West Brom. lagde da også godt for start i første kamp på udebane hvilket resulterede i til tider lettere pragtspil og indtil 90 min. Så kampen ud til at ende uafgjort men dette var RobinHat76's mandskab ikke tilfredse med og de scorede til 2-1, øv.
Anden kamp var på West Brom.'s bastion af en hjemmebane og de styrede hele kampen fra start til slut men igen måtte de se sig selv som tabere med samme resultat som første kamp. Nederlag: 1-2.
Disse resultater taler slet ikke samme sprog som spillet på banen. Bestemt West Brom.'s kampe men som sagt så vinder man ikke kampe på at have statistikken i ryggen selvom det kunne være fantastisk. Endnu engang øv..
Takker for kampene RobinHat. Ikke fortjent med 2 sejre, især ikke anden kamp hvor du på statistikken kun havde 1 skud på mål men vinder 1-2 :-(
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Robin Hat » ons 26 okt 2011 22:09

FREILER skrev:West Brom mødte i aftenens sene kampe Tottenham. West Brom. var fulde af selvtillid efter at have læst at de lå midt i ligaen hvilket må siges at være godkendt med den trup. West Brom. lagde da også godt for start i første kamp på udebane hvilket resulterede i til tider lettere pragtspil og indtil 90 min. Så kampen ud til at ende uafgjort men dette var RobinHat76's mandskab ikke tilfredse med og de scorede til 2-1, øv.
Anden kamp var på West Brom.'s bastion af en hjemmebane og de styrede hele kampen fra start til slut men igen måtte de se sig selv som tabere med samme resultat som første kamp. Nederlag: 1-2.
Disse resultater taler slet ikke samme sprog som spillet på banen. Bestemt West Brom.'s kampe men som sagt så vinder man ikke kampe på at have statistikken i ryggen selvom det kunne være fantastisk. Endnu engang øv..
Takker for kampene RobinHat. Ikke fortjent med 2 sejre, især ikke anden kamp hvor du på statistikken kun havde 1 skud på mål men vinder 1-2 :-(


Ja selv tak igen.
Hvis du læser mit ( lidt kortere) kampreferat i min post over din kan du se at jeg giver dig ret i din analyse et langt stykke hen ad vejen. Men jeg takker for de 6 point og ønsker dig god vind i resten af dine kampe. :-)
Robin Hat
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf FREILER » ons 26 okt 2011 22:21

Haha ja tillykke med de 6 point og held og lykke din vej også :-)
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf ebckbh » ons 26 okt 2011 22:34

er det muligt at smide en stilling op herinde? har set på xboxlife at ham gutten har gjort det...så kunne man se om man ligger over eller under nedrykningsstregen :-)
Billede
ebckbh
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf heroes » tors 27 okt 2011 14:26

En der er klar på 2 kampe nu, så inviter mig :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf j.rath » tors 27 okt 2011 15:28

Everton - Blackburn 3-1
Blackburn - Everton 0-4

jensot havde godt nok stolpe ud idag.
Tak for kampene
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf heroes » tors 27 okt 2011 15:32

j.rath skrev:Everton - Blackburn 3-1
Blackburn - Everton 0-4

jensot havde godt nok stolpe ud idag.
Tak for kampene


Selv tak. Spiller ikke så godt for tiden, men det er ikke nemt med Blackburn, de har jo alle bly i røven :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf salboy » fre 28 okt 2011 14:29

så skulle du prøve Norwich :) de har bly i røven og spiller i gummistøvler.
salboy
Niveau 4
 
Indlæg: 472


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf heroes » tirs 01 nov 2011 11:28

Jeg syntes det er ringe at folk tilmelder sig, og ikke får løst deres router problemer. Jeg ved ikke hvor lang tid jeg har brugt på at prøve at komme til at spille med især en. Hvis i har router problemer, så prøv da at få dem løst. Har i problemer med i tit ikke kan finde nogen at spille online med, hvor den skriver at modstanderen har forladt kampen, er det rimligt sikkert at i har en opsætningsproblem i jeres router, og evt skal have åbnet nogen porto som fifa har brug for der er åbnet.

Håber i vil prøve at få løst det hvis i har, ellers gidder jeg ikke at bruge mere tid på denne liga :(

Gold Digger2089: Kan se du har sat dit fifa til salg, er det fordi du har 2 af dem, eller hvad sker der lige :?:
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf MarkAall » tirs 01 nov 2011 12:49

syntes ingen jeg skriver til gider spille, er turneringen allerede død?
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Re: Fifa 12: Premier League PSLIFE - START!

Indlægaf Gold Digger2089 » tirs 01 nov 2011 13:29

oplever også mange, som siger nej hvergang, og vi har flere som ingen kampe har spillet næsten. det for ringe
Billede
Gold Digger2089
Niveau 3
 
Indlæg: 206


ForegåendeNæste

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster